Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@02:25:45 GMT

سرمربی پدیده مدیرفنی تراکتورسازی شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۵۹۰۰

سرمربی پدیده مدیرفنی تراکتورسازی شد

«محمد رضا مهاجری» سرمربی فصل گذشته تیم پدیده در لیگ هفدهم به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هجدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

خبرگزاری ایرنا: سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در خصوص واگذاری باشگاه تراکتورسازی تبریز، پنجم خرداد ماه این باشگاه به طور رسمی به «محمدرضا زنوزی» مالک گسترش فولاد رسید و او در نخستین اقدام سرمربی موفق تیم پدیده را به عنوان مدیر فنی سرخپوشان تبریزی انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجری در لیگ هفدهم نتایج ارزنده‌ای با تیم پدیده گرفت و با وجود اینکه به دلیل شکایت یکی از بازیکنان خارجی این تیم برای دریافت مطالباتش، فدراسیون جهانی فوتبال ۶ امتیاز از این تیم مشهدی کسر کرد، اما او موفق شد با جایگاه یازدهمی برای پدیده لیگ هفدهم را به پایان برساند. مهاجری اواخر اردیبهشت ماه از پدیده جدا شد.
مهاجری سابقهٔ حضور در کادر فنی تیم‌های ابومسلم خراسان، استقلال اهواز، پاس تهران، راه‌آهن، داماش گیلان و صبای قم را دارد. او
تا زمان انتخاب سرمربی تیم، تمرینات تراکتورسازی را زیر نظر خواهد داشت.
تیم فوتبال تراکتورسازی نیز که در ابتدای لیگ هفدهم از «یحیی گل محمدی» به عنوان سرمربی بهره می‌برد، پس از نتایج ضعیف این تیم، «ارطغرل ساغلام» از نیم فصل دوم جایگزین او شد و این مربی ترک تبار هم پس از ناکامی سرخپوشان در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باشگاه‌های ایران، از جمع تراکتورسازان جدا شد و به تیم کایسری اسپور ترکیه پیوست.
تیم فوتبال ترکتورسازی در هفدمین دوره لیگ برتر فوتبال جایگاه دهم را از آن خود کرد.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Rsa

منبع: فردا

کلیدواژه: سرمربی تراکتورسازی محمدرضا زنوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!

سرمربی پرآوازه تیم ملی فوتبال اروگوئه یک بازیکن گمنام را به اردوی تیم تحت هدایتش فرا خواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارچلو بیلسا سرمربی محبوب و آرژانتینی تیم ملی اروگوئه که به اتخاذ تصمیمات خاص شهرت دارد و از او به عنوان «پروفسور» فوتبال یاد می‌شود؛ بار دیگر دست به کاری عجیب زد.

وی که با وجود دور بودن از فوتبال باشگاهی همچنان راه قرار گرفتن در کانون توجه را می‌داند؛ این بار با دعوت از یک بازیکن آماتور به اردوی تیم ملی اروگوئه جنجال‌ساز شده است.

دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی

سرمربی 68 ساله پیشین تیم فوتبال لیدزیونایتد که سال گذشته هدایت تیم ملی اروگوئه را بر عهده گرفت، در حال آماده کردن تیمش برای مصاف دوستانه با کاستاریکا است؛ دیداری که در روز پایانی ماه جاری برگزار خواهد شد. یکی از تصمیمات وی در این مسیر هم دعوت از یک بازیکن ناشناس و تازه‌کار به نام والتر دومینگس است که در تیم یوونتود دسوریانو در لیگ دسته دوم فوتبال اروگوئه است. این بازیکن 24 ساله در 19 بازی خود در تمام رقابت‌های فصل جاری 38 گل زده است.

حضور دومینگس این فرصت را در اختیار او قرار می‌دهد که در کنار ستارگانی مانند داروین نونیس از لیورپول و فدریکو والورده از رئال مادرید بازی کند. به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که بلیسا از دومینگس دعوت به آورده، ناتوانی وی برای فراخواندن ستاره‌های تیم‌های بزرگ لیگ همچون پنارول، ناسیونال و راسینگ به دلیل حضور آن در جام‌ لیبرتادورس و سودآمریکانا است.

بیلسا در میان اهالی فوتبال آمریکا جنوبی به «لوکو» به معنای «دیوانه» ملقب است و تصمیم اخیر او هم سبب شده که در فضای مجازی، برخی این لقب را برازنده سرمربی پیشین اتلتیک‌بیلبائو بدانند. وی که در ماه می 2023 به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال اروگوئه منصوب شد؛ در سطح بین‌المللی با تیم‌های بسیاری کار کرده است. او با تیم ملی آرژانتین قهرمان مسابقات المپیک و همچنین نایب‌قهرمان جام ملت‌های آمریکا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی جدید تیم فوتبال بعثت کرمانشاه معرفی شد
  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • سرمربی تیم فوتبال سایپا برکنار شد
  • این بیلسای دیوانه؛ دعوت از بازیکن آماتور به تیم ملی اروگوئه!
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت در سمنان
  • اوقات شرعی فردا هفدهم اردیبهشت در شیراز
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • ویسی ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام