Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

 

کمیته بین المللی شکست محاصره غزه از جامعه بین المللی و عربی خواست که در راستای نجات و حمایت کشتی که امروز صبح از غزه حرکت کرده است، شد.

زاهر بیراوی رئیس این کمیته گفت: این کشتی تلاش از سوی ساکنان غزه برای شکستن محاصره از داخل  و در راستای گامهای مکمل برای شکست تلاش های محاصره ای است که از سوی همبستگی کنندگان بین المللی انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تلاشی در راستای رفع محاصره، درمان زخمی شدگانی که در داخل کشتی هستند، است و هر گونه تضمین مانع از وارد شدن گزندی از سوی اشغالگران به این کشتی می شود. اسرائیل همواره مغایر با قوانین عمل کرده است.

بیراوی از مصر خواست که به اسرائیلی ها برای توقف اقدامات خود و نیز رفع کامل محاصره غزه فشار وارد کند.

وی همچنین درباره کشتی هایی که از اروپا عازم غزه است نیز بیان کرد: انتظار می رود که این کشتی ها نیمه ماه جولای آینده به غزه برسد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جامعه درمان مصر غزه مصر پارس اسرائیل پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، چهل وچهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پهلوان تختی از امروز در شهرک نفت اهواز آغاز شد.

دراین مسابقات فرنگی کاران از کشور‌های ایران، سوریه، عراق و ارمنستان به رقابت می‌پردازند.

۸۹ فرنگی کار برگزار کننده مسابقات ۵ وزن نخست رقابت‌ها هستند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی، حسن حسین زاده سرمربی و مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور به همراه فرزاد ایمانعلی زاده و غلمرضا قصاب از خوزستان به عنوان عضو کمیته فنی بر مسابقات نظارت می‌کنند.

حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور از نزدیک این مسابقات را تماشا می‌کند.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی فرداشب با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد
  • برگزاری همایش ائمه جماعات استان قم
  • نگرانی وزیر خارجه ایران از سرکوب دانشجویان آمریکایی/ امیرعبداللهیان: این سرکوب، در راستای تداوم حمایت و پشتیبانی تمام‌ عیار واشنگتن از رژیم اسراییل است
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • اتیسم؛ حرکت به سوی شکوفایی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا