Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادى ایسکانیوز؛ به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد مستضعفان، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گزارشی از مشروح اقدامات این نهاد درخصوص محرومیت زدایی در مناطق محروم سراسر کشور مبتنی بر خط مشی‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در فاصله سال‌های سال های 93 تا 96 را برای 15 کمیسیون مجلس شورای اسلامی ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش در سه بخش اهم اقدامات به عمل آمده درخصوص محرومیت‌زدائی در مناطق محروم سراسر کشور، خدمات حمایتی ارائه شده به منظور ایجاد رفاه نسبی، کاهش فقر و محرومیت و گزارشی از فرایند اصلاح ساختار، چابک سازی، افزایش بهره وری و صرفه جویی های صورت گرفته در واحد اصلی بنیاد مستضعفان است.

بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در راستای شفاف سازی فعالیت های خود در هر بخش گزارش سرفصل اقدامات و هزینه کرد خود را به اطلاع نمایندگان مردم رسانده است.

ارائه تسهیلات یارانه‌ای به منظور تامین مالی طرح های اشتغال‌زایی، طرح اهدای اسناد و واگذاری املاک به محرومان، پرداخت تسهیلات خرید خودرو به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد، توزیع سبد سلامت مادران باردار و شیرده، کمک به بیماران مبتلا به EB، اختصاص مبلغ 243 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان های مناطق محروم کشور، مساعدت در احداث مراکز درمانی در سراسر کشور، احداث مراکز درمان بستر در 50 منطقه محروم، ارتقاء سطح علمی دانش آموزان مناطق محروم، حمایت از دانش آموزان نخبه مناطق محروم، برگزاری اردوهای علوی، ارائه تسهیلات به دانشجویان مستعد، احداث مدارس استاندارد در سطح کشور از جمله اقدامات بنیاد مستضعفان در حوزه محرومیت زدایی است.

درخصوص اقدامات بنیاد مستضعفان به منظور ایجاد رفاه نسبی و کاهش فقر نیز می‌توان به اقداماتی چون ساخت و تامین مسکن خانواده های دومعلول و بیشتر، کمک به تامین مسکن محرومین با مشارکت نهادهای ذیربط، کمک به تامین مسکن و معیشت خانواده های دارای فرزند سه قلو، توزیع بن پوشاک و کمک های بلاعوض در بین دانش آموزان مناطق محروم، پرداخت و تسویه حساب بدهی 247 خانواده‌های محروم ، کمک به احداث 20 باب مسجد، اختصاص بودجه ویژه برای احداث مجموعه جامع ورزشی در شهرستان بیرجند و قلعه گنج را می توان برشمرد.

401

بنیاد مستضعفان وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازى تسهیلات کاهش فقر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان وزارت راه و شهرسازی تسهیلات کاهش فقر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۸۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحت انتخابات در تمام حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شعبانی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز، صحت انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸۱ حوزه انتخابیه کشور از سوی شورای نگهبان اطلاع رسانی شد که اسم هر ۶ حوزه انتخابیه استان هم در این لیست وجود دارد.

وی عنوان کرد: با تأیید صحت انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه، ۶ منتخب استان راهی مجلس شورای اسلامی می‌شوند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: تکلیف ۲ کرسی در حوزه انتخابیه کرمانشاه در دور دوم انتخابات مشخص خواهد شد که زمان آن متعاقباً از سوی وزارت کشور اعلام می‌شود.

کد خبر 6057677

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۲۸ درصدی تعهد اشتغالزایی در گناباد
  • صحت انتخابات در تمام حوزه های انتخابیه استان کرمانشاه اعلام شد
  • چنارراهدارِ شیراز منطقه تفریحی‌گردشگری می‌شود
  • شهرداری گزارش اقدامات خود در ساماندهی معتادان متجاهر را ارائه کند/ شهر تهران چه میزان معتاد دارد؟
  • ساخت ۲۲۰ مدرسه و ۲۵ خانه بهداشت در مناطق محروم جنوب ایران
  • اجرای کامل ۱۱۰۳ پروژه عمرانی محرومیت زدایی در فارس
  • اجرای ۱۱۰۳ طرح عمرانی محرومیت‌زدایی در استان فارس
  • نقش جهاددانشگاهی در تشویق مردم به مشارکت در انتخابات / از نظرسنجی‌های دقیق ایسپا تا اقدامات رسانه‌ای و فرهنگی این نهاد
  • اطلاعیه روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه عفاف و حجاب
  • نقش جهاددانشگاهی برای تشویق مردم به مشارکت در انتخابات اسفندماه / از نظرسنجی‌های دقیق ایسپا تا اقدامات رسانه‌ای و فرهنگی