Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند؛ شهامت مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ایی استان گفت: در حال حاضر وضعیت حمل و نقل جاده ایی استان در حال بازگشت به حالت عادی است و از فردا افزایش تاسقف ۲۰ درصدی کرایه حمل ونقل را در پایانه باربیرجند اعمال خواهیم کرد.
وی  افزود: امروز درجلسه ایی با حضور تشکل‌های صنفی، شرکت‌های تولیدکننده و نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت هماهنگی‌های لازم نیز به عمل آمد

شهامت گفت: تصمیماتی همچنین برای رفع مسائلی که در سیستم اعلام بار پایانه بیرجند بود نیز گرفته شد که ظرف دو هفته آینده سیستم الکترونیکی ویژه ایی به شکل یکپارچه پیاده سازی خواهدشد تا ضمن پاسخگوی به نیاز‌های صاحبان کالا جوابگوی مطالبات و مسائل رانندگان نیزباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام / ط آ

کرایه حمل و نقل بار  در بیرجند افزایش  می یابد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل جاده ای راهداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال منع آمد و شد در یکی از شهر‌های استرالیا به علت افزایش جرم و جنایت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ خبرگزاری فرانسه تصاویری از یکی از شهر‌های استرالیا واقع در بخش اوتبک این کشور منتشر کرد که در بحبوحه افزایش جرم و جنایت مقررات منع آمد و شد اعمال کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعمال منع آمد و شد در یکی از شهر‌های استرالیا به علت افزایش جرم و جنایت
  • افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها در گیلان
  • افزایش خودسرانه کرایه جابجایی مسافر بین شهری گیلان
  • آموزش کالیبره کردن باتری گوشی؛ دوام شارژ موبایل خود را افزایش دهید
  • کرایه تاکسی در این شهر گران شد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • اعمال قانون بیش از هزار راننده متخلف در مازندران
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • افزایش ۳ برابری تردد مسافر از پایانه‌های مرزی
  • افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳