Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-03@21:16:58 GMT

800 میلیون مقابل 7 میلیارد تومان پول زیادی نیست

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۱۲۷۶

800 میلیون مقابل 7 میلیارد تومان پول زیادی نیست

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: تکلیف صعود نفت مسجد سلیمان چند ماه قبل مشخص شد و مسئولان باشگاه باید زودتر به فکر تامین منابع مالی می افتادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، تیم نفت مسجد سلیمان با هدایت محمود فکری موفق شد به عنوان قهرمان لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کند اما وضعیت این تیم برای حضور در لیگ برتر هنوز مشخص نیست و این در حالی است که اکثر تیم‌ها وضعیت نیمکت خود را برای فصل بعد مشخص کرده‌اند اما این تیم هنوز به توافقات نهایی با فکری نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود فکری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد صحبت‌هایی که در روزهای اخیر با مسئولان باشگاه نفت مسجد سلمیان در مورد ادامه همکاری‌اش با این تیم در فصل آینده داشته است گفت: «تیم نفت مسجد سلیمان در فصل گذشته از ابتدا در صدرجدول لیگ دسته اول بود و این صدرنشینی تا انتهای لیگ هم ادامه داشت. شاید در نیم فصل اول خیلی‌ها فکر می‌کردند که صدرنشینی نفت اتفاقی باشد و شرایط تیم در نیم فصل دوم عوض شود اما وقتی در نیم فصل دوم هم صدرشنیی ما ادامه داشت و هر هفته به لیگ برتری شدن نزدیک می‌شدیم مسئولان باشگاه باید به فکر تامین منابع مالی برای لیگ برتر می‌افتادند..»

وی ادامه داد: «مسئولان باشگاه 4-5 ماه قبل از پایان لیگ یک می‌توانستند برنامه‌ریزی‌های خودشان را برای لیگ برتر انجام دهند اما درحالی که الان حدود یک ماه از صعود این تیم به لیگ برتر گذشته است اما هنوز وضعیت باشگاه برای فصل بعد مشخص نیست. مسئولان باشگاه طی روزهای گذشته از من برنامه خواستند و درحالی که من حدود یک سال و نیم در این تیم کار کردم و برنامه‌های خودم را در این تیم عملی کردم و مربی تازه‌کار در این تیم نیستم که بخواهم به مسئولان باشگاه برنامه دهم. با این حال برنامه‌های خودم را برای فصل بعد دراختیار مسئولان باشگاه گذاشتم و منتظر جواب نهایی آنها هستم.»

فکری در خصوص این مساله که مدیران باشگاه چه زمانی جواب نهایی را در مورد ادامه همکاری با او خواهند داد بیان کرد: «مساله اصلی که در باشگاه وجود دارد این است که هنوز مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره از ادامه حضورشان در فصل بعد اطمینان خاطر ندارند. در حال حاضر هم مسئولان شهری و همچنین استاندار و نماینده مسجد سلیمان در مجلس کارهای باشگاه را پیگیری می‌کنند و ما هم منتظر تعیین تکلیف مسئولان باشگاه هستیم تا در نهایت پاسخ برنامه‌های کادر فنی را بدهند.»

وی در رابطه با لیست ورودی و خروجی این تیم در فصل بعد افزود: «به هر حال شرایط حضور در لیگ برتر با لیگ دسته اول متفاوت است و باید به فکر تقویت تیم باشیم. لیست بازیکنانی که مدنظر من هستند را هم دراختیار باشگاه قرار داده‌ام و قرار است مسئولان باشگاه با آنها وارد مذاکره شوند اما با این وضعیتی که نفت مسجد سلیمان دارد مسئولان باشگاه هم از ماندن یا نماندن خودشان مطمئن نیستند که برای جذب بازیکنان اقدام کنند.»

فکری در خصوص پیشنهاد 800 میلیونی‌اش به باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: «متاسفانه برخی افراد که آدم‌های مریضی هم هستند فقط به فکر حاشیه درست کردن هستند. طی چند روز گذشته شایعه‌هایی برای من بوجود آوردند که یک نمونه آن این بود که میداوودی در لیست خروجی است درحالی که این اخبار اصلا صحت ندارد. بحث من برای ماندن در نفت مسجد سلیمان اصلا سر مسائل مالی نیست و هیچ پیشنهاد مالی به باشگاه ندادم اما به فرض اینکه این مبلغ هم درست باشد با توجه به ارقام چند میلیاردی که بعضی مربیان دریافت کردند فکر نمی کنم 800 میلیون تومان مبلغ بالایی باشد. در حال حاضر مربیانی در لیگ برتر حضور دارند که رقم قرارداد آنها از 3 تا 7 میلیارد تومان است و با این ارقامی که این مربیان دریافت می‌کنند 800 میلیون برای مربی که یک تیم را یک فصل کامل در لیگ دسته اول صدرنشین نگه داشت مبلغ زیادی به حساب نمی‌آید. ضمن اینکه من این صحبت‌ها را در حد شایعه می‌دانم و هیچ پیشنهاد مالی به باشگاه ندادم.»

وی در مورد بحث فروش امتیاز باشگاه نفت مسجد سلیمان به تیم‌های خارج از استان گفت: «این تیم متعلق به اقوام لر است و مطمئن باشید که مردم غیور لر این اجازه را نمی دهند که امتیاز نفت مسجد سلیمان به فروش برسد و این اخبار به هیچ وجه صحت ندارد.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۱۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت امام صادق (ع) به این مناسبت مراسم عزاداری در مسجد ارک برگزار می‌شود.

در این مراسم منصور ارضی به مرثیه خوانی و حجت الاسلام عباس صراف به ایراد سخنرانی می‌پردازد.

زمان برگزاری جمعه ۱۴ اردیبهشت، بعد از نماز مغرب و عشاء در محل خیابان پانزده خرداد، مسجد ارک است.

کد خبر 6094908 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • استان قزوین میزبان شهید گمنام می شود
  • استان قزوین میزبان لاله گمنام 
  • کاروان حجاج استان سمنان در مسجد شجره
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به اتهام توهین به مسئولان + ویدئو
  • روایت اخراج یک روحانی از مسجد به خاطر توهین به مسئولان
  • لحظه فرو ریختن سقف مسجد مشهور بر اثر سیل
  • مسجد ارک تهران میزبان عزاداران شهادت امام صادق(ع) می شود
  • تصاویری از آوار شدن سقف یک مسجد در عربستان با باران!
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • فیلم/ حضور خادمین مسجد جمکران در معراج شهدای تهران