Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - استاندار کردستان با اشاره به عقب ماندگی های کردستان و اینکه بخش بزرگی به علت عملکرد مدیران است، گفت: در برخی حوزه ها عقب ماندگی ناشی از عملکرد خودمان است و نباید دولت را به بی توجهی متهم کنیم.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرستان؛ بهمن مرادنیا روز سه شنبه پس از بازدید از مجموعه مخابرات استان با حضور در جمع مدیران این حوزه، عملکرد رضایتبخش مخابرات را حاصل تلاش گروهی مدیران و کارکنان دانست و اظهار داشت: تلاش جمعی در هر کدام از حوزه ها می تواند نتیجه بخش باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عملکرد شرکت مخابرات را الگوی مناسبی برای سایر دستگاه های استان دانست و افزود: در همه بخش ها در استان عقب ماندگی های زیادی داریم و دلیل این امر را جز کوتاهی و کم کاری مجموعه چیز دیگری نمی دانم.
استاندار در ادامه به تلاش های انجام شده در سایر حوزه های زیرساختی استان نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه آب تلاش های گسترده ای صورت گرفته و امیدواریم بتوانیم تخصیص خوبی بگیریم که در این صورت شاهد توسعه کشاورزی و افزایش درآمد مردم خواهیم بود.
مرادنیا با بیان اینکه در حوزه صنعت، مشارکت نامه زنجیره فولاد استان امضا شده و پیگیر احداث یک واحد پتروشیمی دیگر هم هستیم، تاکید کرد: در بحث راه و راه آهن نیز فعالیت ها ادامه دارد و امیدواریم مردم هر چه زودتر ثمره این تلاش ها را ببینند.
وی توسعه کردستان را منوط به تلاش جمعی همه مسئولان استان دانست و یادآور شد: همه وزارتخانه های کشور برای کمک به استان اهتمام دارند.
استاندار کردستان در پایان شجاعت کاری را شاخصه لازم مدیریت اعلام کرد و افزود: مدیران باید در کنار تلاش مضاعف افق دید خود را افزایش دهند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان نیز در سخنانی گفت: ارتقای و توسعه زیرساخت های مخابراتی در استان نیازمند اعتبار و سرمایه گذاری هایی با حجم بالا است.
آزاد حکمت اظهار داشت: مخابرات منطقه با حمایت مسئولان ارشد شرکت مخابرات ایران، استاندار کردستان و همراهی و همدلی مجموعه مخابرات منطقه موفق شده برای انجام پروژه ها اعتبارات لازم را اختصاص دهد که نتیجه این امر ارتقای خدمات مخابراتی و رضایت مشتریان است.
وی با اشاره به فعالیت های انجام شده در حوزه تلفن ثابت طی چند سال گذشته افزود: 571 هزار و 304 شماره تلفن ثابت منصوبه در استان موجود است که از این آمار، 534 هزار و 544 شماره با ضریب نفوذ 32.97 درصد مشغول بکار است.
حکمت توسعه ظرفیت سازی پورت های ADSL در استان را یکی دیگر از فعالیت های حوزه تلفن ثابت اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 145 هزار و 376 پورت ADSL منصوبه در استان وجود دارد که 100 هزار و 536 پورت آن با ضریب نفوذ 21.08 درصد بهره برداری شده است.
وی ظرفیت پهنای باند استان را تشریح و تاکید کرد: طی چند سال گذشته آمار STM1 استان را از چهار به 29 STM1 ارتقاء داده ایم.
مدیر مخابرات منطقه کردستان به فعالیت ها و توسعه حوزه تلفن همراه در استان اشاره کرد و گفت: با همراهی و همکاری های پرسنل این حوزه موفق شدیم زیرساخت های لازم را به صورت چشمگیری ارتقا دهیم تا شرایط ارائه آخرین تکنولوژی های تلفن همراه در استان به مشتریان فراهم شود.
وی با بیان اینکه تمام زیرساخت های ارائه تکنولوژی 5G در استان فراهم شده است، اضافه کرد: در حال حاضر با وجود 478 سایت، تمام مشتریان مخابراتی در شهرستان ها از تکنولوژی نسل 4G بهره مند هستند و مشتریان چهار شهرستان سنندج، سقز، بانه و مریوان از تکنولوژی 4.5G استفاده می کنند.
حکمت آمار شماره های تلفن همراه در استان را یک میلیون و 566 هزار و 245 مورد اعلام کرد که با ضریب نفوذ 96.06 درصد مشغول بکار هستند.
وی یادآور شد: در حال حاضر یک هزار و 601 روستای استان دارای ارتباط هستند که از این تعداد، یک هزار و 502 روستا از خدمات تلفن خانگی بهره می برند.
مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار داشت: تعداد 450 روستا از مزایای ADSL و تعداد 905 روستا نیز تحت پوشش خدمات تلفن همراه هستند.
6108/9102

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد استاندار كردستان عملكرد مديران عقب ماندگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۷۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سردار آزمون در رم مشروط شد

مدیران باشگاه رم ایتالیا تنها در یک صورت قرارداد مهاجم ایرانی تیم خود را دائمی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در تیم رم توانسته عملکرد خوبی داشته باشد و در بازی با بولونیا در هفته سی و سوم که با شکست ۳ بر یک رم همراه بود توانست تنها گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

سایت «romapress» خبر داد: مدیران باشگاه رم از عملکرد و تعهد مهاجم ایرانی خود فوق‌العاده راضی هستند و در ماه‌های اخیر تماس‌هایی را با مدیران باشگاه بایرلورکوزن بر قرار کرده‌اند تا مذاکره بابت دائمی کردن قرارداد آزمون را آغاز کنند. همچنین «دنیله دروسی» سرمربی رم از احتمال ماندن سردار آزمون بسیار خوشبین است.

با این حال آینده ماندن آزمون در رم گرو به حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده است. رم برای آزادسازی آزمون باید ۵/‌‬ ۱۲ میلیون یورو به بایرلورکوزن پرداخت کند که در صورت صعود به اروپا این باشگاه آزادی مالی بیشتری خواهد داشت.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • وزیر کار : حقوق کارگران هنوز به حد ایده‌آل نرسیده زیرا عقب‌ماندگی چندین ساله‌ای در این حوزه وجود دارد
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • توقیف محموله گوشی‌های تلفن همراه در مرز بانه