Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-08@18:35:22 GMT

ورود بازیگران و هنرمندان ایرانی به کشور آزاد است

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۵۷۲۱

رکنا: سخنگوی قوه قضاییه گفت: هر کسی که ایرانی است می تواند به داخل کشور بیاید و هنرمند و بازیگر فرقی ندارد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در پاسخ به سوالی درباره اینکه با توجه به درگذشت یکی از هنرمندان قدیمی کشورمان و مطرح شدن بحث بازگشت هنرمندان خارج از کشور به ایران از سوی افکار عمومی، آیا امکان بازگشت آنها وجود دارد یا اینکه این افراد با محدودیت روبه رو هستند؟ گفت: هر کسی که ایرانی هست و بازیگر Actor و هنرمند Artist فرقی نمی‌کند می‌تواند به داخل کشور بیاید و هیچ ایرانی منعی برای ورود به کشور ندارد و هر کسی که باشد ولی اگر احیانا مرتکب جرمی شده و جرمش قابل گذشت نباشد و شاکی خصوصی داشته باشد، باید پاسخگو هم باشد ولی هیچ کس منع الورود نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

پرونده سیاه برای دبیرستان پسرانه تهران/ اجرای حدود الهی برای ناظم منحرف+فیلم

از وقتی با شوهرخواهرم ازدواج کردم به دردسر افتادم!

ترک‌ها ناصر ملک مطیعی را هم صاحب شدند / او در ترکیه 9 فیلم بازی کرده بود

ماجرای خلوت 2 پسرخاله کنار دیگ نذری / این جوان از مادرش طلب دعا کرد

کار زیبای بچه ۹ ساله برای نجات برادر بیمارش+ تصاویر

شوخی احمقانه یک مسافر در هواپیما11 مجروح بر جای گذاشت

بهروز وثوقی با اشرف رابطه داشت! / روزنامه کیهان نوشت

اعترافات عاملان قتل های گانگستری در مشهد + عکس

بازرس ویژه برای ماجرای آزار کثیف دانش‌آموزان مرزداران تهران+ فیلم

مرگ تلخ جوان ١٦ ساله سنندجی هنگام بازی در شهربازی فرسوده

خودسوزی یک پناهجوی ایرانی در آلمان

کودکی 10 ساله بودم که آن تجربه کثیف را پست سر گذاشتم / راز تلخ مرد 33 ساله چیست؟

مرگ دختر ماساژور با مشت‌های مرد بوکسور تهرانی + عکس و جزئیات

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت سیاسی بازیگر Actor هنرمند Artist ایران هنرمند هنرمندان آزاد بازیگران عکس حوادث فیلم دختر دانش آموزان قتل مدرسه تهران من حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۵۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی کاظم نظری از هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم نظری مدیرکل پیشین اداره‌کل هنرهای نمایشی، با انتشار متنی از هنرمندان تئاتر، کارمندان اداره‌کل هنرهای نمایشی، رییس‌ها و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور و دیگر فعالان تئاتری، قدردانی و خداحافظی کرد.

متن یادداشت کاظم نظری به شرح زیر است:

«به نام خدا با سلام و احترام

حضور در عرصه هنرهای نمایشی به‌ویژه مدیریت آن در سطوح مختلف مصداق بارز جهاد است. جهاد، تلاشی صادقانه، بی‌ادعا و عاشقانه است؛ حرکت در مسیری سخت اما دل‌نشین، زیرا اهداف متعالی، مسئولیت اجتماعی، سازندگی اجتماعی و فرازمندی روح و اندیشه را به همراه دارد. قطعاً در این مسیر، سنگلاخ‌ها و ناملایمات و کج‌اندیشی‌ها و سلیقه‌ها و بعضاً عدم شناخت از اثربخشی هنرهای نمایشی، جسم و روح و روان را می‌آزارد، اما تو می‌ایستی و به راه ادامه می‌دهی تا زمانی که نفسی هست، توانی هست و احساس ضرورت. اینجانب بر خویش می‌بالم که در دوران حضورم همگام و همسفر و همراه شما عزیزانی بودم که طی طریق هنری‌تان همان مصداق جهاد بود، با هم پیش رفتیم و صد البته توفیقات بیشماری که عامل اصلی آن اراده و صبوری و مدیریت شما در انجمن استان‌ها بود که بالاترین توفیق و خوشبختی این حقیر در این دوران بود.

به‌هر حال گاهی باید آمد و گاهی باید رفت، این رفتن نه پایان کار که البته تنظیم نفس است و جانی تازه. از همه شما سپاسگزارم برای همه بزرگی‌تان، امیدوارم همه کاستی‌ها و نشدن‌ها و حسرت‌ها و خواسته‌های عقیم مانده را بر این حقیر ببخشید. ما همه اهل خانواده تئاتریم، همیشه هستیم چراکه چراغ صحنه همیشه روشن است. در پناه خالق هستی پیوسته تندرست و پیروز باشید.»

کد خبر 6099602 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • کاریکاتور/ اسرائیل موش کثیف
  • حمایت ستاد ملی جمعیت از آثار هنرمندان با موضوع جمعیت
  • پوسیدگی دندان شایع‌ترین بیماری بشر/ به طور میانگین هر کودک ۱۲ ساله ایرانی ۲ دندان پوسیده دارد
  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی آزاد شد
  • قدردانی کاظم نظری از هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور
  • مایکروسافت نسبت به حمله «جریان کثیف» که اپ‌های اندرویدی را تحت تأثیر قرار می‌دهد هشدار داد
  • ضرورت توجه به معماری و شهرسازی ایرانی ـ اسلامی 
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • نمایش 600 اثر هنرمندان ایرانی در دبی
  • آیا مست عشق پای ستارگان ترکیه‌ای را به سینمای ایران باز می‌کند؟