Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:13:49 GMT

نجات ماموران آب از چاه عمیق

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۷۴۳۴

نجات ماموران آب از چاه عمیق

۳ نفر از نیرو‌های عملیاتی شرکت آب و فاضلاب ساوه در هنگام انجام وظیفه به انتهای چاه سقوط کردند.

ایران آنلاین /سرپرست مرکز حوادث و فوریت های پزشکی ساوه در همین باره گفت: سه نفر از نیروهای عملیاتی شرکت آب و فاضلاب این شهرستان امروز (سه شنبه) در حین انجام وظیفه به علت سقوط در چاه مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نعمت الله عزیزی افزود: با اطلاع رسانی این حادثه به مرکز اورژانس ساعتی پس از ظهر امروز، گروه امداد به سرعت به محل حادثه در بلوار قائم شهرک علوی ساوه اعزام شد. در ادامه نیروهای اورژانس و آتش نشانی حاضر در محل با خارج کردن سه نیروی عملیاتی شرکت آبفا از چاه، آنان را از مرگ حتمی نجات دادند.
عزیزی افزود: هر سه مجروح توسط اورژانس به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند ولی حال یکی از مجروحان وخیم است./ خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، آتش‌پاد دوم حمیدرضا کافی‌نیا اظهار کرد: دو دستگاه پلتفرم ۳۲ و ۷۲ متری و یک دستگاه نردبان آتش‌نشانی با کاربری امداد و نجات و اطفاء حریق که به دلیل تحریم‌ها امکان تامین قطعه برای آن میسر نشده بود، به همت متخصصان داخلی مشهدی تامین قطعه سلام تعمیر شد. 

مدیرعامل آتش نشانی مشهد بیان کرد: قطعات‌ سیستم ناوبری نردبان و پلتفرم‌ها در یکی از مجموعه‌های صنعتی مشهدمقدس تولید و پس از نصب و انجام تست‌های تخصصی برای امداد رسانی احتمالی به همشهریان در اختیار حوزه عملیات این سازمان قرار گرفت. 

وی متذکر شد: تأمین قطعات این پلتفرم با توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید و مشارکت مردم با کمترین هزینه و صرفه اقتصادی بالا و به‌منظور صیانت و پشتیبانی از تولید داخلی در شرایط تحریم انجام شد.

دیگر خبرها

  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید