Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@23:15:05 GMT

آشکارتر شدن دشمنی آمریکا با ملت ایران - علی نصیری

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۶۰۱۶

آشکارتر شدن دشمنی آمریکا با ملت ایران - علی نصیری

آمریکایی ها ، به بهانه های مختلف مدعی تغییر حاکمیت ایران بوده اند و از آنجایی که بطور کل از بازی تهدیدهای تکراری علیه دولت ایران خسته شده اند تلاش می کنند توپ را در زمین ملت ایران بیاندازند که البته این اقدام خصمانه، دشمنی آمریکا با ملت ایران را آشکارتر می کند.

غرب سلطه گر و امروزه در راس آن آمریکا، همواره به بهانه گسترش دمکراسی در جهان با شعارها و شیوه های مختلف از جمله جهانی سازی اجباری، گسترش لیبرال دمکراسی سعی کرد ارزش های خود را به کشورهای مختلف جهان تحمیل کرده تا بهتر بتواند آنها را زیر سلطه خود بگیرد و لذا هربار که با مقاومت ملت ها روبرو می شد، شروع به تهدید آنها می کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سابقه تهدید ها و در واقع اختلاف غرب و به ویژه آمریکا با ایرانیان تقریبا تا به یک قرن می رسد، به ویژه از زمانی که اراده ملت ایران بر ملی سازی صنعت نفت خود و خلع ید از استعمار پیر (انگلیس) تعلق گرفت، از همان زمان بود که واشنگتن سعی کرد با نفی این اراده ملی و با انجام کودتای 28 مرداد، دشمنی خود را نه صرفا با حاکمیت سیاسی در تهران، بلکه با مردم ایران آشکارتر کند.
سابقه دشمنی استعمار پیر و شاگرد اول مکتب آن، یعنی آمریکا با ملت ایران نه تنها هیچ وقت پایان نیافته، بلکه در گذر زمان به انحای مختلف رخ نموده است، از جمله می توان این خصومت و شکل جدید آن را در اظهارات هفته گذشته مایک پمپئو، وزیر خارجه آن کشور در بنیاد هریتیج بطور آشکار و خشن تر مشاهده کرد.
چون او که تا ماه قبل رئیس سازمان اطلاعات مرکزی کشورش (سیا) بود هفته گذشته از روی خشم، خط و نشان هایی را برای ملت ایران کشید که تاکنون از سوی هیچ مقام آمریکایی به این شدت و حدت سابقه نداشته است و خلاصه آن سخنان تهدید آمیز خطاب به ملت و دولت ایران این بود که '.... یا عوض می شود، یا عوضتان می کنیم'.
البته مقامات آمریکا از زمان دولت موقت جمهوری اسلامی ایران تا به امروزه همواره با تَغَیُر با دولت های ایران برخورد کردند، اما آنچه این بار در سخنان این بالاترین مقام ارشد دیپلماتیک آمریکا به چشم می خورد این است که رئیس سابق سیا با تعیین تقاضاهای 12 گانه و یا تحمیل شرایط 12 گانه به ملت ایران، از قضا مدعی شد که برخورداری ملت ایران از توانایی تولید مواد اتمی، غنی سازی اورانیوم و ایجاد تاسیسات پلوتونیوم پذیرفتنی نیست.
پمپئو همچنین در گفت وگو با شبکه تلویزیونی صدای آمریکا با تکرار ادعاهای مداخله جویانه دیگر هموطنان خود برای نفی یکی از حقوق حقه ملت ایران، گفت: 'اگر ایران به دنبال برنامه صلح آمیز هسته ای است، باید مانند دیگر کشورها مواد هسته ای را وارد کند و برای کسب اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران باید اماکن نظامی، آزمایشگاه های هسته ای و مراکز مرتبط با برنامه هسته ای این کشور را پی در پی مورد بازرسی قرار داد'.
اگرچه پمپئو در ادعای دروغین دیگری وانمود کرد که دولت کشورش به دنبال تغییر نظام ایران نیست، اما باید پرسید آیا این لحن تهدید ملت ایران با جمله 'اگر برای تغییر حاکمیت کشورتان اقدامی انجام ندهید مورد مجازات قرار می گیرید'، نقطه شروعی برای تغییر نظام حکومتی و در واقع یک تطمیع همراه تهدید ملت و دولت ایران برای تغییر حاکمیت نیست؟، پس چرا می خواهند ملت را مجازات کنند؟
البته این قبیل تهدیدهای آنها برای مجازات ملت ایران قبلا هم وجود داشته، اما اگرچه آنها پیشتر فقط حاکمیت ایران را هدف تهدید قرار می دادند، اما نباید فراموش کرد که دولت و ملت ایران دو مقوله جدا از هم نیستند و قربانی اصلی مجازات هایی که آنها در قالب انواع تحریم های یک جانبه و چند جانبه علیه دولت ایران تعیین می کردند، جز ملت ایران نبود و هدف اصلی آنها نیز جز مستاصل کردن ملت مظلوم ایران و دولت های منتخب آنها نبوده و نیست.
البته پمپئو با پیش بینی اینکه احتمالا ملت ایران این دعوت آمریکا برای تغییر حاکمیت را لبیک نخواهد گفت، در عین حال گفت: 'تحریم ها اقتصادی (که مردم ایران را هدف قرار می دهد) طی 100 و 55 روز آینده مجداد برقرار خواهند شد و اقدامات تنبیهی بیشتری از همه بخش های دولت آمریکا صورت خواهد گرفت و قطعا در زمینه دیپلماتیک نیز کار می کنیم. اگرچه وزارت بازرگانی و وزارت دفاع و همه ما (وزات خارجه) همین ماموریت مشترک را از رییس جمهور ترامپ دریافت کرده ایم. اما از آنجایی که نمی توان یک زمانبندی مشخصی ارایه داد، این مردم ایران هستند که بر سر این زمانبندی باید تصمیم بگیرند'.
او در جمله فوق در حالی بر دیپلماسی آمریکایی اشاره کرد که نتیجه این نوع دیپلماسی را همه جهان در موضوع پرونده هسته ای ایران (برجام)، مذاکرات آمریکایی ها با صدام حسین در عراق، معمر قذافی در لیبی، پایبندی واشنگتن به پیمان های آب و هوایی و بسیاری از اقدامات دیپلماتیک قلدرمآبانه دیگر این کشور و حتی در نهادهای بین المللی همچون سازمان ملل متحد و نهادهای وابسته به آن به خوبی شاهد بودند.
آنها با همین نوع دیپلماسی ملت های جهان را به جان هم می اندازند و در عین حال سعی می کنند با دوشیدن برخی کشورهای بی تدبیرتر و در عین حال فربه تر اقتصادی (اعراب) و حتی مترسک کردن آنها برای برخی کشورهای دیگر و تهدید امنیتی این کشورها، با استفاده از سیاست تهدید و تطمیع اهداف سلطه گرانه سیاسی و اقتصادی خود را اجرایی کنند.
با این وجود، پمپئو در این دیکته 12 بندی با وقاحت تمام، ایرانیان را تهدید کرد به اینکه: 'آنها هستند که در پایان باید در باره رهبری شان تصمیم بگیرند. اگر ایرانی ها به سرعت این تصمیم را بگیرند که فوق العاده خواهد بود، اما چنانچه تصمیم بگیرند چنین کاری نکنند ما با جدیت بیشتری به کار خودمان (زورگویی های همیشگی) ادامه خواهیم داد تا به نتایجی که امروز ترسیم کردم (تغییر حاکمیت ایران) دست یابیم'.
البته همانگونه که اشاره شد، سلطه جویی قدرت های برتر و تلاش آنها برای سلطه پذیر کردن کشورهای ضعیف تر، از ویژگی های تاریخی همه قدرت های مسلط و استعمار گر بوده که در برهه های مختلف تاریخ شکل های متفاوت داشته است، اما امروزه شاهدیم که آنها با تغییر سازوکارهای اجتماعی و اقتصادی جهان، روش های استثماری و استحماری قدیمی خود را تغییر داده و به تدریج آنرا از شکل سخت افزاری خارج و با تهدیدهای نرم برای تسلیم کردن قطعی سوژه های خود تبدیل کردند.
یعنی این شیوه های سلطه بر ملت های ضعیف تر، بر خلاف سبک های قلدرمآبانه و برخوردهای سخت افزاری قدیمی، امروزه مدرن شده و در عصر جدید عمدتا با تحمیل ارزش های قدرت مسلط تحت لوای دمکراسی و جهانی شدن (سازی) سیاسی با شعارهایی چون گسترش دمکراسی غربی، تعامل (ناتوی) فرهنگی و با تهدیدهای امنیتی و اقتصادی مشابه تحریم های اقتصادی علیه کشورهایی چون ایران، سوریه، کره شمالی همراه شده است.
صرف نظر از بسیاری از مزیت های سبک حاکمیت مردمسالارانه غیر لیبرال و به ویژه از نوع سوسیال دمکراتیک آن، باید گفت که جامعه ایرانی نیز بیش از یک قرن است در شرق جهان و حتی قبل از روسیه و ژاپن با برگزاری انتخابات مختلف، برخورداری از نوعی حاکمیت مشروطه (مجلسین) و اِعمال شکل های دیگر مردمسالاری دینی با کمیت و کیفیت های متفاوت آن به مشق دمکراسی می پردازد و بیشتر تلاش خود معطوف به آن می کند تا در حد ممکن از قوانین سازمان ملل و نهادهای بین المللی به عنوان ابزار های اشاعه ارزش های دمکراتیک و حافظ آنرا عدول نکند، این درحالی است که آمریکا به عنوان میزبان این نهاد بین المللی از بسیاری از کمیته های آن و توافق های بین المللی از جمله پیمان آب و هوایی بین المللی خارج شده است.
پس ملت ایران، از آحاد و طیف های مختلف فکری و سیاسی آن باید بدانند دولت جدید آمریکا چندان قابل اعتماد نیست، به ویژه اینکه این دولت این بار بیش از گذشته سعی می کند در زمین رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی علیه ایران بازی کند.
مقامات آمریکایی حداقل طی چند سال اخیر ثابت کردند که با اتخاذ رویه 'شل کن و سفت کن' در سیاست خارجی برای بی ثبات سازی مناطقی از جهان دیگر چندان قابل اتکا و اعتماد نیستند، بطور نمونه آنها ابتدا سعی کردند با تحمیل مذاکراتی برای توقف فعالیت های صلح آمیز هسته ای ایران و طرح 'اما و اگرهای فراوان' در باره آن سرانجام پای توافق جامع هسته ای (برجام) را امضاء کنند تا از این طریق توان علمی –تخصصی و حتی دفاعی ملت ایران را محدود سازند.
اما دیدیم که آنها امروزه حتی آن توافق را نیر برنمی تابند، توافقی که حتی دیگر قدرت های جهانی از جمله همپیمانان اروپایی واشنگتن نیز آنرا امضا کرده بودند.
دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا این بار با خارج کردن کشورش از برجام، در یک اقدام ناجوانمردانه دیگر ملت ایران را با تهدید و تطمیع وا می دارد تا از همه داشته و نداشته های خود دست بکشند؛ از جمله می توان به اظهارات خصمانه اعضای جدید تیم امنیتی و سیاست خارجی آن کشور از جمله پمپئو و یا جان بولتون علیه ایران اشاره کرد.
بطور مثال، اگرچه پمپئو با آن اظهارات خصمانه مدعی شده بود که قصد تغییر حاکمیت ایران را ندارند و بیشتر قصد تشویق ملت ایران را داشته است، اما باید گفت که حتی سخنان به ظاهر تطمیع کننده امثال او، در درون خود تهدیدهای دیگری را نهفته دارد که به همراه تهدیدهای علنی آنها، چیزی جز یک نوع اعلام جنگ آشکار علیه ملت ایران نیست، تهدیدی که بیشتر خوش آیند صهیونیست ها و اعراب مرتجع خاورمیانه است.
چون او ضمن نفی همه حقوق ملت، گستاخانه تهدید می کنند به اینکه 'چنانچه مردم ایران نخواهند رهبران خود را دست بسته تحویل آمریکا دهند، باید مجازات شوند'.
شاید برخی معتقد باشند که نمونه این تهدیدهای آمریکایی علیه ایران را پیشتر علیه حاکمیت و ملل دیگر از جمله عراق، لیبی و سوریه و حتی کره شمالی نیز شاهدبودیم و ما هم می پذیریم که چیزی غیر از این نبوده است، اما دیدیم که چه بلاهایی هم بر سر آن جوامع آوردند، با این وجود نباید فراموش کنیم که تهدیدهای تیم جدید سیاستمداران آمریکا برخلاف سیاستمداران قدیم آن کشور، صرفا خواست ملت و یا همه نخبگان جامعه آمریکا نیست، بلکه برآمده از خواست بخش کوچکی از رهبران تندروی این کشور است که همسو با بازهای خاورمیانه از جمله رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و امارات متحده عربی سعی دارند ملت ایران را از همه حقوق حقه از جمله حق حیات اش محروم سازند.
تندروهای آمریکایی، صهیونیستی و عربی به همراه تیم امنیتی ترامپ تهدیدهایی را مطرح می کنند که از آنها جز بوی جنگ، خون، فقر و بردگی عریان پیام دیگری به مشام نمی‌رسد.
نباید فراموش کرد که اعضای این تیم امنیتی از جمله امثال مایک پمپئو و جان بولتن همان هایی هستند که بارها با اختلاف افکنی میان ملت ایران و تحریک برخی از خارج نشینان ایرانی همچون سلطنت طلبان و منافقان خلق، یعنی همان هایی که زمانی با ائتلاف با صدام حسین علیه منافع خلق ایران اقدام کرده بودند، امروز نیز با کمک همان ها، هدفی جز نفی همه حقوق ملت ایران ندارند.
از سوی دیگر باید گفت که عصیان لیبرال دمکراسی و یا سرمایه داری بحران زده جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیست جهانی امروزه همه بشریت و هستی سیاره زمین را به سخره گرفته و گرفتار کرده است.
چون نگاهی به تعمد انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس، امضای با اکره برجام، لغو و بلافاصله تعلیق قرار مذاکره مستقیم صلح با کره شمالی، لغو برجام و بهانه تراشی‌های بی‌مدرک و دلیل آنها که بیشتر به بازی‌های کودکانه می‌ماند و حتی خروج آمریکا از پیمان آب و هوایی جهان، همگی به راستی بیانگر از هم پاشیدگی نظم اخلاقی- منطقی بزرگ‌ترین و قدرتمند‌ترین دولت جهان است که داعیه رهبری تمدن جهان آزاد کنونی را نیز دارد.
امروزه تمرکز این مجادلات و درگیری ها در خاورمیانه نفت‌خیز بسیاری از کشورهای بزرگ دیگر جهان ازجمله روسیه، چین و اتحادیه اروپا را به موضع گیری، تردید، بلوک بندی‌ و سمت گیری‌های جدید چالش‌گرانه علیه تنش‌های جنگ افروزانه آمریکا و متحدین خاورمیانه‌ای‌اش وا داشته است.
همانگونه که یکی از شهروندان عزیز آمریکا، یعنی مارتین لوترکینگ، رهبر مبارزات ضد تبعیض نژادی گفته بود:'آمریکا به راحتی تغییر نمی کند، چون کشوری نژادپرست، جامعه ای امپریالیستی و الیگارشی است که همیشه چنین بوده و بزرگترین تدارک چی خشونت در جهان به حساب می آید'.
صحت بیانات لوترکینگ امروزه براحتی قابل لمس است، چرا که این روزها به خوبی شاهدیم که حاکمیت جدید آمریکا حتی برجام که همه قدرت های جهانی آنرا برای لغو تحریم های اقتصادی علیه ملت ایران امضا کرده بودند، چگونه لغو کرده، تا نه آن تحریم های قبلی، حتی شدیدتر از آنها را به ملت ایران تحمیل کند.
باید گفت که دونالد ترامپ کاسبکار با در نظر گرفتن منافع اقتصادی آمریکا در کشورهای عربی و منافع سیاسی که در رژیم صهیونیستی جستجو می کند، با خروج از برجام پیام قوی و مهمی را به جهان فرستاد مبنی بر اینکه دیگر نمی توان به حرف و وعده های مقامات این کشور –حداقل در این برهه از زمان تکیه و دل خوش کرد، چرا که او حتی به برخی از نزدیک‌ترین و قدیمی‌ترین متحدین واشنگتن نیز خیانت روا داشته است.
جهان به خوبی شاهد است که به رغم ده ها بار تایید پایبندی ایران به برجام از طرف نهادهای ناظر بین المللی و همه قدرت های جهانی که تلاش می کنند ترامپ را برای پایبندی واشنگتن به برجام متقاعد کنند، در این میان تنها دو کشوری بودند که به ستایش تصمیم گیری ترامپ پرداخته‌اند، یعنی عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی که با پرونده‌های سنگین ضد حقوق بشری شان جزو مخوف ترین و غم‌انگیزترین‌ها کشورها در سراسر جهان به شمار می روند.
بنابراین امروزه جا دارد همه ایرانیان، اعم از حاکمیت و جناح بندی های درون آن و نیز ملت شریف ایران (در داخل و خارج کشور) نگاه دقیق و عمیق‌تری به شرایط نوین جهانی و روند مسایل و وقایع جاری آن به ویژه اقدامات جدیدی که علیه کلیت ایران انجام می گیرد، داشته باشند.
صرف نظر از تلاش کلیت نظام جمهوری اسلامی برای حفظ تمامیت ارضی کشور، همه ملت ایران باید بکوشند با تقویت وحدت ملی و همدلی بیشتر میان خود همچنان هوشیاری خود را حفظ کرده و در دام تبلیغات ظاهر فریب رسانه های غربی و ترفندهای قدرت نرم آنها نیافتند.
آنها باید بدانند که امروزه برخلاف گذشته، بطور مستقیم مورد خطاب و در واقع تهدید دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای شان قرار گرفته اند پس خود آنها باید ضمن حفظ وحدت ملی و با همکاری با دولت، یعنی نمایندگان خود برای دفع این بحران قیام کنند.
**********
کارشناس خبر ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي تهديد آمريكا ملت ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است

تثبیت و استمرار این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده و فردایی آکنده از آگاهی و ظلم‌ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هسته بین الملل ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمان پیرامون برخورد نیروی های پلیس سرکوبگر در دانشگاه های آمریکا و اروپا بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

 

بِسْمِ‏ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیم‏

امیرالمومنین(علیه السلام)فرمودند: «وَکُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَلِلْمَظْلُومِ عَوْناً»
«و همواره دشمن [سرسختِ] ظالم و یار و مددکار مظلوم باشید.»
(نهج‌البلاغه، نامه ۴۷)

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دنیای اسلام را به توجه به این واقعیت فراخواندند که آن کسی که در مقابل اسلام و ملت مظلوم فلسطین ایستاده، فقط رژیم صهیونیستی نیست بلکه آمریکا، فرانسه و انگلیس نیز هستند و مسلمانان نباید این واقعیت را در معادلات، معاملات و تحلیل‌های خود فراموش کنند و از یاد ببرند. ایشان با استناد به قرآن کریم که «بی‌شک وعده الهی حق است و کسانی که به آن یقین ندارند، با منفی‌بافی‌های خود شما را متزلزل و سست نکنند»، تأکید کردند: ان‌شاءالله پیروزی نه چندان دور با فلسطین و مردم آن خواهد بود.

حملات وحشیانه و گسترده ارتش رژیم غاصب و جعلی صهیونیست علیه مردم بی‌دفاع غزه منجر به شهادت و مجروح شدن هزاران فلسطینی مظلوم و بی‌گناه شده است، به طوریکه این جنایات زمینه را برای اعتراضات گسترده در آمریکا و اروپا به ویژه در دانشگاه‌های آنها ایجاد کرده و جنبش‌های دانشجویی علیه این رژیم به سرعت در جهان در حال گسترش می‌باشد.

این روزها دانشجویان آزاده با چفیه‌هایی به رنگ سیاه و سفید برای همبستگی با مردم غزه، در آمریکا و اروپا علیه نسل کشی و اقدامات جنایتکارانه در غزه به پا خواسته‌اند و دولت‌های ریاکار غربی فارغ از همه ژست‌های نمایشی آزادی، با اساتید و دانشجویان معترض با برخوردی وحشیانه، صدای حمایت از قربانیان غزه را خاموش می‌کنند. اما اراده‌ی خداوند بالاتر از مکر آنهاست، چراکه دیگر جهانیان می‌دانند ماسک آزادی، حقوق بشر و عدالت خواهی دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته و چهره واقعی آنها به نمایش گذاشته شده است.

حال شکل‌گیری، تثبیت و استمرار این جنبش دانشگاهی و بشردوستانه، خواب راحت را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده و فردایی آکنده از آگاهی و ظلم‌ستیزی را در فضای دانشگاهی و علمی غرب نوید می‌دهد. گستردگی، آگاهی و استقامت سه رکن اصلی این جنبش بی‌سابقه در آمریکا محسوب می‌شود. جنبشی که با سرعتی مثال‌زدنی در حال تعمیم به دیگر حوزه‌های جغرافیایی و آموزشی غرب است. 

هسته بین الملل بسیج دانشجویی استان کرمان با تشکر از صلابت دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها که به‌ رغم خفقان ناشی از سلطه لابی‌های صهیونیستی در جهان، به میدان حمایت از هم‌نوعان خود در غزه آمده‌اند، جنایت و برخوردهای صورت گرفته ضد آنها را قویا محکوم نموده و خواستار حمایت گسترده همه دانشگاه‌ها، مراکز علمی و فرهنگی جهان و ایران، فارغ از هر نژاد و مذهبی، از حرکت انسان‌ دوستانه و تاریخی دانشجویان مدافع حقیقت و حقانیت است.
والسلام و علیکم و رحمت الله برکاته

 

Statement of the International Core of Student Basij District at Kerman Province; in response to the brutal actions of the police in universities of America and Europe. in the name of Allah, The compassionate The Merciful Hazrat Amir al-Momenin (peace be upon him): "We will be against the oppressor and help the oppressed." "And always be the enemy of the oppressor and the friend and helper of the oppressed." (Nahj al-Balagha, 47th. letter) Ayatollah Khamenei, supreme leader of Islamic Republic of Iran, called the Islamic world to pay attention to the fact that the one who stands in front of Islam and the oppressed Palestinian nation is not only the Zionist regime, but also America, France and England, and Muslims should not forget this fact in their equations, deals and analyses. do and forget Referring to the Holy Qur'an, which states that "God's promise is true and those who do not believe in it, do not shake and weaken you with their negativity", he emphasized: God willing, victory will not be far away with Palestine and its people. The brutal and extensive attacks of the usurping and fake Zionist regime army against the defenseless people of Gaza have led to the martyrdom and injury of thousands of oppressed and innocent Palestinians, so that these crimes have created the ground for massive protests in America and Europe, especially in their universities, and the movements Student movement against this regime is spreading rapidly in the world. These days, emancipated students wearing black and white keffiyeh have protested in America and Europe against the genocide and criminal actions in Gaza in solidarity with the people of Gaza, and the hypocritical Western governments, regardless of all the demonstration gestures of freedom, have dealt with protesting professors and students. Brutally, they silence the voice of support for the victims of Gaza. But the will of God is higher than their machinations, because the rest of the world knows that the mask of freedom, human rights and justice of foreign governments has been removed for the people of the world and their true face has been exposed. Nowadays formation, stabilization and continuation of this academic and humanitarian movement has deprived peace of the killers of Gazan children and promises a tomorrow full of awareness and anti-tyranny in the academic and scientific atmosphere of the West. Broadness, awareness and perseverance are the three main pillars of this unprecedented movement in America. A movement that is being extended to other geographical and educational areas of the West with an exemplary speed. The Basij international core at Kerman province thanks the students and professors of the universities who have come to the field to support their fellows in Gaza , despite the suffocation caused by the domination of the Zionist lobbies in the world, strongly condemned the crime and the actions taken against them and demanded the widespread support of all universities, scientific and cultural centers of the world and Iran, regardless of race and religion, is the humanitarian and historical movement of students defending truth and justice. Mercy and blessings of God be upon you all. The International Core of Student Basij district at Kerman Province

دیگر خبرها

  • رنگ خون چشمگیر است
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند/ رویکرد دوگانه پارلمان اروپا نسبت به حمله به کنسولگری ایران مایه تأسف است/ جانفشانی سپاه نبود تروریسم داعش امنیت جهان را تهدید می‌کرد
  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است