Web Analytics Made Easy - Statcounter

​به گزارش ایلنا، مهمترین اخبار منتشر شده در روز سه شنبه هشتم خردادماه ۹۷ به شرح زیر است: دستور رهبر انقلاب به رییس قوه قضاییه در رابطه با متهمان جنایت مدرسه‌ غرب تهران

در پی جنایت اندوهبار در یکی از مدارس غرب تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه روابط عمومی مجلس درباره کشف بسته‌ مشکوک در مجلس شورای اسلامی

روابط عمومی مجلس شورای اسلامی درباره خبر کشف بسته‌ای مشکوک در مجلس توضیح داد.

پورمحمدی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز شد

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز از انتخاب حجت الاسلام پورمحمدی به عنوان دبیر کل این تشکل سیاسی خبر داد.

 

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء شد

حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (صلی الله علیه و آله) آجا منصوب کردند.

ماجرای تجاوز به دانش‌آموزان تهرانی، وزیر آموزش و پرورش را به مجلس کشاند

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در همه جوامع عده‌ای افراد بیمار وجود دارند که به شکل‌های مختلف نمایان می‌شوند بیماران جنسی هم از شایع‌ترین آنها هستند اما در همه آن جوامع این بیماران کنترل می‌شوند، ابزار کنترلی برای آنها وجود دارد. اما در کشور ما ابزار کنترل وجود ندارد، تنها ابزار کنترل ما در بحث خشونت جنسی جرم انگاری است، پس نقش پیشگیری و آموزش در این بین چیست؟ خانواده‌ها و بچه‌ها باید در این موارد آموزش ببینند.

از روابط تجاری با ایران حمایت می‌کنیم

وزیر خارجه آلمان بر حمایت کشورش از بازیابی اقتصاد ایران و برقراری روابط تجاری خوب با این کشور تا زمانی که ایران به برجام پایبند است، حمایت میکنیم.

جزئیات مراسم ارتحال امام با سخنرانی رهبر انقلاب/ لغو سخنرانی رئیس‌جمهور و سیدحسن خمینی

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی به تشریح برنامه های مراسم ۱۴ خرداد امسال پرداخت.

سفر مشاور امنیت ملی اسرائیل به آمریکا برای بروزرسانی توافق محرمانه ضدایران

تلویزیون اسرائیل پس از سفر مشاور امنیت ملی رژیم صهیونیستی به آمریکا از یک «قرارداد محرمانه» که دوازدهم دسامبر در کاخ سفید منعقد شده بود خبر داد.

قصد نداریم به خاطر استیفای حقوق خودمان حق دیگران را زیر پا بگذاریم/ از کارگران حمایت می‌کنیم

سخنگوی دولت تاکید کرد:‌ این امر می‌تواند به کشاورزان و کارگران لطمه وارد کند و ما قصد نداریم به خاطر استیفای حقوق خودمان حق دیگران را زیر پا بگذاریم.

امضاهای طرح سوال از رئیس‌جمهور از حدنصاب افتاد

نماینده آستارا در خصوص اعلام وصول سوال از رئیس‌جمهور خبرنگاران گفت: در چند روز گذشته دولت به این موضوع ورود کرده و تعدادی از نمایندگان هم امضاهای خود را پس گرفته اند و تعداد امضاهای سوال از رییس جمهوری برای اعلام وصول از حد نصاب افتاد.

لیست پیشنهادی فراکسیون امید برای هیات رئیسه مجلس/ حضور ۳ زن در فهرست امیدی‌ها + اسامی

لیست پیشنهادی فراکسیون امید برای هیات رئیسه مجلس امروز مشخص شد.

سوال‌کنندگان از روحانی دنبال تفکر رئیس‌ دولت‌های نهم و دهم هستند

سخنگوی دولت گفت: تا تاریخ ۶ خرداد یک میلیون و ۶۳۰ هزار تن گندم به ارزش ۲ هزار میلیارد تومان خریداری شد.

مصمم به حفظ برجام هستیم/ منافع امنیتی ما به توافق هسته‌ای گره خورده است

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با بیان اینکه آمانو برای یازدهمین بار پایبندی ایران به تعهداتش در برجام را مورد تایید قرار داد، گفت: ماندن در توافق هسته‌ای بهترین راه جلوگیری از این اتفاق خواهد بود.

عارف، مطهری و پزشکیان نامزدهای فراکسیون امید برای ریاست و نایب رییسی مجلس

سخنگوی فراکسیون امید مجلس از رای قاطع مجمع عمومی این فراکسیون برای معرفی عارف جهت اعلام کاندیداتوری در انتخابات هیات رییسه مجلس برای ریاست، و مطهری و پزشکیان برای دو کراسی نواب رییس خبر داد و گفت: در ادامه برای معرفی ۶ دبیر و ۳ ناظر رای‌گیری شد اما درنهایت مجمع عمومی فراکسیون به هیات رییسه اختیار داد که در مورد نحوه معرفی کاندیداهای دبیری و کارپردازی بسته به شرایط و اتفاقاتی مانند تعامل با سایر فراکسیون اختیار داده شد.

فراکسیون «مستقلین» در ۲ سال اخیر سر «ولایی» و «امید» کلاه گذاشت

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر این‌که اگر قرار به ائتلاف این فراکسیون با فراکسیونی دیگر باشد، مطمئناً به‌سمت امید می‌رویم، نسبت به رفتار گول‌زننده فراکسیون مستقلین انتقاد کرد و گفت: از خارج مجلس هیچ مذاکره‌ای با نمایندگان برای حذف مطهری نشده است.

در صورت موافقت دو فراکسیون دیگر با ریاست لاریجانی عصر امروز با آنها ائتلاف می‌کنیم

سخنگوی فراکسیون مستقلین گفت: در صورت موافقت دو فراکسیون دیگر با ریاست علی لاریجانی تا عصر امروز با آنها ائتلاف خواهیم کرد در غیر اینصورت در ساعت ۱۶:۳۰ لیستی واحد ارائه خواهیم کرد.

صدر به ایران پیام داد

رهبر جریان «صدر» در عراق، طی اظهاراتی به روابط بین عراق از یک‌سو و ایران و آمریکا از سوی دیگر پرداخت.

امیری: سوال از روحانی دارای ایراد شکلی است/ صدا و سیما سخنان نمایندگان رئیس‌جمهور را پوشش نداد

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: متاسفانه آنچه از صداوسیما درباره جلسه نمایندگان رئیس‌جمهور با اعضای کمیسیون اقتصادی پخش شد این گونه بود که حتی یک کلمه از سخنان نمایندگان رئیس‌جمهور را پوشش نداد بلکه نظرات تعدادی از نمایندگان محترم سوال‌کننده را پخش کرد.

انتقاد اعضای مجمع تشخیص از احمدی‌نژاد/ دلیل غیبت روحانی و آملی لاریجانی را نمی‌دانم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: هفت، هشت نفر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نسبت به مواضع‌ احمدی‌نژاد در جلسه‌ای که ایشان غایب بودند، سخن گفتند و انتقاداتی را مطرح کردند ولی در حضور خودشان کسی چیزی نگفته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بسته خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد

به گزارش «تابناک»، زینب قیصری در گفت وگو با ایسنا درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور اول انتخابات، در شیوه انتخاب افراد یک بلوغ سیاسی را دیدیم که اتفاق فرخنده‌ای بود و نشان داد که مردم با تحقیق بیشتری دنبال انتخاب نمایندگانی هستند که کیفیت بالاتری داشته باشند. انتخابات به دلیل تکثر داوطلبان به دور دوم رفت و این منافاتی ندارد با این حرکت که مردم با گزینش بهتر، نمایندگان خود را در دور دوم انتخاب کنند.

وی افزود: ان شاءالله مردم در دورم دوم هم حضور پرشور داشته و با همان دقتی که در دور اول داشتند، در دور دوم هم نمایندگان خود را انتخاب کنند. البته این بار انتخاب راحت‌تر هست زیرا تعداد داوطلبان کمتر از دور اول است. هرچه نماینده آرای بالاتری داشته باشد، پشتوانه بهتری برای پیگیری مطالبات مردم دارد بنابراین حضور مردم در انتخابات و رای بالا به داوطلبان اهمیت زیادی دارد.

قیصری همچنین خاطرنشان کرد: بیشتر داوطلبان انتخاب شده در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی، تفکر اصولگرایی دارند اما ۴۵ نفر باقیمانده هم نقش مهمی در انتخاب رویکردهای مجلس دارند و این انتخاب را باید بر عهده مردم گذاشت.

وی با اشاره به نقش نمایندگان خانم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور بانوان در دور دوم خیلی موثر است. متاسفانه در دور اول هیچ خانمی موفق نشد به مجلس راه یابد که برای شهری مثل تهران حضور نمایندگان خانم مهم است؛ زیرا آنها می‌توانند نظام مسائل زنان را دنبال کرده و حل کنند. البته شاید نماینده آقای شایسته هم بتواند مشکلات بانوان را بهتر عمل کند و اصل بر شایسته‌سالاری است. خانم‌ها وقتی وارد مجلس می‌شوند به کمیسیون تخصصی خود می‌روند و عضو فراکسیون زنان هم می‌شوند و این یک قانون نانوشته است. به هر حال در فراکسیون زنان نمایندگان خانم خیلی می‌توانند تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد