Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس گوناگون جام نیـوز،  فریبا کوثری با انتشار عکس دعوتنامه اش به ضیافت مهمانی افطار رئیس جمهور اعتراض خود را به این مهمانی بیان کرد.فریبا کوثری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: آقای رئیس جمهور سلام

 

در روزهای که همه اتفاقات دست به دست هم میدهد که مردم در سایه تردیدی که هر روز دامنه اش گسترده تر میشود،بخاطر اعتمادی که به شما داشتند و شاید هنوز هم داشته باشند!خدا میداند که هر روز ارزو میکردم از لاکی که به هر دلیل در ان فرو رفتید بیرون ائید و مانند خطابه های شور انگیز روزهای پر امید انتخابات،به همه ثابت کنید که در انتخاب شما بی راهه نرفته اند،اما افسوس که هر روز نا امید و نا امیدتر شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.دل بستم به چند سخنرانی اخیر شما و سکوت کردم تا مبادا زبان در راهی گذارم که کور سوهای امید ملتم را خاموش کنم.

 

از تلگرام Telegram گفتید....نشد،از تریبون رسمی دولتتان برای رفع تبعیض حضور بانوان در ورزشگاها گفتید...نشد،از بالا نرفتن دلار گفتید....نشد،تا اینکه پیش از ماه رمضان حرفهای شنیدم و به جانم نشست.

 

فرمودید امسال در دولت سفره افطاری پهن نخواهد شد مگر روزه دارش مردمی باشند که با همه گرفتاری هایشان هنوز قوی ترین بازوی اقتصادی شمایند،و با همتشان چرخ اقتصاد میچرخد در روزگاری که در بازی سیاست ورزان هر روز سخت و سخت تر میچرخد..

 

و اما حیرت امروز وقتی از سفر شیراز که برای ازادی زندانیانی با جرائمی غیر عمد و مالی رفته بودم با دنیایی از اندوه به خانه امدم و اولین چیزی که دیدم دعوتنامه ،دعوت به افطاری بود که قرار بود نباشد،تا روزی که حقوق معوقه ای از کارگران نمانده باشد..قرار بود نباشد تا کودک کاری با شکم گرسنه بر سر هیچ چهار راهی افطاری نفروشد...قرار بود نباشد ،تا بانوی سرپرست خانواری ناتوان نمانده باشد در دولت پناه دهنده محرومان...

 

اقای روحانی عزیز-تشکر میکنم از دعوتی که نمودید به رسم ادب هرچند خوشحالم نکرد..احتراما دعوت شما را رد میکنم به دو دلیل..اول اینکه شاید سهم افطاری من کودک گرسنه ای را سیر کند.دوم اینکه ترس دارم برای فردای خودم که چگونه،در چشم مردمی بنگرم که تا به امروز با همه مشکلاتشان مرا در دامن پر مهرشان در اوجی نگه داشته اند ،که بی حضورشان ممکن نبود..

 

و در خاتمه شما را دعوت میکنم به سفره افطار خانواده های بی سرپرستی که میزبان من هستند در روزی که سفره افطار شما در غیبتشان پهن خواهد شد.. ارادتمند فریبا کوثری.

 

 

رکنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فریبا کوثری دعوتنامه گوناگون اینستاگرام رئیس جمهور افطار جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۵۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر کراچی

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ وارد شهر کراچی پاکستان شد.

دیگر خبرها

  • عکس/ ورود رئیس جمهور به سریلانکا
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • عکس/ ورود رئیس جمهور به شهر کراچی
  • سرمایه‌گذاری تیم‌های آسیایی خطرناک است/ فوتسال بچه سرراهی نباشد
  • دعوت پوتین از کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • دعوت پوتین از همه کشورها برای گسترش کریدور شمال-جنوب
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم