Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «هزارداستان»، امشب با حضور فرناز رهنما، میزبان پسری نابغه خواهد شد. آفتاب‌‌نیوز : چهاردهمین قسمت از برنامه «هزارداستان» که سه‌شنبه هشتم خرداد پخش می‎‌شود، به سراغ قصه زندگی پسری نابغه رفته است که تا مدت‌ها همه گمان می‌‎کردند او یک عقب مانده ذهنی است.
این برنامه که هر شب شاهد اجرای یک چهره هنری می‌شود، امشب میزبان فرناز رهنما خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سری سوم برنامه «هزارداستان» در ماه رمضان ٩٧ به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد هر شب بعد از افطار از شبکه نسیم پخش می‌شود.خبرانلاین  کد خبر: ۵۲۶۱۸۴ تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پسر نابغه روایت عجیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۷۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای خواننده پرطرفدار کره‌ای در یک برنامه تلویزیونی

به گزارش همشهری آنلاین، کیم جای خواننده موسیقی کی پاپ کره‌ای که بعد از گرویدن به اسلام نام داوود کیم را برای خود برگزیده بود امشب ۲۵ اسفند در برنامه «محفل» حضور دارد که این قسمت از برنامه از ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

پیش از این تصاویر مختلفی از حضور این خواننده کره‌ای در ایران و رستوران‌های ایرانی، امامزاده صالح و حتی سفرش به مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع) دیده شده بود؛ تصاویری که بخشی از آنها را هم خودش در صفحه اجتماعی خود اطلاع رسانی کرده بود.

او در بدو ورودش عکسی هم با حامد شاکرنژاد یکی از داوران و میزبانان برنامه «محفل» منتشر کرد تا از همان ابتدا مشخص شود که دلیل سفر او به ایران چه بوده است. با این حال همچنان کنجکاوی زیادی نسبت به حضور او در ایران، ماجرای گرویدنش به اسلام و زندگی این خواننده کره‌ای وجود داشت که امشب این ماجراها را در برنامه «محفل» تعریف خواهد کرد.

کیم جای در این برنامه لباسی هم به یاد غزه پوشیده است و قرار است تعریف کند که اولین بار کجا به دین اسلام علاقه مند شده است. پیش از این ویدئویی از آموزش ادبیات فارسی به کیم جای و شوخی داوران برنامه با او در شبکه‌های اجتماعی بازتاب پیدا کرده بود.

کد خبر 839396 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری تلویزیون - برنامه تلویزیونی

دیگر خبرها

  • حضور ادگار داویدز در فوتبال برتر
  • برترین ستاره های تاریخ بارسلونا؛ منتخبی از 10 استعداد و نابغه | تاپ 10
  • روایت عجیب بیژن بنفشه‌خواه از نام خانوادگی‌اش: پدر عاشق یک خانم به اسم بنفشه بود (فیلم)
  • (ویدئو) روایت عجیب تجربه‌گر از وحشت در جهنم برزخی در برنامه زندگی پس از زندگی
  • انتشار «کتابِ فریدون رهنما» و «آرش شیواتیر»
  • روایت داستان‌های کهن ایران در «قصه‌های سرزمین من»
  • ادعای عجیب اسپورت؛ عربستانی ها با 80 میلیون یورو به دنبال رافینیا
  • ویژه برنامه «ایران دوست داشتنی» از امشب روی آنتن می رود
  • (ویدئو) اعترافات تکان‌دهنده؛ تتلو چنان سحر قریشی را با سیم زد که خون راه افتاد!
  • ماجرای خواننده پرطرفدار کره‌ای در یک برنامه تلویزیونی