Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: دستاوردها و پیشرفت‌ها و نیز چالش‌ها و موانع پیش روی انقلاب اسلامی باید به درستی مورد واکاوی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک (۸ خرداد)در جلسه هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با شعار افتخار به گذشته امید به آینده و تشکیل کارگروه شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان مرکزی که با حضور مدیران و مسئولان استان برگزار شد گفت: گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی امری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه باید یک کارنامه درخشان از اقداماتی که در این چهل سال انجام شده شد به جامعه ارایه دهیم افزود: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیادی داشته که باید این موفقیت ها برای نسل های جدید تبیین شود.


این مقام مسئول ادامه داد: باید برنامه ریزی منسجم و هماهنگی انجام شود تا نقاط ضعف شناسایی و رفع شود و نقاط قوت بیش از پیش تقویت شود.

 

وی با بیان اینکه همه ارگان ها وظیفه دارند برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اقدامات گسترده ای انجام دهند٬بیان کرد: مردمی بودن در برگزاری این برنامه ها بسیار با اهمیت و جدی است  که باید به آن توجه شود.

 

آیت الله دری نجف آبادی گفت: باید جوانان و نوجوانان با ارزش ها و اهداف انقلاب و آرمان های امام آشنا شوند که اگر به درستی برای جوانان تبیین شود همچون دوران انقلاب و جنگ تحمیلی پای کار می آیند و از اسلام و انقلاب خود دفاع کرده و به آن پایبند هستند.

 

امام جمعه اراک در ادامه به توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی هیچ گاه بیکار ننشسته اند و همواره در صدد خدشه دار کردن ارزش های انقلاب هستند که باید در راستای شفاف سازی و خنثی سازی توطئه دشمنان تلاش شود.


وی افزود: باید راه های مقابله با توطئه های دشمنان و برون رفت از این توطئه ها را بررسی و‌ با خود اتکایی به تولیدات داخلی و تولید با کیفیت تحریم ها را پشت سر بگذاریم.
 

 

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن نمایشگاه قرآن کریم برجام مجلس کانون های مساجد ماه رمضان مسجد پانزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان نمایشگاه قرآن و عترت مساجد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای امام خمینی شهر ایلام، برگزار شد، اظهار کرد: اقدام شجاعانه و بازدارنده سپاه علیه رژیم نامشروع صهیونیستی، وعده صریح خداوند در قرآن کریم است که می‌فرماید: با تمام توانتان خود را علیه دشمنان اسلام و مسلمین و دشمنان خداوند تقویت کنید که برای دشمنان بازدارنده خواهد بود و در این صورت، مورد ستم قرار نخواهید گرفت.
وی با اشاره به این که هزینه کردن برای دفاع از کشور در واقع سرمایه گذاری با بیشترین منفعت است و ثمرات آن تأمین امنیت پایدار و بازدارندگی از شرارت دشمنان است، افزود: تجاوز صهیونیست‌ها به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، اوج درماندگی این رژیم نامشروع را به نمایش گذاشت. 
حجت الاسلام کریمی تبار تصریح کرد: امروز رژیم صهیونیستی در باتلاق غزه گرفتار شده است و می‌خواهد جنگ را در منطقه شعله ور کند تا شاید به عمر منحوس خود چند روزی بیشتر ادامه دهد.
وی تشریح کرد: پاسخ هوشمندانه و قاطع جمهوری اسلامی ایران به این شرارت، شایسته تبریک و قدردانی است.
امام جمعه ایلام با اشاره به این که رهبر فرزانه و خردمند انقلاب برای هدایت جامعه اسلامی هدیه خداوند در این دنیای طوفان زده است، ادامه داد: حزم و تدبیر ایشان در این عملیات، تحسین خردمندان دنیا را نسبت به رهبری انقلاب بر زبان‌ها جاری کرد.
وی با بیان این که عملیات وعده صادق، بخشی از توانمندی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را در دنیا به نمایش گذاشت و به دنیا این پیام را مخابره کرد که زمان بزن و درو گذشته است، تأکید کرد: دشمن با حمله مستقیم به کنسولگری ایران، حماقتی کرد که مسیر فرود آمدن موشک‌های جمهوری اسلامی را بر سرشان هموار کرد.
امام جمعه ایلام اذعان کرد: قدرت سانسور دشمن بالاست و بعد‌ها معلوم خواهد شد که چه تلفات سنگینی بر آن‌ها وارد شده و چه کابوسی آرامش آن‌ها را به هم ریخته است؛ همانطور که به مرور در حال بیان آسیب‌های وارد شده هستند و وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که ۲ پایگاه هوایی آن‌ها کاملاً نابود شده است و تعداد زیادی از سربازان آن‌ها نیز کشته شده اند.
حجت الاسلام کریمی تبار ابراز کرد: شکست مفتضحانه دشمنان اسلام در حالی رقم خورد که اجرای این انتقام سخت اعلام شده بود و غافلگیرانه نبود؛ امری که نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و برتری نظامی آن است. 
امام جمعه ایلام افزود: عملیات وعده صادق ضعف و ناتوانی صهونیست‌ها و پشتیبانان آنان را در دنیا آشکار کرد؛ زیرا موشک‌ها و پهباد‌ها با اعلام قبلی با حجم گسترده‌ای که داشتند از فراز پایگاه‌ها و ناو‌های آمریکای رد شدند و به سلامت در سرزمین اشغالی بر فرق آن‌ها فرود آمدند و هیچ عکس العملی نیز به آن داده نشد.
حجت الاسلام کریمی تبار یادآوری کرد: رژیم صهیونیستی که با گنبد آهنین به خود می‌بالید؛ وقتی موشک‌های بالتستیک بر سر آن‌ها فرود آمد در برابر آن تسلیم و مستأصل شدند.
وی بیان کرد: شورای امنیت سازمان ملل حاضر به محکومیت حمله رژیم اشغالگر قدس به کنسولگری ایران نشد؛ بنابراین در چنین دنیایی فقط با منطق بازداردندگی می‌توان از خود دفاع کرد و متجاوز را سر جایش نشاند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس در شرایطی قرار گرفته است که نمی‌تواند عکس العملی نشان بدهد.

دیگر خبرها

  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست آغاز شده است
  • شمارش معکوس نابودی اشغالگران صهیونیست، آغاز شده است
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • تجهیزات نظامی در رژه امروز ارتش لرزه بر جان دشمنان انداخته است
  • دشمنان ایران نمی‌توانند در برابر نیروهای مسلح قد علم کنند
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد