Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) با تهدید به موج گسترده شلیک خمپاره، راکت و موشک از نوار غزه به شهرک‌های صهیونیست‌نشین، واکنش نشان داد.

نتانیاهو بعد از جلسه اضطراری کابینه امنیتی، گفت: «از نظر ما این حملات از سوی حماس و جهاد اسلامی، بسیار شدید بود و ارتش اسرائیل با قوه قهریه مضاعف به آن واکنش نشان خواهد داد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته روزنامه «هاآرتص» وی با بیان اینکه تل‌آویو بهای سنگینی را به هرکسی که بخواهد به آنها آسیب بزند، وارد می‌کند، گفت: «واکنش ما بسیار سخت و شدید خواهد بود».

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی امروز برای بررسی تبادل آتش بین گروه‌های مقاومت در نوار غزه و واکنش جنگنده‌های این رژیم به حملات، تشکیل جلسه داد.

ساعات ابتدای صبح امروز بود که به اذعان ارتش رژیم صهیونیستی، ۲۸ خمپاره، راکت و موشک از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در جنوب فلسطین اشغالی شلیک شد. جنگنده‌های این رژیم نیز در واکنش به این امر، به چندین هدف متعلق به جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در غزه حمله کردند.

آژیرهای هشدار حمله موشکی چند ساعت است که به‌طور ممتد در مناطق مجاور نوار غزه به صدا درآمده و صهیونیست‌ها به داخل پناهگاه‌ها رفته‌اند. ساعتی بعد از موج اولیه شلیک خمپاره‌ها، مجددا ۲ راکت دیگر به این مناطق شلیک شد.

جهاد اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد پاسخ فلسطین، پیامی واضح با این مضمون است که مقاومت آماده و قادر به مقابله است.

 

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل می‌گوید شرط حماس برای پایان دادن به جنگ غزه را نخواهد پذیرفت و جنگ در غزه ادامه خواهد یافت.

به گزارش فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در جلسه کابینه گفت که با شروط حماس در مذاکرات آتش‌بس موافقت نخواهد کرد.

یک مقام ارشد حماس، صبح امروز، به روزنامه «العربی الجدید» خبر داده بود که حماس بدون پایان جنگ و خروج کامل نیرو‌های اسرائیلی از نوار غزه هیچ توافقی را نخواهد پذیرفت.

نتانیاهو در این باره گفت: «نمی‌توان خواسته حماس در خصوص توقف کامل جنگ و خروج از غزه را پذیرفت.»

او ادامه داد: «پذیریش درخواست حماس به این معناست که ما قبول کرده‌ایم آن‌ها در قدرت باقی بمانند.»

نخست‌وزیر رژیم اسرائیل همچنین گفت: «جنگ در غزه تا را تا زمان تحقق اهداف ادامه خواهیم داد. پذیریش شروط حماس یعنی تسلیم شدن در برابر ایران.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • لاپید کابینه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفت
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • آغاز تخلیه ساکنان شرق رفح/ «نتانیاهو» به دیپلماسی جواب نداد؟
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • نتانیاهو : پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است
  • واکنش نتانیاهو: به شروط حماس برای آتش‌بس
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • رژیم اسرائیل در دو راهی تسلیم و شکست
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • آخرین شانس صلح؛ مذاکرات آتش‌بس در قاهره نتیجه بخش است؟