Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@20:47:20 GMT

احتمالاانتخاب رئیس مجلس به دور دوم کشیده شود

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۷۴۱۴

احتمالاانتخاب رئیس مجلس به دور دوم کشیده شود

به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام احد آزادی خواه عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با اشاره به تحرکات این فراکسیون در خصوص انتخابات هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: اکنون در حال رایزنی هستیم به ویژه اینکه فراکسیون مستقلان ولایی اراده جدی دارد تا یک تعامل و ائتلاف میان فراکسیون ها صورت گیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه سال گذشته با فراکسیون مستقلان ولایی به یک ائتلاف رسیدیم اما متاسفانه این فراکسیون به وعده خود در حوزه نواب رئیس عمل نکرد، فراکسیون نمایندگان ولایی امسال نظر دیگری در خصوص انتخابات هیئت رئیسه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آزادی خواه تصریح کرد: نظر به اینکه سه گزینه از سوی هر فراکسیون برای ریاست مطرح است اگر روند به همین ترتیب پیش رود پیش بینی می شود انتخاب رئیس مجلس به دور دوم کشیده شود.

وی در پایان با بیان اینکه قصد نداریم رای ها شکسته شود و تنها به وظیفه خودمان عمل می کنیم، خاطر نشان کرد: بالاخره فراکسیون باید نقش آفرینی کند و قانون نیز به فراکسیون این حق را داده است، تشخیص فراکسیون هم فعلا این است که مانند فراکسیون امید لیست مستقل ارایه دهد.

منبع: دانشجو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۷۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون کشتی با اعلام این خبر در سایت خود نوشته است: "رئیس برکنار شده هیئت کشتی استان تهران که تاکنون بیش از 10 شکایت از فدراسیون کشتی داشته و اکثر آن ها نیز از طرف دادگاه رد شده است، در یکی از شکایت های خود به قانونی بودن مجمع انتخابات هیئت کشتی استان تهران اعتراض داشت که بر اساس رأی صادر شده از شعبه 45 دیوان عدالت اداری، این شکایت رد و انتخابات قانونی اعلام شد."
بدین ترتیب این انتخابات پرحاشیه به تایید رسیده و رییس فعلی آن می تواند به کار خود ادامه دهد.

از سوی دیگر البته برخی از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی برای ابطال انتخابات سال گذشته هم به دادگاه شکایت کرده بودند که هنوز سرنوشت نهایی آن اتفاقات هم مشخص نیست.

دیگر خبرها

  • سخنگوی هیات رئیسه مجلس: عملیات مضحک بامداد امروز یعنی نتانیاهو شکست را پذیرفته‌ است
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، مسرت و سرافرازی تمام آزادگان جهان را به دنبال داشت
  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • انتخابات هیئت کشتی استان تهران قانونی اعلام شد
  • چرا انتخابات مجلس به دور دوم کشیده می‌شود
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • مقدرات مجلس آینده در اختیار «پشم» است /جبهه پایداری اهل معامله است چون صندلی برایش مهم است نه ارزش ها