Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@12:17:39 GMT

مسمومیت ۱۱۰ شهروند کلاردشتی

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۴۶۱۹

مسمومیت ۱۱۰ شهروند کلاردشتی

رئیس شبکه بهداشت کلاردشت از مسمومیت ۱۱۰ شهروند کلاردشتی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری کلاردشت، جلسه کمیسیون امنیت با دعوت از سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور ایوب صالحی فرماندار کلاردشت، فرماندهی انتظامی، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه‌، رئیس اداره آبفای شهری‌، رئیس شورای شهرستان و برخی از مسئولان در محل فرمانداری شهرستان کلاردشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوب صالحی با تأکید به اعضای کمیسیون امنیت از آنان خواست تا پس از بررسی‌های صورت‌گرفته نتیجه را به این فرمانداری اعلام کنند.

سلیمانپور، رئیس شبکه بهداشت کلاردشت گفت: تعداد 110 نفر از اهالی این شهر از شب گذشته تاکنون به‌دلیل درد در ناحیه شکم و مسمومیت به بیمارستان حضرت قائم(عج) کلاردشت مراجعه کردند.

وی افزود: تعداد 110 نفر بر اثر مسمومیت به بیمارستان مراجعه کرده‌اند که اکثر آنها حالت و وضعیت با اسهال و استفراغ همراه بود که با اضافه کردن کادر پزشکی و درمانی بیشتر مسمومان به‌صورت سرپایی در حال درمان هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کلاردشت گفت: با توجه به اینکه بیماران و مسمومان از مناطق مختلف شهرستان و در گروه‌های سنی متفاوت بوده از مجموعه بهداشت و درمان مازندران در منطقه حضور یافته تا دلیل دقیق این حادثه با انجام نمونه‌گیری شناسایی شود.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 بهداشت و درمان بیمارستان روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان فرماندهی انتظامی تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۴۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته

ایسنا/لرستان دانشیار دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی هفته گذشته تا به امروز و بدنبال بارندگی های اخیر و گرم شدن هوا و افزایش رویش قارچ‌ها در طبیعت ‌شاهد افزایش مصرف خوراکی قارچ و بروز ‌مسمومیت حاد در تعداد قابل توجهی از بیماران مراجعه کننده به مرکز مسمومیت‌های بالینی بیمارستان شهید رحیمی هستیم.

‌پیمان آسترکی در گفتگو با ایسنا گفت:
این پزشک متخصص بیان کرد: متاسفانه تعداد مسمومین افزایش صعودی داشته و اکثرا با علایم گوارشی شدید، لرز و تعریق و تاری دید مراجعه می‌کنند.
وی تاکید کرد: تشخیص قطعی غیر سمی بودن قارچ‌ها به صرف شکل ظاهری میسر نمی‌باشد.
آسترکی گفت: به علت شیوع قابل توجه موارد مسمومیت و تهدید سلامت افراد توصیه می‌شود از مصرف این‌گونه قارچ‌ها اکیدا خودداری شود.
او یادآور شد: مسمومیت ناشی از قارچ‌ها می‌تواند منجر به عوارض جدی نارسایی کبد و کلیه منتهی به پیوند و حتی مرگ در بیماران شود.
وی ادامه داد: توصیه می‌شود از مصرف قارچ‌های محلی خودداری کرده و در صورت بروز علایم سریعا به مراکز درمانی مراجعه تا اقدامات درمانی و تشخیصی در زمان مناسب صورت گیرد و تاکید می‌شود از خود درمانی پرهیز شود.

انتهای پیام        

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • مسمومیت تعدادی از مردم به دلیل مصرف قارچ‌های سمی در لرستان
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • مهر و موم مرکز غیرمجاز ارائه خدمات زیبایی در خرمشهر
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان
  • معدوم سازی بیش از یک تن مواد غذایی فاسد در شهرستان فیروزه
  • ابتلای بیش از ۱۶ درصد جمعیت اردستان به دیابت
  • پیاده روی به مناسبت هفته سلامت در پیشوا
  • پلمب مطب یک دندانپزشک قلابی در بروجرد