Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک برند لوازم آرایشی آمریکایی فیلمی را در یوتیوب منتشر کرد و در ایده‌ای عجیب به زنان مسلمان پیشنهاد داد تا قبل از سحری آرایش کنند.

به گزارش رکنا، یک شرکت لوازم آرایشی آمریکایی شعبه خاورمیانه فیلمی عجیب را برای آرایش در سحری ماه رمضان منتشر کرده است. این فیلم پس از انتشار با موجی از انتقاد و تمسخر از سوی کاربران روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه یک صدا بر این باور بودند که شرکت مورد نظر در تبلیغ خود به طور کلی راه را به خطا رفته است.

در این فیلم با عنوان "برای سحری آماده شو" یک مدل را می بینیم که از خط چشم, سایه و ریمل استفاده می کند. به نظر می رسد شرکت مذکور بین وعده سحری که قبل از آغاز روز خورده می شود و افطاری که اغلب با خانواده و همراه با دوستان است نتوانسته تفاوتی قائل شود. البته که آراستگی و تمیزی برای همراه شدن با دوستان و خانواده در افطاری و مانند آن عجیب نیست اما طرح چنین ایده ای برای سحری بسیار عجیب و غیر قابل باور است. کاربران تصاویر و عکس های جالبی را در این زمینه منتشر کردند و به مقایسه بامزه و شوخ طبعانه واقعیت و آنچه برند لوازم آرایش پیشنهاد داده پرداختند.

یکی نوشته بود: تبلیغات ماک یکی از بامزه ترین چیزهایی است که امروز دیدم, چه کسی ساعت سه صبح آرایش کامل صورت انجام می دهد و ... از سوی دیگر عده ای هم به دفاع پرداختند و یکی از کاربران نوشت: همه ی کسانی که این تبلیغ را مسخره کرده اند باید بگویم که سال ۲۰۱۵ در دبی بودم که برای سحری از خانه بیرون رفتیم و یک جشن واقعی بود و مردم بهترین لباس هایشان را پوشیده بودند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت عکس برند عجیب لوازم آرایشی آرایش عکس حوادث روزنامه دختر قتل فیلم تهران جنایت تجاوز آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسخه نوروزی نشان منتشر شد/ قابلیت جستجو میان ۲ میلیون نقطه

ایسنا/خراسان رضوی هر سال با نزدیک شدن به نوروز، «نقشه‌ نشان» نسخه نوروزی خود را با بهبودهایی در عملکرد اپلیکیشن و اضافه کردن قابلیت‌های جدید به آن، منتشر می‌کند. نشان با بیش از ۲ میلیون نقطه ثبت‌شده روی نقشه، امسال تغییراتی کاربردی در بخش جستجوی خود داده که کاربران را با تجربه بهتری در پیدا کردن مکان‌های مختلف مواجه می‌کند. در سایر بخش‌های این نقشه و مسیریاب نیز شاهد تغییراتی هستیم.

به گزارش روابط عمومی نشان، در ماه‌های گذشته نشان با امکاناتی مانند تیک آبی برای کسب‌وکارها، در جهت شناخته شدن به‌عنوان یک مرجع برای پیدا کردن هر مکانی که کاربر به دنبال آن می‌شود، حرکت کرد. با این استراتژی، نشان اکنون به نقشه‌ای جامع‌تر با بیش از ۲ میلیون نقطه ثبت‌شده (POI) تبدیل شده است و با مشارکت کاربران هر روز به تعداد این نقاط افزوده می‌شود.

 با این تعداد مکان ثبت‌شده، نشان دیگر تنها یک مسیریاب نیست و می‌تواند به عنوان یک نقشه کاربردی برای تمام کاربران و نه صرفا افرادی که به دنبال مسیریابی هستند، قابل استفاده باشد. جستجو در نشان می‌تواند شامل مکان‌های کاربردی روزانه از نانوایی و سوپرمارکت گرفته تا تعویض روغنی و باشگاه ورزشی باشد.

به گفته تیم نشان، هر مکانی که در خیابان قابل تشخیص باشد، روی نشان ثبت شده و قابل جستجو است. همچنین تلفن تماس، ساعت‌کاری و عکس و نظرات کاربران نیز بر روی مکان‌های پرکاربرد در دسترس کاربران قرار دارد.

بهبود عملکرد در نسخه نوروزی نشان

نشان که در نسخه‌های نوروزی سال‌های گذشته، قابلیت‌هایی مثل رادار جاده‌ای، رادیو نشان، کنکاش، ذخیره باتری و … را در اختیار کاربران قرار داده، امسال با وجود بیش از ۲ میلیون نقطه روی نقشه،‌ توجه ویژه‌ای به بهبود عملکرد بخش جستجوی خود داشته است.   

علاوه‌بر این، تیم نشان تلاش کرده است تا برخی از مشکلات نرم‌افزاری که کاربران روی نسخه‌های پیشین گزارش کرده بودند را نیز در نسخه نوروزی خود برطرف کند.

تغییرات صفحه‌ اول

در نسخه‌ نوروزی نشان، رابط کاربری صفحه‌ اول این اپلیکیشن به‌صورت کامل بازطراحی شده است. دسترسی به بخش جستجو راحت‌تر شده و جستجو سریع مکان‌های پرکاربرد نیز به صفحه‌ اول اضافه شده است.

جستجو آسان‌تر نقاط روی نقشه

در نسخه‌ نوروزی نشان شاهد تغییرات بسیار زیادی در بخش جستجو هستیم. یکی از مهمترین این تغییرات، پیشنهاد عبارت جستجو همزمان با تایپ کاربر است. به این ترتیب همزمان با تایپ چند کلمه، نشان جستجوهای پیشنهادی را به کاربر ارائه می‌دهد و همچنین مکان‌های مرتبط همزمان با تایپ به او پیشنهاد داده می‌شوند.

در بخش نمایش نتایج جستجو نیز شاهد تغییرات زیادی هستیم. نتایج با ترکیبی از لیست نتایج و نقشه به کاربر نمایش داده می‌شوند و او می‌تواند به‌سادگی بین لیست نتایج و نقشه حرکت کند.

در نسخه جدید، نشان تغییراتی نیز در بخش تاریخچه جستجو داده است. در این نسخه عبارت‌های جستجو شده اخیر در تاریخچه جستجوها ذخیره می‌شوند. علاوه‌بر این، کاربر می‌تواند نقشه را جابه‌جا کند و به جستجوی مکان مورد نظر خود در ناحیه دیگری از نقشه بپردازد. از طرفی، با جستجوی هر مکان، تمام نتایج مربوط به آن روی نقشه نمایش داده می‌شود.

تجربه کاربری مطلوب‌تر در حین رانندگی

علاوه‌بر تغییراتی که اشاره کردیم، نشان شامل بهبودهایی هم در بخش‌های مربوط به رانندگی و مسیریابی شده است. بهبود نمایش ترافیک روی خط مسیر، یکی از تغییراتی است که در نسخه جدید نشان اعمال شده.

یکی دیگر از تغییراتی که در این بخش اتفاق افتاده،‌ بازطراحی پنل آدرسی است که در زمان رانندگی، در قسمت بالایی نقشه نمایش داده می‌شود. طراحی جدید این بخش، به تجربه مطلوب‌تر کاربران در حین مسیریابی کمک می‌کند.

ذخیره مصرف باتری یکی از قابلیت‌های نوروزی نشان در سال گذشته بود که امسال در نسخه جدید نشان، شاهد بهینه‌تر شدن مصرف باتری در زمان رانندگی هستیم. همچنین در این نسخه، کاربران می‌توانند حرکت روان‌تری را در حین مسیریابی روی نقشه تجربه کنند. 

بیش از ۶۰ هزار سرعت‌گیر

یکی از قابلیت‌های کاربردی مسیریاب نشان، نمایش سرعت‌گیرها روی نقشه و هشدار نزدیک شدن به آن‌ها است. در نسخه‌ جدید نشان تعداد سرعت‌گیرها ثبت شده از ۶۰ هزار عبور کرده و این تعداد با توجه به گزارش‌های کاربران هر روز در حال افزایش است.

نمایش آزمایشی ظرفیت پارکینگ‌های آنلاین مشهد

نمایش پارکینگ‌های آنلاین شهر مشهد، قابلیت دیگری است که در نسخه نوروزی نشان به نقشه افزوده شده است. نشان در شهرهای مختلف، محل پارکینگ‌ها را به کاربران نمایش می‌دهد، اما اکنون در شهر مشهد، کاربران می‌توانند ظرفیت پارکینگ‌های هر منطقه را هم به‌طور آنلاین روی نقشه مشاهده کنند و از ظرفیت خالی هر کدام باخبر شوند.

این قابلیت به‌طور آزمایشی در حالت رانندگی برای کاربران در مشهد فعال شده است.

نسخه جدید iOS نشان در اپ‌استور

خبر دیگر اینکه نسخه جدید iOS نشان منتشر شده و کاربران گوشی‌های iOS می‌توانند این نسخه را از اپ‌استور دانلود کنند.

   

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سکانس جنجالی در سریال امنیتی صداوسیما
  • راه‌های تشخیص جنس تقلبی از اصل ۷ برند معروف
  • نسخه نوروزی نشان منتشر شد/ قابلیت جستجو میان ۲ میلیون نقطه
  • کتاب جنجالی شفیعی کدکنی منتشر شد
  • نسخه نوروزی وب سایت و اپلیکیشن ۱۴۱ منتشر شد
  • تبلیغات ابزاری جهت توسعه برند
  • اپلیکیشن معروف به التماس از کاربرانش افتاد!
  • اپلیکیشن معروف به التماس از کاربرانش افتاد ‍!
  • (ویدئو) تمسخر جنجالی آهنگ معروف شجریان روی آنتن زنده
  • طراحی استراتژی تبلیغاتی، مستلزم مطالعه و سنجش بازار است