Web Analytics Made Easy - Statcounter

تجربه نشان داده است ملت ایران و عموم کنشگران سیاسی وفادار به نظام، فارغ از جناح بندی های مرسوم سیاسی و نیز اختلاف دیدگاه و سلایقی که دارند، همواره در برابر دشمنان خارجی موضع واحدی گرفته اند.

ایران آنلاین /  اکنون که سران ایالات متحده آمریکا با زیرپاگذاشتن تعهدات بین المللی خود، به شکلی آشکارا و عریان، برنامه های خصمانه خود را اعلام کرده و در پی دنبال کردن آن هستند، ضروری است که همه فعالان سیاسی و ارگان های رسانه ای آنها، درکی درست از وضعیت کنونی و مخاطرات احتمالی در آینده داشته باشند

 اینکه برخی افراد و جریان ها بدون توجه به منافع کلان ملی و مصلحت نظام بخواهند از فضای مسمومی که به واسطه عملکرد دولت آمریکا ایجاد شده، در مسیر منافع حزبی و گروهی خود استفاده کنند اصلا پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 آنچه که اکنون بیش از هر چیز از رسانه ها و فعالان سیاسی انتظار می رود این است که همراستا با سیاست های کلان کشور و در همکاری با ارکان تصمیم گیر و مجریان دستگاه دیپلماسی ایران، اجازه ندهند فضای عمومی کشور و اذهان شهروندان با تزریق پیام های ناامیدکننده و البته نادرست، مشوش شود.

 طبعا هیچ فردی اجازه و البته توان نیت خوانی ندارد. با این وجود با قاطعیت باید بگویم رسانه ها، افراد و جریان هایی که در این شرایط به دنبال مچ گیری و یا فشار بر دولت هستند، ناخواسته در همان پازلی بازی می کنند که مطلوب دشمنان است. /ایسنا

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۶۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 

بریجت برینک، سفیر آمریکا در اوکراین اعلام کرد، ایالات متحده اوکراین را از حمله به خاک روسیه با سلاح‌های آمریکایی منع می‌کند.

او گفت: ما اجازه یا تسهیل استفاده از تسلیحات خود را در روسیه و خارج از خاک اوکراین نمی‌دهیم.»

برینک افزود که هدف کاخ سفید قبل از هر چیز کمک به اوکراین برای دفاع از خود و مهار فشار روسیه است.

سفیر آمریکا در حالی چنین اظهاراتی را بیان کرده است که به تازگی دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس گفته بود اوکراین اجازه دارد با تسلیحات انگلیسی به خاک روسیه حمله کند. این اظهارنظر یک هفته پس از آن صورت می‌گیرد که لندن بزرگترین بسته کمک نظامی خود را به اوکراین اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • شرکای پشت پرده بابک زنجانی چه کسانی بودند؟ /چرا پرونده اختلاس او شفاف سازی نمی شود؟ /مبلغ کلان ارزی قرار است به صورت املاک به بیت المال بازگردد؟
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا: بعضی از وزرای رئیسی پشیمانند، برای پایان دولت لحظه‌شماری می‌کنند!
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • امامت سیاسی دلیل نفرت دشمنان اهل بیت (ع) بود