Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-05@18:09:49 GMT

هو شدن جولیانی در زادگاهش

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۸۳۰۲

هو شدن جولیانی در زادگاهش

به گزارش پارس نیوز، 

رودی جولیانی، شهردار پیشین نیویورک و مشاور دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته درست در روز تولدش و در جریان یک مسابقه بیس‌بال که به مناسبت بزرگداشت سربازان کشته شده آمریکایی در نیویورک برگزار شد، از سوی جمعیت حاضر در ورزشگاه با صدای بلند «هو» شد.

شهردار سابق نیویورک که از طرفداران پر و پا قرص تیم بیس‌بال «یانکی‌ها» است روز گذشته برای جشن تولد 74 سالگی اش به تماشای مسابقه این تیم رفته بود؛ اما با استقبال گرمی از سوی نیویورکی‌ها مواجه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرا از این قرار است که یکی از مسئولان برگزاری این مسابقه پس از اطلاع از حضور جولیانی در ورزشگاه، از طریق بلندگو اعلام کرد: یانکی‌ های نیویورک روز تولد بسیار بسیار شادی را برای شهردار نیویورک آرزو می کنند. در همین زمان، ناگهان هزاران طرفدار تیم یانکی ها به طور خودجوش و با هم، با صدایی بلند شهردار سابق شهرشان رو هو کردند.

در ادامه گزارش هیل آمده است جولیانی ماه گذشته (میلادی) به تیم حقوقی ترامپ پیوست و به عنوان مشاور ویژه رئیس جمهور آمریکا در زمینه تحقیقات رابرت مولر درخصوص دخالت (ادعایی) روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، شروع به فعالیت کرد. جولیانی از زمان پیوستن به کارکنان کاخ سفید، تلاش زیادی کرده تا تحقیقات مولر را بی اعتبار جلوه دهد. او روز یکشنبه اعلام کرد مبنای تحقیقات مولر درباره دخالت روسیه مشروعیت قانونی ندارد.

همچنین به نقل از سی ان ان، جولیانی روز یکشنبه با حضور در یکی از برنامه های این شبکه تلویزیونی، با دفاع از حملات ترامپ علیه مولر و تیم تحقیقاتی اش، جیمز کلپر، مدیر پیشین اطلاعات ملی آمریکا و جیمز کومی، رئیس سابق اف بی آی، را «دلقک» خطاب کرد.

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: رئیس جمهور تولد شادی رئیس جمهور آمریکا روسیه انتخابات ریاست جمهوری پارس آمریکا ترامپ پارس نیوز رودی جولیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، پیکر پاک و مطهر سرباز وظیفه فرزین بلیان که با درگیری با اشرار در مرز بانه استان کردستان به شهادت رسیده بود با حضور نیروها و فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان استانی و محلی و اقشار مختلف مردم در زادگاهش روستای رشید علی بخش کوزران به خاک سپرده شد.

دیگر خبرها

  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا
  • ادامه اعتراضات حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • پیکر شهید فرزین بلیان در زادگاهش روستای رشید علی کورزان به خاک سپرده شد .
  • ادامه اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • تشییع شهید رنجنوش در زادگاهش قوره جینه کبودراهنگ
  • بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک
  • شوخی توماس مولر با لهجه جیمی کرگر: خوشحالم که متوجه سوالت شدم! / زیرنویس فارسی
  • توماس مولر پس از رکوردشکنی در لیگ قهرمانان اروپا: معمولا آدم ها در این سن روی ویلچر می نشینند / زیرنویس فارسی
  • فیلم/روایت استاد دانشگاه کلمبیای آمریکا از لحظات دستگیری‌اش به دست پلیس نیویورک