Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان گفت: بقعه متبرکه امامزادگان باقریه هر شب، میزبان یکهزار روزه دار بر سر سفره های ساده افطاری است.

حجت الاسلام مهدی قاصری در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش سنت خوب افطاری های ساده در مساجد و معابر عمومی، طرح پذیرایی از روزه داران بیرجندی بر سر سفره های ساده افطاری سه سال متوالی است که در امامزادگان باقریه بیرجند اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه هر شب یک هزار نفر از مردم مومن و روزه دار بر سر سفره های ساده افطاری بقعه متبرکه امامزادگان باقریه بیرجند مهمان می شوند، افزود: مراسم ترتیل خوانی یک جزء از کلام الله مجید هر روز یک ساعت قبل از افطار در این مکان مقدس برگزار می شود.

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بیرجند و درمیان در ادامه به حضور حجت الاسلام علمی از خطبای برجسته شهر مقدس در مراسم شب های احیای بیرجند امسال خبر داد و گفت: مراسم شب های احیا به مدت پنج شب با حضور این روحانی برجسته در محل بقعه متبرکه باقریه بیرجند برگزار می شود.

 

به گفته وی، اعزام ۱۰ مبلغ به روستاهای مختلف (۳ مبلغ اعزامی و ۷ مبلغ بومی)، برپایی خیمه های معرفت، پاسخگویی به شبهات دینی، ارائه مشاوره های مذهبی و برگزاری مسابقات فرهنگی مختلف از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان است.

 

حجت الاسلام قاصری خاطرنشان کرد: ۴۸۰ نفر از شهرستان بیرجند و درمیان در دو بخش کتبی و شفاهی (۱۳۰ نفر شفاهی و ۳۵۰ نفر کتبی) چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف شرکت کرده اند.

 

 

 

پایان پیام/70

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم ماه رمضان برجام مجلس کانون های مساجد مسجد مساجد قرآن کریم ماه مبارک رمضان امامزادگان باقریه بیرجند امامزادگان باقریه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۳۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود 

سخنگوی شرکت ملی توزیع برق افغانستان(برشنا) اعلام کرد در آخرین نشستی که با نمایندگان بانک جهانی و شرکت‌های قراردادی در ترکیه داشتیم، تصمیم گرفته شد کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ در اردیبهشت سال جاری آغاز شود.

حکمت‌الله میوندی افزود: بانک جهانی برای آغاز کار پروژه کاسا-۱۰۰۰ آمادگی دارد.

پروژه کاسا-۱۰۰۰ در کنار ۵۰ میلیون دلار حق ترانزیت درسال، اهمیت یافتن توقفگاه و اعتبار ترانزیتی افغانستان در آسیا و برخی از امتیازات دیگر، مبلغ ۴۰ میلیون دلار از خدمات همگانی را در سال نصیب کشور افغانستان می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند | واقعیت سفره مردم را هم منعکس نمی‌کنند
  • سفره همدانی‌ها با نان سبوس‌دار کامل می‌شود
  • رنگین شدن سفره‌های مردم مراغه با گیاهان کوهی
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • علما حافظان مرزهای دینی هستند
  • (تصاویر) عمارت انگورستان ملک
  • علیرضابیگی: دولت مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرد
  • علیرضابیگی: دولت رئیسی ناکارآمدی و مشکلاتش را به سفره مردم منتقل کرده
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • کار عملی کاسا-۱۰۰۰ آغاز می‌شود