Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@01:59:02 GMT

حسن زمانی سخنگوی رئیس فدراسیون فوتبال است ؟

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۰۱۹۱

حسن زمانی سخنگوی رئیس فدراسیون فوتبال است ؟

حسن زمانی یکبار دیگر یکی از آن مصاحبه‌های خاص خودش را داشته است !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نامه ۳۰ نماینده مجلس برای فشار به سرمربی تیم ملی به فدراسیون فوتبال یکی از شاهکارهای جدید در ایران بود. بعد از این نامه اما حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال به عنوان یک مطلع در مجلس، نکته ای گفته که شاید بهتر است مهدی تاج در موردش حرف بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درحالی که مهدی تاج پیشنهاد قرارداد ۶ ماهه به کی روش داده و این حرفش باعث دلخوری کی‌روش شده است، حسن زمانی در انتهای مصاحبه اش گفته تاج کی‌روش را نمی خواهد.
این حرفی است که رئیس فدراسیون فوتبال بهتر است به جای سکوت در مورد آن سخن بگوید.
آیا حسن زمانی در مقام سخنگوی فدراسیون این حرف را زده و ۱۷ روز مانده به جام جهانی، او چیزی از رئیس فدراسیون شنیده که تاج آن را به اهالی فوتبال ایران نگفته است؟

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی حسن زمانی هیات مدیره استقلال فدراسیون فوتبال تیم ملی حسن زمانی سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال هیات مدیره استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال +تصویر
  • ارسال نامه سازمان خصوصی سازی به رئیس فدراسیون فوتبال
  • پای فدراسیون فوتبال به خصوصی‌سازی رسمی استقلال و پرسپولیس باز شد
  • ارسال نامه سازمان خصوصی‌سازی به رئیس فدراسیون فوتبال