Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حسین رحیمی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۲۹ امین سالگرد ارتحال امام (ره) با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل گفت: امام خمینی (ره) کاری پیامبرگونه کردند و با ید بیضایی خود خط بطلان بر طومار طاغوت و طاغوتیان کشیدند.

وی با اشاره به اینکه امام به ما عزت بخشید و کشور و ملت ما را از زیر یوغ بندگی و بردگی بیگانگان رهانید، عنوان داشت: ایران اسلامی مدیون و مرهون خدا باوری، شجاعت، پایمردی و کفر ستیزی بزرگ پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) در عصر حاضر، امام خمینی (ره) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بزرگترین انقلاب قرن است؛ انقلاب شکوهمندی که علی رغم همه دشمنی‌های بدخواهان داخلی و خارجی، با قدرت و اقتدار مسیر خود را به سمت تعالی و پیشرفت ادامه می‌دهد.

سردار رحیمی گفت: انقلاب اسلامی ما پس از ارتحال امام راحل عظیم الشانمان با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری علی رغم دشمنی‌های عمیق وکینه‌ورزی‌ها دشمنان در اوج اقتدار و عزت می‌باشدو قله‌های عزت و سربلندی را یکی پس از دیگری می‌پیماید.

وی افزود: ما در سایه رهنمود‌های پیامبرگونه امام راحل و رهبری‌های حکیمانه رهبر عزیزمان در مقابل همه ابر قدرت‌ها ایستادیم و نشان دادیم که با اتکای به قدرت باری تعالی می‌توان در مقابل همه دنیای کفر ایستاد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امروز باید با تمام توان از دستاورد‌های انقلاب عزیزمان پاسداری کنیم، بیان داشت: ما سربازان و پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و اجازه نخواهیم داد انقلاب عزیزمان که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است به دست نا اهلان و بیگانگان بیفتد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطر نشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که پرچمی را که امام راحلمان برافراشت بعد از رحلتشان به دست با کفایت رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای عزیز همچنان در اهتزاز است.

در این جلسه تدابیر لازم برای مدیریت انتظامی و ترافیکی بیست و نهمین سالگرد مراسم ارتحال امام راحل ابلاغ شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: امام راحل امام خمینی ایران اسلامی پایتخت انقلاب اسلامی انقلاب مقام معظم رهبری امام راحل انقلاب انقلاب اسلامی رئیس پلیس مقام معظم رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۴۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه

سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی عضو ستاد و نمایندگان بخش خصوصی با دستور کار "بررسی آخرین وضعیت پروژه های اقتصادی با کشورهای آذربایجان، ارمنستان، ازبکستان و ترکمنستان" در محل وزارت امور خارجه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه ضمن تبیین اهمیت توسعه مناسبات با کشورهای مذکور، بر لزوم همکاری کلیه دستگاه های ذیربط و بخش خصوصی جهت بهره گیری حداکثری از ظرفیت توسعه مراودات تجاری - اقتصادی با این کشورها به ویژه در زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی، ترانزیت، صادرات محصولات دانش بنیان، انرژی، صنعت، معدن و همچنین تبادل استاد و دانشجو تاکید کرد.

در ادامه آخرین وضعیت طرح ها و پروژه‌های همکاری اقتصادی ایران با این کشورها، موانع و راهکارهای برطرف کردن آنها و تسهیل روند نهایی سازی و اجرای پروژه ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • مازندران در دهه کرامت غرق در جشن و سرور می‌شود
  • ۳ هزار زائر از زنجان به مرقد امام راحل اعزام می‌شوند
  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • تجدید میثاق مسوولان حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • برگزاری سومین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در وزارت امور خارجه