Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صدا و سيما به نقل از خبرگزاري آناتولي، اعضای شورای نهاد عالی مستقل انتخابات تونس به برکناری محمد تلیلی المنصری رای دادند. یکی از اعضای این شورا اعلام کرد روند برکناری کامل المنصری مطابق با قانون در حال انجام است.
اعضای شورای نهاد عالی مستقل انتخاباتی تونس در مورد برکناری رئیس این نهاد رای گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از 9 عضو این شورا هشت نفر به برکناری المنصری رای دادند.
طبق ماده پانزده قانونی که بیست دسامبر سال دو هزار و دوازده برای تشکیل این نهاد انتخابات تدوین شد رئیس این نهاد یا یکی از اعضای آن می تواند در صورت ارتکاب اشتباهی بزرگ در اجرای مسئولیت های خود برکنار شود. طبق این قانون تقاضای برکناری باید به امضای دست کم نیمی از اعضای شورا برسد و به مجلس نمایندگان تحویل داده شود. مجلس باید در جلسه علنی این خواسته را بررسی کند و به تصویب اکثریت مطلق نمایندگان برسد.
مجلس نمایندگان تونس اواخر نوامبر دو هزار و هفده به مدت شش سال محمد تلیلی المنصری را به عنوان رئیس نهاد عالی انتخاباتی انتخاب کرد. این نهاد مسئول برگزاری انتخابات در تونس است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: شورا نهاد عالي مستقل انتخابات تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • قانون‌گریزی شوراها آسیب‌های این نهاد را افزایش می‌دهد
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • تجلیل از اعضای شورا‌های اسلامی بخش سرفاریاب
  • برکناری نتانیاهو تنها راه نجات است/ تاکید بر برگزاری انتخابات زودهنگام
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال گذشته
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند