Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ، کمینه بیشینه دمای هوای امروز چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷ شهر‌های مختلف استان هرمزگان به شرح زیر است.

انتهای پیام/ف

دمای هوای شهرهای هرمزگان چهارشنبه ۹ خرداد ۹۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب وهوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای زیر صفر درجه در چهارمحال و بختیاری و سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی

معصومه نوروزی اظهار داشت: صبح امروز سه‌شنبه دما در کوهرنگ به ۲ درجه سانتی‌گراد زیر صفر، در ایستگاه بن به یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر و در برخی ایستگاه‌های استان از جمله فارسان به صفر درجه رسید.

وی ادامه داد: روند کاهش دما در استان برای روز چهارشنبه نیز تداوم دارد و در همین خصوص هشدار سرمازدگی محصولات کشاورزی صادر شده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: خطر سرمازدگی محصولات کشاورزی و باغات به فاکتور‌هایی نظیر نوع محصول، اینکه درختان در چه مرحله‌ای از شکوفایی و گل‌دهی و در چه ارتفاع و سطحی از زمین قرار دارند بستگی دارد از همین رو امکان دارد سرمازدگی باغات در دمای ۲ تا سه درجه بالای صفر نیز رخ دهد.

نوروزی با بیان اینکه سرمازدگی روز سه‌شنبه و چهارشنبه از نوع تششعی است، اظهار داشت: برای مهار خسارت‌های ناشی از این نوع سرمازدگی کشاورزان شب هنگام اقدام به روشن کردن آتش در باغات خود می‌کنند که در این صورت هوا حالت چرخشی پیدا می‌کند و اجازه نمی‌دهد هوای سرد در باغات مستقر شود.

وی در ادامه به شرایط جوی استان در روز‌های آینده اشاره کرد و گفت: تا روز چهارشنبه بارشی برای استان پیش‌بینی نمی‌شود، اما از روز پنجشنبه تا روز یکشنبه به تناوب در برخی نقاط استان بارش‌های رگباری شکل می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

خسارت محدود بارش‌های اخیر در چهارمحال و بختیاری

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه بارش‌های بهاری ممکن است به صورت نقطه‌ای تقویت شود، افزود: به طبیعت‌گردان، مسافران و عشایر توصیه می‌شود تا در صورت بارش باران از نقاط پرخطر به ویژه حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند و در مکان‌های امن مستقر شوند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کمینه و بیشینه دمایی نهم فروردین در استان سمنان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۹ فروردین
  • کمینه و بیشینه دمایی هشتم فروردین در استان سمنان
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در دومین چهارشنبه زیارتی سال جدید
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۷ فروردین
  • دمای زیر صفر درجه در چهارمحال و بختیاری و سرمازدگی باغات و محصولات کشاورزی
  • کمینه و بیشینه دمایی هفتم فروردین در استان سمنان