Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر- ایرنا- رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر بوشهر گفت: چگونگی ادامه فعالیت تاکسی های اینترنتی در این شهر که در روزهای اخیر باعث نگرانی تاکسی داران شده در دست بررسی است.

رضا فرشیان روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: رانندگان تاکسی های بوشهر در روزهای اخیر در برخی از خیابان های پرتردد این شهر در اعتراض به فعالیت تاکسی های اینترنتی تجمع و اعلام کردند که فعالیت این تاکسی ها امنیت شغلی و معیشت آنان را تهدید می کند و از کار بیکار می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول تاکسیرانی شهر بوشهر اضافه کرد: در این ارتباط با مسئول یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی که قصد فعالیت در بوشهر دارد صحبت شده که بدون مجوز سازمان حمل و نقل در بوشهر فعالیت نکند.
فرشیان ادامه داد: با این حال آنها اعلام داشتند از سازمان صنعت، معدن و تجارت مجوز فعالیت دارند.
وی بیان کرد: همچنین برای تصمیم گیری در این زمینه نشست هایی با حراست استانداری و فرمانداری بوشهر با حضور دادستان برگزار شد.
وی گفت: به تاکسی داران بوشهری نیز پیشنهاد شده که در شرکت های تاکسی اینترنتی فعالیت کنند که با مخالفت آنها روبرو شد.
تاکسی داران بوشهر در روزهای اخیر درچند نوبت دست از کار کشیدند و با تجمع و تقف تاکسی های خود در برخی خیابان های پرتردد این شهر باعث سد معبر شدند.
7212/6043**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي تاكسي اينترنتي اعتراض تاكسي داران بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۴۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات و فعالیت های دامپزشکی استان بوشهر

دریافت 561 MB

فیلم: محمد غلامحسینی

کد خبر 6084327

دیگر خبرها

  • ◄ بحران رانندگان عمومی جدی شد/ کوچ رانندگان سواری کرایه بین شهری از این شغل
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: امنیت نیروگاه‌ها و مراکز هسته‎‌ای کشور به طور صددرصد برقرار است/ با عبور از سال ۱۴۰۰ تا به امروز ظرفیت فعال در سایت‌های ۲ و ۳ سه نیروگاه اتمی بوشهر در مقایسه با پیش از آن ۱۲ برابر شده است
  • ◄ انتقاد رانندگان تاکسی از شرایط تبعیض آمیز با اسنپ و تپسی
  • عوامل رشد شاخص بورس روزهای اخیر چه بود؟
  • افزایش ۴۱ درصدی کرایه تاکسی در قزوین
  • اقدامات و فعالیت های دامپزشکی استان بوشهر
  • بانک ها پنج شنبه ها باز هستند
  • فقط حمل دارو اینترنتی می‌شود نه تجویز و تائید آن
  • بانک‌ها هم مشمول تعطیلی پنجشنبه‌ها می‌شوند؟
  • فروش اینترنتی دارو آری یا نه؟