Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@02:49:42 GMT

جدیدترین رده‌بندی مربیان فوتبال جهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۵۳۵۱

جدیدترین رده‌بندی مربیان فوتبال جهان مشخص شد

به گزارش پارس نیوز، 

بر اساس اعلام ساید کلاب ورد رنکینگ عبداله ویسی و سید سیروس پورموسوی 2 مربی خوزستانی لیگ برتر فوتبال کشورمان به ترتیب با کسب 273 و 231 امتیاز در رتبه های 859 و 891 جهان قرار گرفتند.

بدین ترتیب عبداله ویسی و سید سیروس پورموسوی که فصل گذشته کار هدایت تیم های استقلال خوزستان و فولاد را بر عهده داشتند به ترتیب عنوان های هفتم و نهم بهترین مربیان ایرانی را به خود اختصاص دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رده بندی برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه نوعی، علی دایی، فیروز کریمی، مجید جلالی، محمدرضا مهاجری، عبداله ویسی، فراز کمالوند، سید سیروس پورموسوی و منصور ابراهیم زاده به ترتیب در مکان های اول تا دهم برترین های ایران قرار دارند.

به گزارش ایرنا تیم های خوزستانی فولاد، نفت آبادان و استقلال خوزستان در فصل هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران به ترتیب در مکان های هفتم، هشتم و دوازدهم رده بندی جای گرفتند.

 

انتهای پیام /

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال جهان استقلال فولاد ایران نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران جهان علی دایی فوتبال لیگ برتر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۵۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • (تصاویر) ترسناک‌ترین جاذبه‌های گردشگری جهان؛ از قلعه اجنه تا جنگل خودکشی!