Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به نفوذ دشمن و لزوم مقابله با آن گفت: برخی مسئولین انقلابی‌ها را به بهانه تندوری از صحنه خارج می‌کنند. ۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی عصر امروز در گردهمایی حوزه و انقلاب اسلامی که در سالن همایش‌های مدرسه علمیه دارالشفا برگزار شد، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های روحانیت این بوده  که در کنار تبیین دین مدافع دین خدا بوده است که این وظیفه از اهل بیت (ع) به ما رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دفاع از دین باید خطر دشمن را بشناسیم

وی با بیان اینکه هرکجا دین خدا در خطر باشد باید مال و جان خود را فدا کنیم وبرای دین همه چیز بدهیم، گفت: روحانیت از دین دفاع می‌کند و یکی از الزامات دفاع از دین خدا این است که خطر و دشمن را بشناسیم و اینکه دشمن از کدام زاویه حمله را انجام می‌دهد و هیچ گاه بازی نخورده وفتنه های بزرگ ما را مشغول نکند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه بزرگ‌ترین خطر در مقابل انقلاب اسلامی فتنه‌های دشمن است، افزود: از دهه نخست انقلاب شاهد فتنه‌ها بودیم و در ابتدای انقلاب فتنه خلق مسلمان و دهه 60 فتنه ملی گرایی و قائم مقام رهبری را داشتیم، دهه 70 فتنه حاکمیت اصلاح طلبان سکولار و دهه 80 فتنه 88 در کشور ایجاد شد.

فتنه دهه 90 فتنه تعامل با دشمن است

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه در صراط مستقیم ماندن بسیار سخت تر از وارد صراط مستقیم شدن است، ادامه داد: دهه 90 فتنه تعامل است که باید مراقب برنامه ریزی دشمن در این زمینه باشیم، دشمن برای کشورمان برنامه ریزی‌های زیادی طراحی کرده است ومشکل آن‌ها با انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمن را رقم زده است

حاجی صادقی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی دشمن رقم زده است، گفت: انقلاب اسلامی فراز و نشیب داشته است اما هیچ گاه توقف نداشته و پیشرفت داشته و گفتمان مقاومت را زنده و گقتمان سازش را نابود کرده است.

وی افزود: دشمن تلاش می‌کند انقلاب اسلامی را با خود آن از بین ببرد واسلام را به وسیله مسلمانان نابود کند و کارگردانی را پشت صحنه انجام دهند، تعامل سبب شده نیروهای انقلابی در مقابل انقلاب اسلامی قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: اوباما گفت که من با برجام کاری با ایران کردم که هیچ کدام از رئیس جمهورهای آمریکا نتوانستند انجام دهند، این که در مقابل دوربین و دور میز مقابل مسئولان کشورمان بنشینند و لبخند بزنند هدف آمریکا بود و این اقدام برای جهان پیام‌های زیادی داشت، اوباما گفت توانستیم گفتمان مقاومت را بشکنیم و به ترامپ می گویم باید برای مقابله با ایران تعامل کند.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری تاکید کردند جنگ استکبار با ما به خاطر انرژی هسته ای نیست، عنوان کرد: 160 موسسه علمی وابسته به دولت و دانشگاهی در آمریکا راه‌های مقابله با ایران را مورد بررسی قرار دادند و نقطه مشترک آن‌ها این بود که انقلاب اسلامی را باید از راه تعامل از بین برد.

دست‌هایی از کشورمان برای تعامل با خارج به سوی دشمن دراز می‌شود

حاجی صادقی با اشاره به نفوذ دشمن و لزوم مقابله با آن عنوان کرد: دشمن می‌گوید که روزی دست دراز می‌کردیم تا در جمهوری اسلامی دست بدهیم اما امروز از درون انقلاب اسلامی دست‌هایی برای دست دادن و تعامل با ما دراز می‌شود.

وی افزود: دشمن این موضوع را صریحاً اعلام کرد برای تغییر در ایران باید در انتخابات خبرگان این تغییر را آغاز کنیم وباید جنس رهبری را تغییر دهیم، دشمن یکی از جریان‌های جدی که دنبال می‌کند و از 10 برجام بدتر است قداست‌زدایی از رهبری است و ولایت را از تمرکز بیندازد و در این زمینه از برخی از مراجع تقلید ناامید نیستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: 22 بهمن سال 94 گفتند که می‌خواهیم انقلاب اسلامی را به روز کنیم، انقلابی زدایی از شخصیت‌ها توسط برخی مسئولین دنبال می‌شود و گفته می‌شود امام حسین (ع) و رسول خدا اهل مذاکرات بودند.

استاد حوزه و دانشگاه بابیان اینکه برخی مسئولین انقلابی‌ها را به بهانه تندوری از صحنه خارج می‌کنند، تصریح کرد: مسئولین پس از مذاکرات با غرب و آمریکا در برجام باختند و همه چیز را از دست دادند ولی بازهم طلبکار هستند.

انتهای پیام/

R7854/P1377/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۷۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد