Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@13:49:46 GMT

نشانه‌گذارهای جالب و خلاقانه کتاب

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۱۹۹۱

نشانه‌گذارهای جالب و خلاقانه کتاب

اگر اهل مطالعه‌ی کتاب باشید، بی‌شک یکی از دغدغه‌های شما داشتن یک نشانه برای گم نکردن صفحه‌ای از کتاب که در حال مطالعه‌ی آن هستید، می‌باشد. در ادامه تصاویری از نشانه‌گذارهای جالب کتاب را برای شما قرار داده‌ایم که به ویژه برای کودکان بسیار جذاب هستند. این نشانه‌گذارها با کمک کاغذ رنگی و یا پارچه‌ی نمدی درست شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با ما همراه باشید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۱۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا نباید ساعت مچی فیک بخریم؟

به گزارش صدای ایران، بعضی اوقات ممکن است فکر کنید که میلیون‌ ها تومان هزینه کردن برای یک ساعت مچی لوکس و گران قیمت کمی احمقانه به نظر می‌ رسد. امروزه ساعت مچی‌ های کپی و فیک تجارت خیلی بزرگی را بر دست گرفته‌ اند. ظاهر بسیاری از آنها مانند نمونه اصل ساعت می‌ باشد بعضی از افراد فریب ظاهر این ساعت مچی‌ ها را می‌ خورند. با وجود این موارد آیا خرید ساعت مچی‌ های فیک و کپی مشکل دارد؟ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چرا نباید ساعت مچی فیک بخرید. صنعت ساعت مچی فیک افراد را گول می‌ زند کارشناسان گفته‌ اند که ۱۵ تا ۳۰ درصد از جستجو های اینترنتی در مورد ساعت مچی‌ های لوکس همانند ساعت رولکس و ساعت روتاری، افرادی می‌ باشند که دنبال خرید ساعت فیک و یا ساعت‌ های کپی که شباهت خیلی زیادی به اصل آنها دارد، هستند. هر مقدار که تقاضا برای خریدن ساعت مچی های کپی و فیک بیشتر باشد فروشندگان نیز تمایل بیشتری به تولید و فروش این دسته از ساعت‌ ها را خواهند داشت. بیشتر فروشندگان ساعت های مچی‌ کپی و فیک صادق نیستند.
ممکن است که آنها این را نگویند که ساعت مچی ها فیک و کپی هستند و به خاطر همین این موضوع یک اتفاق ناگوار و بد برای کسانی است که به دنبال خرید ساعت مچی‌ های اصل هستند. متاسفانه میزان خیلی زیادی از این پول‌ ها از راه خرید بدون اطلاع و ناخواسته تامین می‌ شود، کسانی که نمی‌ دانند و پول خیلی زیادی را برای یک ساعت کپی و فیک خرج می‌ کنند. همچنین اگر زمانی خودتان خواستید که یک ساعت مچی گران قیمت و لوکس بخرید امکان دارد که در نهایت این شما باشید که گول می‌ خورید. چرا نباید ساعت مچی فیک بخریم؟ ساعت مچی‌ های فیک از روی دست قابل تشخیص هستند اصلاً فکر نکنید که کسی را فریب داده‌ اید که ساعت مچی فیک شما اصل است. حتی اگر ساعت مچی فیک شما اصل نیز به نظر برسد امکان دارد که خیلی از نشانه‌ های واضح در مورد تقلبی بودن آن وجود داشته باشد که هیچ ارتباطی با ساعت مچی اصل ندارد. مخصوصاً اگر وضع مالی‌ تان به صورتی است که این موضوع که یک ساعت مچی گران قیمت داشته باشد غیر قابل باور باشد امکان دارد که مردم نیز از این مطلع شوند که یک ساعت مچی کپی و یا فیک دارید و به خاطر آن شما را مسخره کنند. ساعت مچی‌ های فیک دوام ندارند یک ساعت مچی اصل می‌ تواند تا قرن‌ ها دوام داشته باشد اما ساعت مچی‌ های کپی و فیک معمولاً تا تولد سال بعد شما دوام خواهند داشت.
ساعت مچی‌ های کپی و فیک معمولاً طول عمر خیلی کمی دارند و شما از هزینه‌ ای که بابت آن پرداخته‌ اید پشیمان می‌شوید همچنین آنها از مواد اولیه نامرغوبی نیز تولید می‌ شوند. آیا واقعاً با عقل جور در می‌ آید که یک نسخه ۲۰ میلیون تومانی از ساعت مچی با کیفیت برابر با یک نسخه ۱۰۰ هزار تومانی از ساعت مچی باشد؟ در واقع شما یک ساعت فیک تهیه کرده‌ اید و نباید انتظار این را داشته باشید که این ساعت ارزان قیمت بتواند مدت زمان زیادی دوام بیاورد.
گذشته از آنچه که ممکن است شنیده باشید حتی گران‌ ترین ساعت مچی‌ های دنیا نیز نسخه تقلبی از خودشان را دارند. صنعت ساعت مچی کپی و فیک همه یک هدف دارند آن هم کسب بیشتر پول است، دقیقاً مانند مجرم‌ ها آنها نیز می‌ توانند هر کاری را انجام دهند تا بتوانند بیشترین بازدهی را کسب کنند و در خوب جلوه دادن محصولات فیک شان بسیار خبره هستند. آنها در واقع به شما یک محصول کپی و فیک عرضه می‌ کنند. در آخر باید گفت که حتی اگر مبلغ خیلی کمی را برای آن ساعت‌ ها بپردازید آنها همیشه از کم هزینه‌ ترین و بی‌ کیفیت‌ ترین مواد و  ضعیف‌ ترین طرز ساخت استفاده می‌ کنند.   با خریدن ساعت مچی فیک پولتان را هدر می‌ دهید ساعت مچی‌ های فیک و کپی به هیچ وجه ارزششان را حفظ نمی‌ کنند. امکان دارد که شما ۱۰۰ هزار تومان و یا ۵ میلیون تومان خرج آن کرده باشید اما در هر حال بعد از خرید آن ساعت‌ ها، هیچ ارزشی نخواهند داشت. خرید یک ساعت مچی اصل که حتی ارزان نیز باشد مطمئناً از تمامی ساعت‌ های تقلبی ارزش‌ بیشتری دارد.
خوب است بدانید که مغازه‌ های بسیار زیادی در بازار های فروش ساعت مچی تقلبی موجود هستند نه تنها فقط در خاورمیانه بلکه در تمامی بازار های آمریکایی نیز وجود دارند. مسئله اصلی این می‌ باشد که خیلی از افراد آنها را به خاطر ارزان بودن و همچنین ظاهر زیبا در خارج از کشور خریداری کرده‌ اند و بعد از آن خیلی زود پشیمان شده‌ اند. ساعت مچی‌ های فیک زمان دقیق را نشان نمی‌ دهند بعضی از ساعت مچی‌ های فیک و کپی با موتورهای کوارتز عرضه می‌ شوند. امکان دارد که این دسته از ساعت‌ ها مدت زمان بیشتری باقی بمانند و عمر کنند با وجود این دقیقاً مثل نمای بیرونی ساعت مچی‌ های رولکس تقلبی می‌باشند و همچنین ساز و کار منبع تغذیه آن نیز به این صورت است. ساخت موتور آنها بیشتر در خط تولید انبوه چین می‌ باشد که خیلی زود نیز تعداد زیادی از آنها ساخته می‌ شود. ساعت مچی فیک در برابر آب مقاوم نیست شما می‌ توانید از یک ساعت برند رولکس و ساعت روتاری برای غواصی نیز استفاده کنید اما ساعت مچی‌ های فیک و کپی را حتی نمی‌ توانید نزدیک شیر آب نیز ببرید به خاطر اینکه در برابر آب مقاوم نیستند.
در این محتوا به صورت کامل با اینکه چرا نباید از ساعت های فیک استفاده کنید و مزیت های ساعت های اورجینال و با کیفیت مثل ساعت روتاری آشنا شدید و اگر می خواهید در مورد مطالب تخصصی تر نظیر تعمیر و نگهداری ساعت مچی بدانید محتوای تعمیر ساعت مچی می توانید به سایت های همچون ایران ساعت، ساعت تایمر، تیک تاک گالری و واچ گروپ مراجعه کنید.   بند ساعت مچی‌ های فیک از خود ساعت فیک بدتر هستند در خیلی از ساعت مچی های فیک بند این دسته از ساعت‌ ها معمولاً بدتر و بی کیفیت‌ تر از خود ساعت است. اغلب در ساعت‌ های کپی و فیک بند ها نیز فیک هستند. متاسفانه این دسته از ساعت‌ ها خیلی راحت می‌ شکنند.

دیگر خبرها

  • محتوای جذاب کتاب به فرهنگ مطالعه کمک می‌کند
  • تقویت مهارت‌های پزشکی با کتاب‌های لاتین پزشکی
  • «تاریخ» حلّال مسائل روز جامعه/ خواندن برای مدرک گرفتن آفت است
  • تاریخ حلال مسائل روز جامعه/ خواندن برای مدرک گرفتن آفت است
  • قرآن بهترین کتاب برای مطالعه و هدایتگر است
  • آرام کردن اوضاع ملتهب خاورمیانه نیازمند روش‌های خلاقانه تر و ابتکارهای بیشتر قدرتهای جهانی است‌
  • ایده ای خلاقانه برای مبارزه با تقلب در امتحانات: کلاه های ضد تقلب در فیلیپین (فیلم)
  • ۲ تکنیک جدید و عالی برای تیز کردن چاقوی کُند خانگی (فیلم)
  • ضربات آزاد تماشایی و خلاقانه در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • چرا نباید ساعت مچی فیک بخریم؟