Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@18:00:25 GMT

نوير برابر اتريش به ميدان باز خواهد گشت

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۵۸۹۹

نوير برابر اتريش به ميدان باز خواهد گشت

خبرگزاري آريا- سنگربان باتجربه باشگاه بايرن مونيخ، در بازي شنبه هفته آينده اين تيم برابر اتريش به ميدان خواهد رفت.
به گزارش آريا، پس از تمرينات روزانه و 30 دقيقه بازي کردن در بازي تدارکاتي بين تيم ملي آلمان و تيم جوانان، آندرياس کوپکه مي گويد مانوئل نوير در بازي دوستانه اين تيم برابر اتريش بازي خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رويترز، مربي دروازه بان هاي آلمان در چارچوب اردوي تيم در شمال ايتاليا به خبرنگاران گفت:
برنامه همين بوده است. تا اين لحظه، قرار است که مانوئل نوير در بازي دوستانه برابر اتريش به ميدان برود. مانعي وجود ندارد و اين بازي ها، ديدارهايي هستند که او نياز دارد. يک بازي دوستانه ملي برابر اتريش باعث خواهد شد او کارهاي بيشتري انجام دهد.
نوير همچنين قرار است نيم ساعت ديگر در بازي دوستانه چهارشنبه برابر تيم جوانان آلمان بازي کند. قهرمان جهان براي بازي دوستانه با اتريش به جنوب اين کشور و شهر کلاگنفورت مي رود که خيلي از محل اردو فاصله ندارد. آلماني ها بعد از بازي شنبه شب، به ايتاليا برمي گردند و تا سه شنبه در اين کشور خواهند ماند. يواخيم لوو تا دوشنبه بايد ليست نهايي و 23 نفره آلمان را به فيفا بفرستد و چهار بازيکن خط خواهند خورد که يکي از آنها دروازه بان است.
تيمِ نهايي و 23 نفره آلمان سه شنبه به کشور بازمي گردد و جمعه شب در آخرين بازي دوستانه در شهر لورکوزن، به مصاف عربستان سعودي خواهد رفت. پس از اين بازي دوستانه، قهرمان جهان کشور را به مقصد روسيه ترک خواهد کرد تا براي تکرار عنوان قهرماني تلاش کند.
کوپکه در پايان در مورد وضعيت نوير گفت:
مانوئل به اين بازي ها نياز دارد تا 100 درصد آماده باشد. به نظر مي رسيد که بايد همه چيز را از اول شروع کند. از نظر قدرت پرش تا تحرک، هيچ مشکلي وجود ندارد. انگار او اصلا از فوتبال دور نبوده است. حالا همه چيز فقط در مورد قدرت بازي خواني و اعتماد به نفس لازم براي بازي با پا است. او در مسيري است که ما انتظارش را داشتيم و همه چيز به خوبي پيش مي رود. مارک آندره تراشتگن پارسال، جام کنفدراسيون ها را برد و فصل فوق العاده اي را با بارسلونا سپري کرده و قطعا او مي خواهد در جام جهاني بازي کند. اما وقتي در مورد مانوئل صحبت مي کنيم، شرايط خاص است و تراشتگن مي تواند به خوبي با آن کنار بيايد.  


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: نوير اتريش آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.
بازی دوستانه امروز آبی‌پوشان مقابل آریو اسلامشهر پشت در های بسته برگزار خواهد شد.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 6087269

دیگر خبرها

  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال