Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:39:05 GMT

مشاور عالی و مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۵۹۸۱۴

مشاور عالی و مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از استانداری هرمزگان، مشاور عالی استاندار هرمزگان پس از انتصاب به این سمت در نشست با جمعی از مدیران ستادی استانداری هرمزگان با تاکید بر اینکه باید تمامی حوزه ها و دفاتر استانداری الگو و نمونه باشند، عنوان کرد: باید توجه داشته باشیم زمانی که در یک جای حساس و یا موقعیت خاص خدمت می کنیم، آن جایگاه حساس و خاص موجب می شود که بتوانیم به عنوان یک الگو و نمونه خود را نشان دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدباقر کشفی افزود: باید در تمامی حوزه های اداری نظم و انضباط، وجدان کاری و پایبندی به قانون و مقررات مشهود باشد و کارها تنها به صورت حرف و شعاری که هیچ واقعیت قابل لمسی ندارد، نباشد چون برای نمونه و الگو بودن یک مدیر نیاز به عمل است و  تنها با حرف به نتیجه نخواهیم رسید.

مشاور عالی استاندار هرمزگان تصریح کرد: از مجموعه استانداری انتظار است که تمامی مدیران آن از هر حیث الگو و نمونه باشند تا بتوانند ماموریت های محول شده را به درستی انجام دهند و بر عملکرد دیگر دستگاه ها نظارت داشته باشند.

کشفی بیان داشت: برخی مواقع در مجموعه ای رویه ای در حال اجراست که همگان از آن خسته شده اند و ناکارآمدی آن محسوس شده و در این زمان است که باید مدیران از ابزار خلاقیت، نوآوری و ابتکار استفاده کنند که در چنین شرایطی می توان زوایه دید را تغییر داد و از زاویه دیگری موضوع را نگاه کرد تا بتوان رویه ای جدید و نو ایجاد کرد.

وی نیروی انسانی را مهمترین رکن پیشرفت جامعه دانست و گفت: باید ظرفیت های نیروی انسانی را شناخت و از پتانسیل های آنها استفاده کرد زیرا پیشرفت جامعه در گروی نیروی انسانی کارآمد و تواناست.

مشاور عالی استاندار هرمزگان برگزاری دوره های آموزشی برای نیروهای انسانی در دستگاه ها را یک امر ضروری دانست و اظهار داشت: با بازآموزی و آموزش کوتاه مدت نیروی انسانی می توان این ظرفیت مهم را به روز رسانی کرد.

کشفی تاکید کرد: فضای کار نباید برای نیروها به یکنواختی و روزمرگی تبدیل شود و لازم است مدیران در مجموعه خود هر از گاهی با دمیدن روح تازه موجب تحرک و پویایی مجموعه شوند.

شایان ذکر است؛ محمدباقر کشفی با بیش از ۲۵ سال سابقه مدیریت اجرایی در سازمان ها و مجموعه های فرهنگی، ورزشی و رسانه ای در سطح ملی و استانی، از جمله در استان های لرستان، آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان، فارس و جزیره کیش مشغول به کار بوده است.

از جمله سوابق اخیر مدیریتی وی می توان به سمت مشاور عالی و رئیس گروه مشاورین استاندار قزوین اشاره کرد.

وی از رزمندگان دوران دفاع مقدس و چهره ماندگار عرصه های ورزش و فرهنگ است.

کد خبر 4309681

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان حکم انتصاب بوشهر ماه مبارك رمضان شیراز گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شهرکرد مشهد یاسوج خرم آباد بیرجند خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران مراسم گلریزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۵۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان

به گزارش «تابناک»، مهرداد حسن‌زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به صدور هشدار نارنجی جوی در هرمزگان، اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های شب گذشته ۴ روستا در جاسک تخلیه و در سه اردوگاه اسکان اضطراری داده شدند.

وی تعداد خانوار این روستاها را ۱۸۰ خانوار دانست و افزود: ۱۰۰ دستگاه چادر و به اندازه نیاز اقلام زیستی و خوراکی توسط جمعیت هلال‌احمر استان بین این افراد توزیع شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، تصریح‌کرد: در جزیره قشم با توجه به حجم بالای بارندگی که وجود داشت ۸۰ خانوار از مسافرین نیز در اماکن ورزشی جزیره اسکان اضطراری داده شدند.

حسن‌زاده ادامه داد: در حال حاضر برق ۱۶ روستا در استان هرمزگان قطع است و بخش عمده قطعی‌ها حاصل سقوط تیرهای برق است؛ البته این آمارها متغیر است و تلاش‌ها برای تعویض تیرهای برق در حال انجام است.

وی اظهار داشت: تا این لحظه آسیب دیدگی ۱۹۱ تیر برق فشار متوسط گزارش شده که از این بین ۱۴۱ تیر برق تعویض شده و مابقی تیرها نیز در حال تعویض هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، بیان کرد: از ۶۱ مورد سقوط تیرهای برق فشار ضعیف نیز ۴۱ مورد تعویض صورت گرفته و ۱۵۸ مورد نیز اصلاح پاره شدن کابل‌ها و سیم‌های برق انجام شده است.

حسن‌زاده با اشاره به تعویض ۱۲ ترانس برق، عنوان‌کرد: از ابتدای بارش‌ها ۱۰ هزار و ۳۰۰ مشترک اتصالشان را به شبکه برق از دست داده‌اند که این آمار تاکنون به ۱۲۰۰ مشترک رسیده است و برق اکثر مشترکین وصل شده است.

وی بیان‌کرد: در حوزه آب نیز بالغ بر ۲۰ روستا آب شرب‌شان قطع شده است و عمده این قطعی‌ها به دلیل از بین رفتن محور روستایی و لوله‌های در مسیر یا قطع شدن برق منطقه متأثر است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر همه محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ورود استاندار تهران به بحث داغ حجاب؛ نیروی انتظامی میدان‌دار است
  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • آخرین وضعیت برق و آب مناطق سیل زده هرمزگان
  • «آخوندی» مدیرکل درآمد شهرداری اصفهان شد
  • قطعی آب ۲۰ روستا و قطع برق ۱۶ روستا در هرمزگان
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • «مرادیان‌نژاد» مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان شد