Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ وقوع سیلاب شدید در ایالت مریلند آمریکا، خسارت‌های مالی زیاد را به همراه داشت. این سیلاب به قدری شدید و قدرتمند بود که ده‌ها خودرو با خود جابجا کرد و به آنها آسیب رساند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای تهران ؛ رگبار باران و وزش باد شدید | وضع هوای پایتخت تا ۲ فروردین

به گزارش همشهری آنلاین، اداره کل هواشناسی استان تهران با صدور هشدار نارنجی‌رنگ آورده است: عصر دوشنبه تا چهارشنبه (۲۸ اسفند تا اول فروردین ۱۴۰۳) بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی، در ارتفاعات بالادست بارش برف و مه، در مناطق مستعد بارش تگرگ کاهش، محسوس دما طی روز سه شنبه (۲۹ اسفند) در استان تهران به‌ویژه نیمه شمالی و غربی پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی امکان سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی، خطر صاعقه، خسارت بارش تگرگ، اختلال در فعالیت‌های ناوگان حمل و نقل هوایی و جاده‌ای به‌ویژه در جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران نسبت به خودداری از توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، پاکسازی دهانه پل‌ها، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، احتیاط در تردد خودروها به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، خودداری از فعالیت‌های کوهنوردی و آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی توصیه می‌کند.

در ادامه این هشدار آمده است: از بعد از ظهر چهارشنبه تا پایان ظهر پنج شنبه (۱ تا ۲ فروردین‌ماه) وزش باد شدید، گاهی خیلی شدید در استان تهران به‌ویژه نیمه جنوبی و مناطق غربی پیش‌بینی می‌شود.

در این وضعیت جوی امکان سقوط اجسام از ارتفاع و خسارت به سازه‌های موقت و سست مانند داربست‌ها، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها و خطر شکستن درختان کهنسال دور از انتظار نیست. به توصیه اداره کل هواشناسی استان تهران اطمینان از استحکام سازه‌های موقت و سست مانند داربست‌ها و پوشش گلخانه‌ها، احتیاط در انجام امور عمرانی و عدم استقرار در مکان‌های مرتفع، عدم تردد یا توقف کنار سازه‌های ناتمام، اجتناب از پرواز با گلایدر و هواپیماهای سبک مد نظر قرار گیرد.

در هشدار نارنجی ‌رنگ سازمان هواشناسی پیش‌بینی می‌شود که پدیده‌ای جوی اثرات منفی به دنبال داشته باشد و خسارت‌های احتمالی را سبب شود. هشدار نارنجی برای آماده‌باش دستگاه‌های مسئول برای مقابله با یک پدیده خسارت‌زا صادر می‌شود.

کد خبر 839786 منبع: ایسنا برچسب‌ها خبر مهم سازمان هواشناسي تهران

دیگر خبرها

  • اشتباه فاجعه بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)
  • اشتباه فاحشه‌بار راننده کامیون و خسارت شدید به یک خودرو پارک‌شده (فیلم)
  • غرب کشور در انتظار سنگین ترین سیلاب سال
  • احتمال وقوع سنگین‌ترین سیلاب سال در غرب کشور
  • سیلاب در راه چهارمحال و بختیاری
  • غرب کشور در انتظار سنگین‌ترین سیلاب سال
  • هشدار هواشناسی برای تهران ؛ رگبار باران و وزش باد شدید | وضع هوای پایتخت تا ۲ فروردین
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای تهران/پیش‌بینی رگبار باران و وزش باد شدید
  • بارندگی شدید از فردا در گیلان
  • ارسال محموله کمکی از کهگیلویه و بویراحمد به سیستان و بلوچستان