Web Analytics Made Easy - Statcounter

لوسیانو پریرا در قصل قبل خوش درخشید تا یکی از ستاره های لیگ برتر برای فصل جدید باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی صنعت نفت آبادان در بحران مهاجم در فوتبال ایران می تواند یکی از ستاره های این فصل نقل و انتقالات باشد.

او که بعد ازآمدن فراز کمالوند به نفت آمده بود حالا با جدا شدن این مربی می توانیم شاهد حضور شیمبا در تیم دیگری باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی پریرا در فصل قبل یکی از بهترین های لیگ ایران بود و این احتمال هست که یکی از تیم های مطرح و بالای جدولی مقصد بعدی او باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فراز کمالوند باشگاه صنعت نفت آبادان سرمربی تیم صنعت نفت آبادان فراز کمالوند لوسیانو پریرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۰۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میامی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نیویورک رد بولز به میدان رفت و موفق شد با درخشش مسی و لوئیس سوارز با نتیجه پرگل 2-6 برابر این تیم به پیروزی برسد.

مسی ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد علاوه بر تک گلی که برای آنها به ثمر رساند، پنج پاس گل هم برای دیگر هم تیمی‌هایش ارسال کند تا نقش بسیار مهمی را در کسب این پیروزی ارزشمند ایفا کرده باشد.

به این ترتیب این ستاره آرژانتینی توانست رکورد بسیار جذاب و خاصی را در این بازی به نام خودش به ثبت برساند. او حالا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال است که توانسته است از تاثیرگذاری روی ۱۲۰۰ گل در طول دوران فوتبالش عبور کند.

این بازیکن تا به حال در ۱۰۵۸ دیدار در سطح ملی و باشگاهی به میدان رفته است و رکورد دست نیافتنی ۸۳۳ گل و ۳۷۲ پاس گل را به نام خودش ثبت کرده است که آماری باورنکردنی و شاید دست نیافتنی به نظر می‌رسد و بعید است که بازیکنی بتواند به زودی این رکورد را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • کول پالمر، ستاره درخشان چلسی که منچستر سیتی از آن محروم شد
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • آمار ابدی مسی: 1200 گل + پاس گل!
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان