Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادعای محمد رضا محمدی مبنی بر اینکه متن قرائت شده توسط سحر مهرابی در دیدار دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رهبر انقلاب، با هماهنگی معاون فرهنگی وزارت علوم تهیه شده را تکذیب کرد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دراین اطلاعیه آمده است،معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادعای  محمد رضا محمدی مبنی بر اینکه متن قرائت شده توسط سحر مهرابی در دیدار دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با مقام معظم رهبری، با هماهنگی معاون فرهنگی وزارت علوم تهیه شده است را تکذیب می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون فرهنگی حسب وظیفه روز دوشنبه به سحر مهرابی توصیه نمودند که در بیان مطالب خود احترام، اخلاق، واقع گرایی، عقلانیت، انصاف و اعتدال را رعایت نموده و از ورود به موضوعات و مسائلی که تنش و حساسیت‌هایی را در پی دارد پرهیز نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم معاونت فرهنگی نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۶۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب

در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • تصاویر دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی فکری اسلام ناب و انقلاب اسلامی
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • فیلم/ اشاره رهبر انقلاب به اعترضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا