Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@13:09:45 GMT

باند کلاهبرداری اینترنتی در کرمانشاه متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۵۱۱۸

باند کلاهبرداری اینترنتی در کرمانشاه متلاشی شد

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: یک باند کلاهبرداری در کرمانشاه متلاشی شد و در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه گفت: یک باند کلاهبرداری در کرمانشاه متلاشی شد و در این رابطه ۳ نفر دستگیر شدند.
سرهنگ کریمی اظهار داشت: یک باند کلاهبردار در کرمانشاه با جعل سایت یکی از نمایندگان فروش خودرو در کرمانشاه اقدام به پیشفروش خودرو و گرفتن ودیعه از مردم در فضای مجازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دستگیری ۳ نفر در این رابطه خبر داد و گفت: این افراد به جرم خود اعتراف کردند و این باند تاکنون به کلاهبرداری از ۱۰۰ نفر اعتراف کردند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه اظهار داشت: این افراد همچنین اعتراف کردند که در بستر اینترنت صفحه جعلی به نام دو بانک در استان ایجاد کردند.

سرهنگ کریمی گفت: افرادی در این رابطه شاکی هستند و در این زمینه از آنان کلاهبرداری شده است می‌توانند به پلیس مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Rs8

منبع: فردا

کلیدواژه: کلاهبرداری اینترنتی کرمانشاه پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه

محمدرضا یاری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از اعلام شکایت تعداد زیادی از کسبه و شهروندان کرمانشاهی مبنی بر اینکه مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد شخصی پس از جلب اعتماد تعداد زیادی از شهروندان و کسبه به آن‌ها وعده خرید مواد ضایعاتی از شرکت‌ها و ادارات با قیمتی مناسب و نرخی کمتر از قیمت عمده فروشی‌ها و پرداخت سود مناسب داده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه افزود: این فرد با این ترفند توانسته بود ۱۶۰میلیارد ریال از اشخاص مختلف کلاهبرداری کرده و سپس متواری شود.

یاری اضافه کرد: با دریافت این اطلاعات، تحقیقات گسترده و همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه برای دستگیری متهم متواری آغاز شد تا اینکه ماموران موفق به شناسایی مخفیگاه وی شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی، متهم فراری را به همراه همدستش در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی یادآور شد: این فرد در بازجویی‌ها به ارتکاب کلاهبرداری فوق اعتراف و پس از تشکیل پرونده به همراه همدستش به مراجع قضائی معرفی شدند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت | باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • دیوار کلاهبرداری فرو ریخت
  • جزئیات پرونده‌های قاچاق دختران و خانه فساد؛ پروژه کینگ، چَتِر بِیت و رافائل/ باندهای قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • جزئیات پرونده رافائل و شبکه چَتِربِیت/ باند‌های قاچاق دختران چگونه متلاشی شد؟
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • اخاذی و کلاهبرداری از داوطلبان کنکور
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در مازندران
  • باند ۵ نفره قاچاق مواد مخدر در مازندران متلاشی شد
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه املاک باشند