Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، افشاکننده اسرار درونی آل سعود به مکان اختفای بن سلمان و هدف وی از دور شدن از انظار عمومی پرداخت.

مجتهد افشاکننده اسرار آل سعود فاش کرد: محمد بن سلمان ولیعهد عربستان از زمان اختفایش در کشتی تفریحی در دریای سرخ پرسه می زند و برخی از اوقات در یکی از کاخها در ساحل می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: محمد بن سلمان با مسئولان اسرائیلی در کشتی تفریحی دیدار کرده است.

مجتهد بیان کرد: همه دستورات اخیر درباره بازداشت ها و تکذیب حرفهای رئیس جمهور فرانسه از سوی وی صادر شده است. وی چند روز قبل در کاخ رابغ بوده است. ما نمی توانیم زخمی شدن وی در حادثه الخزامی را تایید یا تکذیب کنیم. نزدیکان بن سلمان و کسانی با وی در ارتباط هستند اعلام کرده اند که وی عمدا پس از حادثه الخزامی مخفی شده تا این گونه وانمود شود که فوت کرده یا به شدت زخمی شده است تا کسانی که قصد کودتا علیه وی دارند به صحنه آوَرد و بر آنها غلبه کند.

کد خبر 4309610

منبع: مهر

کلیدواژه: دریای سرخ عربستان سعودی محمد بن سلمان ایالات متحده آمریکا فلسطین رژیم صهیونیستی ایران عراق برجام سوریه روسیه دونالد ترامپ عربستان سعودی اتحادیه اروپا کره شمالی افغانستان جنگ 2015 یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۷۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین؛ عارف شرهانی سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان گفت: بر اثر برخورد دیزل قطار با واگن در روز چهارشنبه در ایستگاه هجرت اهواز چهار نفر مصدوم شدند.

این حادثه در ساعت ۹:۱۲ دقیقه رخ داد و نیروهای امدادی اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه برای انجام اقدامات درمانی اولیه و انتقال مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

این حادثه در ایستگاه هجرت فلکه راه‌آهن اهواز رخ داد و چهار نفر مرد ۳۰، ۳۷، ۴۱ و ۴۳ ساله گزارش شده که با آمبولانس به بیمارستان‌های گلستان و امام خمینی (ره) اهواز انتقال یافتند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901719

دیگر خبرها

  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • حمله با قمه در لندن؛ مظنون بازداشت شد
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • پزشک بیرانوند مصاحبه‌اش را تکذیب کرد؛ زمان بازی با تست عملکردی در زمین مشخص می شود!
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!