Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ جلال میرزایی ، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی بیان کرد: جلسه امروز هم‌اندیشی در رابطه با اقدام آمریکایی‌ها در جهت هدف قرار دادن صنعت نفت و توسعه نفت و فروش نفت خام، گاز و پتروشیمی ایران بود.
 
وی در ادامه گفت: وزیر نفت در این زمینه گزارشی ارائه دادند و نمایندگان پیشنهادات خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای وزیر توضیح دادند که در شرایط موجود اولویت ما فروش نفت و میعانات گازی است. ایشان با توجه به شرایط موجود خوش‌بین بودند که بتوان تصمیمی مناسب برای جلوگیری از ایجاد مشکل اتخاذ کرد. در این جهت ایشان به استفاده از ظرفیت‌های کشورهای مختلف برای ساماندهی وضع موجود اشاره کردند.
 
نماینده مردم ایلام در مجلس ادامه داد: آقای وزیر خوش‌بین بودند که با انسجام و همراهی مجلس و وزارت نفت بتوانیم گام‌های عملی برای مقابله با اقدام آمریکایی‌ها و جلوگیری از تحت تاثیر قرار گرفتن نفت ایران انجام دهیم.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایران اکونومیست کمیسیون انرژی هم اندیشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان با یک هیأت بزرگ اقتصادی امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

پیش از این یک هیأت اقتصادی سی و دو نفری از افغانستان به سرپرستی ملا عبدالغنی برادر که در ترکیب آن سه وزیر و معاونان تعدادی از وزارتخانه‌ها حضور داشتند به ایران سفر کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • امضای ۲ سند همکاری اقتصادی میان ایران و امارات 
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • ◄ عکس | امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات پس از ۱۰ سال برگزار می شود
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • گشتی در اقتصاد ایران ؛ تلاش برای رفع ناترازی انرژی
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • ◄ وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • وزیر صمت: ظرفیت‌های تولید شناخته شده و باید در جستجوی راه‌های صادراتی باشیم