Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی به دلیل نقص فنی در حوالی فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: چگونگی این حادثه در دست بررسی است .
هدایت الله جمالی پور اظهار کرد؛  یک فروند هواپیمای آموزشی سبک به دلیل نقص فنی در باند فرود می آید و بعد از برطرف شدن نقص دوباره پرواز می کند که قبل از اوج گرفتن، خارج از محدوده فرودگاه امام (ره) سقوط می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود، متاسفانه در این حادثه  دو سرنشین هواپیمای آموزشی نیز کشته شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار فرودگاه امام برنا آموزشی هواپیمای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، قسمت اول این ویژه برنامه در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان مصادف با ضربت خوردن مولای متقیان حضرت علی (ع) روانه آنتن می‌شود، و تا بیست سوم ماه رمضان (۱۰ الی ۱۴ فروردین ماه) همراه مخاطبان خواهد بود.

در این برنامه مهدی اعرابی میزبان شیخ اسماعیل رمضانی است که درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد.

همچنین مداحی پیر غلامان اهل بیت حاج احمد چینی، حاج حسن آهن سازان، حاج مصطفی مقدم و حاج یدالله بهتاش از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه است.
«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه و کارشناسان مذهبی ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند، و در شب‌های قدر با طرح موضوعاتی همچون اعمال شب‌های قدر، سیره رفتاری امام علی (ع) و ... به بررسی شخصیت این امام همام می‌پردازد.
این برنامه تولید گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی که از شب نوزدهم ماه رمضان (۱۰ فروردین) به مدت ۵ شب حوالی ساعت ۲۲ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

دیگر خبرها

  • جنگنده نیروی هوایی روسیه در دریای سیاه سقوط کرد
  • محسن رضایی با یک هواپیمای جنگنده به تهران آمد
  • سرگردانی مسافران هواپیمایی آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سرگردانی مسافران آتا در فرودگاه امام خمینی/ هیچ‌کس پاسخگو نیست
  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • مأموریت جدید یاسین از زبان وزیر دفاع/ این جت چه ویژگی هایی دارد؟
  • سفر عاشقان مولا علی (ع) در شب‌های قدر به «کوی محبت»
  • ویژه برنامه «کوی محبت» از شبکه ۲
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)