Web Analytics Made Easy - Statcounter


فرماندار اردبیل گفت: مصادره شخصی، جناحی و حزبی در ارتباط با دفاع مقدس اجحاف در حق مردم و این حماسه تاریخی است.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در مراسم رونمایی از پوستر هنرواره حبیب در اردبیل اظهار کرد: بخش‌های عظیمی از حماسه بزرگ دفاع مقدس به عنوان نقطه عزت، شرافت و مظلومیت این ملت همچنان پنهان مانده است که جا دارد اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با ظرافت کاری خود این ابعاد به فراموشی سپرده شده را احصاء کرده و به معرفی آن کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه می‌توان به اندازه 80 سال برای هشت سال دفاع مقدس کار فرهنگی و هنری انجام داد، خاطرنشان کرد: رسالت هنرمندان از آن جهت که از جنس ماندگاری و عشق است قطعا به جاودانه ماندن عرصه دفاع مقدس و رشادت‌ها در این زمینه کمک خواهد کرد.
فرماندار اردبیل افزود: در حوزه دفاع مقدس به عنوان یک حماسه ماندگار هنرمندان ما باید با دقت و ظرافت کاری ورود پیدا کنند و فضایی را فراهم آورند تا این حادثه که در آن نمونه‌هایی از جلوه ماندگار ایثار و جهاد را می‌توان به نظاره نشست نمود و عینیت پیدا کند.  
زنجانی ضرورت انتقال این مواریث ارزشمند را به نسل‌های آینده یادآور شد و بیان کرد: اگر ریشه هنر مردمی و ملهم از اندیشه‌های دینی و اعتقادی باشد ماندگار خواهد بود وگرنه وابستگی هنر به قدرت و اقتدار موسمی می‌شود.  
این پیشکسوت دفاع مقدس تصریح کرد: نباید اجازه دهیم عده‌ای امروز تمامیت دفاع مقدس را مصادره کرده و به نفع یک جریان، جناح و یا دسته‌ای خاص مورد سوءاستفاده قرار دهند که قطعا این مصادره‌ها و سوءاستفاده‌ها خطرناک خواهد بود.
زنجانی با ابراز خرسندی از راه‌اندازی جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری با محوریت دفاع مقدس اضافه کرد: این مجموعه‌ها به خوبی می‌تواند زمینه آشنایی نسل امروز و آینده را با فرهنگ دفاع مقدس آشناتر کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 دفاع مقدس عشق فرهنگ و هنر فرهنگی و هنری هشت سال دفاع مقدس تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود