Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، مصطفی خاکسار قهرودی به تشریح برنامه‌های محرومیت‌زدایی این معاونت در ماه مبارک رمضان پرداخت و اظهار کرد: طبق تفاهم نامه‌ای که با بانک رسالت منعقد شده است، به ۱۰ هزار زوج نیازمند سراسر کشور کمک هزینه خرید جهیزیه در قالب اعطای وام قرض الحسنه به مبلغ ۳۰ میلیون ریال اعطا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعطای ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند

وی یکی از برنامه‌های آستان قدس رضوی را اعطای جهیزیه به زوج‌های نیازمند کشور معرفی و اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان ۳۰۰ سری جهزیه به خانواده‌های نیازمند استان‌های خراسان رضوی و جنوبی اعطا می‌شود که در قالب بُن‌های اعطایی، زوج‌های جوان به مبلغ ۱۰ تا ۲۰ میلیون ریال می‌توانند کالا‌های مورد نظر خود را از فروشگاه‌های مشخص شده خریداری کنند.

وی توزیع روزانه ۶۳۰ پرس حلیم در بین مناطق مختلف شهر مشهد را از دیگر برنامه‌های این معاونت در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و گفت: طبق موقوفه محمود بیگا از عواید حاصل از این موقوفه بر اساس نیت واقف، روزانه ۶۳۰ پرس حلیم در بین نیازمندان مناطق مختلف شهر مشهد توزیع می‌شود.

توزیع ۱۶ تُن گوشت در بین نیازمندان ۲ استان

خاکسار توزیع افطاری‌های سبک با کمک مراکز خیریه در مساجد مختلف شهر مشهد را از دیگر برنامه‌های این مدیریت در ماه ضیافت الهی برشمرد و افزود: در این ایام همچنین ۹ تُن گوشت در بین نیازمندان استان سیستان و بلوچستان و ۶ تُن گوشت نیز در بین نیازمندان شهر مشهد در حال توزیع است.

معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با بیان اینکه گوشت گوسفند‌های عقیقه‌ای که تحویل نذورات آستان قدس رضوی با همکاری معاونت امداد مستضعفان در بین نیازمندان توزیع می‌شود، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان گوشت ۳ هزار گوسفند عقیقه به ارزش ریالی ۳۰ میلیارد ریال در بین نیازمندان استان‌های مختلف کشور توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ز

خبر خوش برای زوج های جوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی اعطای تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • دست درازی صهیونیست‌ها به گنجینه ایران
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید