Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@07:22:53 GMT

کار فرهنگی پیش نیاز پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۴۹۲۱

کار فرهنگی پیش نیاز پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت انجام کار فرهنگی و تغییر در یک سری رفتارها را پیش نیاز پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ ماشاالله ملائی در نشست هم اندیشی پلیس و مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه های جیرفت و عنبرآباد گفت: ابتدا باید باورهای افراد تغییر کند، اگر افراد به این نتیجه برسند که خداوند در همه احوال ناظر بر اعمال است این باور باعث پیشگیری از بسیاری از معاصی و همچنین جرائم و آسیب ها می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به معضل مواد مخدر افزود: برای مبارزه با این پدیده مخرب، پیشگیری اجتماعی بسیار ضروری است که در این راستا باید افراد به این نتیجه برسند که مصرف مواد مخدر ابتدا برای خود فرد  و سپس خانواده و جامعه ضرر دارد.

فرمانده انتظامی  شهرستان جیرفت تصریح کرد: فرهنگ عفاف و حجاب نیز در پیشگیری از برخی آسیب ها نقش موثر دارد چراکه این ارزش دینی تضمین کننده سلامت روحی و معنوی افراد جامعه است.

ملایی ادامه داد: حجاب و عفاف در جامعه همانند ریشه در گیاه با بسیاری از مسائل پیوند خورده است از اینرو باید توجه داشته باشیم معضل بی حجابی و بی عفتی فقط برای افراد بی حجاب مشکل ساز نیست بلکه آسیب هایی که از این معضل ایجاد می شوند تمام اعضای جامعه را در بر می گیرد.

وی در ادامه با مقدس شمردن نهاد بسیج، وظیفه ذاتی بسیج دانشجویی را حفظ و پیشبرد اهداف انقلابی دانست و بیان داشت: بسیج دانشجویی یک تشکل مردمی است که اثرگذاری فراوانی در سطح جامعه دارد.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان یادآور شد: تعامل سازنده بین این نهاد و نیروی انتظامی اثرات خوبی در بخش های فرهنگی و اجتماعی خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکترناصرعتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی  با اعلام این خبر گفت: واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم و برخورد فوری با هر نوع اقدام مجرمانه این فضا در استان آذربایجان غربی از اقدامات ضروری استان می‌باشد که باید عملیاتی و راه اندازی شود. 

عتباتی ادامه داد، در فضای مجازی بعضی از افراد دست به جرائمی نظیر تشویق به کلاهبرداری، فساد، مسائل غیر اخلاقی، مباحث تجزیه طلبانه و وحدت شکن، فعالیت اراذل اوباش، موادمخدرو... می‌کنند که دستگاه قضایی استان بدون اغماض و مماشات با اینگونه افراد برخورد جدی خواهد نمود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • انفجار گاز در نوشهر ۲ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • رونق محافل قرآنی ، راهکار مناسبی برای مقابله با هجمه فرهنگی بیگانگان
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • امید آفرینی برای محرومین جامعه به همت گروه‌های جهادی بسیج
  • مصرف زیاد این ویتامین باعث نارسایی کلیه میشود!
  • اهمیت مشاوره و آزمایش‌های پیش از ازدواج در پیشگیری از تالاسمی
  • ۵۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در قم فعال است
  • چه خبر از بازگشت اشیای تاریخی قاچاق در انگلیس؟
  • سال گذشته چند نفر مورد همسرآزاری قرار گرفتند؟