Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@18:21:35 GMT

تصاویر/تهیه وطبخ زولبیا و بامیه دراهواز

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۴۵۵۹

تصاویر/تهیه وطبخ زولبیا و بامیه دراهواز

پخت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان رونق پیدا می‌کند به طوری که کارگاه‌های شیرینی پزی در ماه رمضان بیشتر فعالیت خود را برای تهیه زولبیا و بامیه اختصاص می‌دهند. ناطقان: پخت زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان رونق پیدا می‌کند به طوری که کارگاه‌های شیرینی پزی در ماه رمضان بیشتر فعالیت خود را برای تهیه زولبیا و بامیه اختصاص می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





منبع: میزان برچسب ها: زولبیا و بامیه ، اهواز ، تهیه و طبخ

منبع: ناطقان

کلیدواژه: زولبیا و بامیه اهواز تهیه و طبخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۴۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: در یادواره شهدای رمضان حرم رضوی، ۱۰۰۰ بسته سبد کالا در پهنه شهید دارایی بین مددجویان تحت حمایت توزیع شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، سید مصطفی موسوی ازغندی دریادواره شهدای رمضان حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: در راسای برگزاری  یادواره شهدای حرم رمضان، شهید اصلانی و شهید دارایی، 1000 بسته سبد کالا در پهنه شهید دارایی محدوده شهرک شهید رجایی و باهنر و اطراف توزیع شد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی، ارزش هر بسته معیشتی را یک‌ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: اقلام این بسته ها شامل برنج، روغن، رب، حبوبات و غیره است.

وی افزود: در طرح اطعام‌ مهدوی که ماه مبارک رمضان در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور اجرا می‌شود،طبخ و توزیع 6 میلیون غذای گرم و افطاری ساده به همراه تهیه و توزیع 250 هزار بسته معیشتی با همکاری مراکز نیکوکاری، مشارکت خیرین، مساجد و حسینیه‌ها پیش‌بینی شده است.

موسوی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا امروز یک میلیون و 500 هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده طبخ و 170 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.

وی بیان کرد: ارزش بسته‌های معیشتی توزیع شده بین 500 تا یک‌ میلیون تومان برآورد شده که با مشارکت خیرین و مراکز نیکوکاری تهیه شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)خراسان رضوی گفت: 540 آشپزخانه در طرح اطعام مهدوی مشارکت دارند ضمن اینکه در کنار برپایی سفره های افطاری ساده، برنامه های فرهنگی از جمله برگزاری محفل انس با قران، اهدای ادعیه و قرآن، سخنرانی مذهبی و غیره برای خانواده‌های تحت حمایت اجرا می‌شود.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • هزار بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی استان خراسان رضوی توزیع شد
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در پهنه شهید دارایی مشهد
  • طرز تهیه زولبیا و بامیه به روش قنادی در خانه مشابه قنادی
  • تولید انواع زولبیا و بامیه و شیرینی در شهر سین
  • مصرف این نوع زولبیا و بامیه ممنوع!
  • زولبیا و بامیه با این رنگ قابل خوردن و بهداشتی نیست
  • ترویج افطاری ساده در رادیو پیام
  • اولین زولبیا و بامیه تهران کجا پخته شد؟
  • معرفی آداب و رسوم ماه رمضان استان‌ها در رادیو پیام