Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول امور روحانیون لشکر پنج نصر به مناسبت افتتاح حسینیه شهدای نصر شهرک مسکونی لشکر همزمان با ماه مبارک رمضان بیان داشت: از آغاز افتتاح حسینیه تاکنون برنامه‌های عبادی و فرهنگی متنوعی از قبیل برگزاری نماز‌های یومیه، ضیافت افطاری و برنامه جزء خوانی قرآن کریم برای خواهران برگزار شده است.
حجت الاسلام مزین همچنین افزود: برنامه‌ریزی شده برای شب‌های قدر برنامه‌هایی در حسینیه برگزار گردد تا اهالی مجتمع بتوانند به نحو احسن از فیوضات این شب‌ها بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول امور روحانیون لشکر  ابراز داشت: در محل حسینیه کلاس‌های قرآنی برای فرزندان کارکنان ساکن مجتمع ترتیب داده شده و ظرفیت خوبی ایجاد کرده تا بتوان فرزندان کارکنان را از کودکی با فرهنگ و معارف قرآن آشنا نمود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع چند منظوره آوای کوچه فیلم در بروجرد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • «صنعت شهر» در کرمانشاه احداث می‌شود
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی - تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان چهار مجتمع مسکونی_تجاری به علت گودبرداری غیراصولی
  • تخلیه ساکنان ۴ مجتمع مسکونی تجاری در قزوین به دلیل گودبرداری
  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم