Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@13:14:23 GMT

استعفای فرماندار «میزوری» درپی رسوایی جنسی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۵۲۳۷

صراط:

 «اریک گریتنز» فرماندار ایالت «میزوری» آمریکا روز سه‌شنبه اعلام کرد تصمیم گرفته پیش از تکمیل تحقیقات کنگره آمریکا درباره پرونده فساد اخلاقی او، از سمت خود کناره‌گیری کند.

به گزارش فارس، به نوشته پایگاه «هیل»، این سیاستمدار جمهوری‌خواه که در یک نشست خبری در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، گفت استعفای او از روز جمعه رسمیت می‌یابد و او دیگر فرماندار میزوری نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گریتنز با چند اتهام روبرو بود و یک کمیته تحقیقاتی در حال بررسی طرح استیضاح او بود. وی که با یک زن ارتباط نامشروع داشته، متهم است که بدون اطلاع این زن از او هنگام رابطه جنسی تصویربرداری کرده و سپس این عکس‌ها را وسیله باج‌خواهی و فشار به این زن قرار داده است.

او در پرونده‌ای دیگر متهم است که فهرست خیرین یک مرکز خیریه را به صورت غیرقانونی به دست آورده و از افرادی که اسامی آن‌ها در این فهرست بوده درخواست کمک انتخاباتی کرده است.

با وجود آنکه بازپرس‌های پرونده اتهامات مطرح‌شده علیه گریتنز را «معتبر» توصیف کرده بودند، اما او مدعی بود که هیچ کار غیرقانونی‌ای انجام نداده است. گریتنز زمانی یکی از گزینه‌های احتمالی جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به شمار می‌رفت و گفته بود قصد دارد در آینده شانس خود را برای این سمت امتحان کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: استعفای فرماندار رسوایی جنسی جمهوری خواه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده

بلاروس در دکترین دفاعی اصلاح‌شده این کشور با انتقاد از نقش ناتو در سلطه آمریکا بر منطقه اروپا، مخالفت خود با گسترش این ائتلاف نظامی و نظامی‌سازی کشور‌های عضو آن یا کشور‌هایی که قصد عضویت در آن دارند را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، طبق اصلاحیه دکترین دفاعی بلاروس که روز گذشته (پنج‌شنبه) به تایید کنگره ملی خلق بلاروس رسید، این کشور مخالف گسترش ائتلاف نظامی ناتو و نظامی‌سازی کشور‌های عضو آن است، اما مینسک آماده برقراری گفتمان فعال در این زمینه است.

خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد که در این دکترین آمده است: جمهوری بلاروس گسترش ادامه‌دار ناتو و نظامی‌سازی کشور‌های عضو آن یا کسانی که به دنبال ملحق شدن به این ائتلاف نظامی-سیاسی هستند را نمی‌پذیرد و این اقدامات را روندی خطرناک می‌داند که احتمال بروز درگیری نظامی را افزایش می‌دهد. در عین حال، جمهوری بلاروس آماده ازسرگیری گفت‌وگوی فعال با این کشور‌ها در حوزه نظامی به شرط متوقف شدن لفاظی‌ها و اقدامات خصومت‌آمیز آن‌ها علیه جمهوری بلاروس است.

طبق این سند، ناتو موجب سلطه آمریکا بر اروپا شده است و مینسک انتقال احتمالی تسلیحات اتمی به "کشور‌های همسایه غیردوست" را تهدید تلقی خواهد کرد.

در دکترین دفاعی اصلاح‌شده بلاروس همچنین مطرح شد که این کشور مشارکت کشور‌های سازمان ملل و در سازمان امنیت و همکاری در اروپا را عامل تامین‌کننده ثبات و امنیت جهانی و منطقه‌ای دانسته و با سوء استفاده از سازوکار‌های این سازمان‌ها برای اعمال فشار بر کشور‌های مستقل مخالف است.

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ رسوایی آزادی بیان در آمریکا
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • پرونده «آمیا»/ صحنه‌گردانان اتهام‌زنی علیه ایران چه کسانی هستند؟
  • مدعیان آزادی بیان بر طبل رسوایی خود کوبیدند
  • تصویر واضح از پرچم جمهوری اسلامی ایران در دست تظاهرکنندگان در آمریکا | تصویر
  • خبر مهمی که وکیل توماج صالحی درباره او اعلام کرد
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • بیداری دانشجویی؛ رسوایی آمریکایی
  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده