Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:13:55 GMT

دستگیری بیش از ۲۰ خرده فروش مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۶۳۶۸

دستگیری بیش از ۲۰ خرده فروش مواد مخدر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده نیروی انتظامی اقلید اظهار کرد: طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به منظور بالا بردن احساس امنیت در سطح جامعه در شهرستان اقلید به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران، ۱۶ گرم هروئین، ۷ گرم شیشه، ۷۳۳ گرم تریاک، ۱۹ گرم شیره تریاک، ۶۲ گرم سوخته تریاک و ۷ عدد آلات استعمال مواد مخدر کشف و در این خصوص ۲۸ نفر خرده فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رزمجویی با اشاره به کشف ۵۱ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار قاچاق و ۷ هزار و ۶۸۰ عدد مواد محترقه در اجرای این طرح، ادامه داد: در این خصوص نیز ۴۰ دستگاه خودرو و ۱۸۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اقلید، هدف از اجرای این طرح را ارتقای آسایش شهروندان و تنگ کردن عرصه برای افراد سودجو برشمرد و گفت: از شهروندان درخواست می‌شود هرگونه موارد مشکوک را سریعاً با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ن

خرده فروشان مواد مخدر در دام پلیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان میناب ۱۹۸ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

وی افزود: قاچاقچیان با مشاهده ماموران متواری شدند که خودروی پراید اسکورت قبل از ایست بازرسی شهید چغازردی و خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار مواد مخدر در روستای چاه اسماعیل توقیف شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ۴ قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم موادمخدر در استان قم در سال گذشته
  • کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم تریاک در میناب
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده‌فروش موادمخدر در تهران
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف ۳ تن مواد مخدر و ۳۰۰۰ خرده فروش در یک ماه
  • بازداشت ۳۰۰۰ خرده فروش موادمخدر در تهران | کشفیات گسترده و مهم پلیس
  • خرده فروشان مواد مخدر در شیروان بازداشت شدند
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • چهار قاچاقچی مواد مخدر در خرم‌آباد دستگیر شدند
  • بازداشت ۷۰ نفر در مناطق آلوده و جرم‌خیز شاهرود