Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@09:26:19 GMT

یادواره شهدای حاج عمران در الیگودرز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۷۱۵۹

یادواره شهدای حاج عمران در الیگودرز برگزار شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سرهنگ محمد برامکی در همایش بزرگداشت شهدای حاج عمران در شهرستان الیگودرز با بیان اینکه زمانی مسافری قدم در حریم امن می‌گذارد و خود را در وادی معبود می‌بیند دیگر مسافر نیست بلکه میهمان ویژه‌ای است که میزبانش حرم حق است اظهار داشت: در طول 8 سال دفاع مقدس غیور مردان لرستان تا آخرینقطره خون پای حق ودفاع از میهن خویش ایستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: استان لرستان مهد غیور مردانی است که لبیک گویان قلمرو نفس خویش را فتح کردند و از قید شیطان درون رهایی یافتند، عاشقانی که مردانه ایستادند و رفتند تا بمانند.
فرمانده سپاه الیگودرز به نقش رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران اشاره و عنوان کرد: غیور مردان لرستان با نقش بی‌بدیل و حضور قدرتمند در این عملیات که از عملیات‌های پیچیده دفاع مقدس بود نقشه دشمن را با شکست روبه‌رو کردند.
وی بیان کرد: رژیم بعث عراق در یک دفاع متحرک با 7 تیم و 12 گردان کماندویی با هدف باز پس‌گیری حاج عمران و تصرف پیرانشهر و مناطقی از خاک ایران به منطقه حاج عمران حمله کرده و بنا داشتند شهر پیرانشهر را تصرف و جبهه جدیدی در کردستان ایجاد کنند.
برامکی تصریح کرد: یگان 57 لرستان که در حال تدارک جهت انجام عملیات در شاخ شمیران بودند جهت سد پیشروی خطرناک دشمن به منطقه حاج عمران فراخوان شدند.
وی خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی، گردان‌های پشتیبان رزم و 7 گردان لشکر 57 حضرت ابوالفضل(ع) لرستان توانستند در کمترین زمان ممکن منطقه را شناسایی و با انجام تک شبانه از حرکت دشمن جلوگیری کنند.
فرمانده سپاه الیگودرز با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نبرد غیور مردان لرستانی را دیدنی توصیف کردند اظهار داشت: رزمندگان لرستانی در عملیات حاج عمران با از خود گذشتگی، رزم بی‌امان و تقدیم شهدای والامقام و سرداران سرافرازی همچون سید مصطفی میرشاکی برگ زرینی دیگر از تاریخ دفاع مقدس را از خود به یادگار گذاشتند.
وی افزود: در عملیات حاج عمران استان لرستان و لشکر 57 ابوالفضل(ع) 300 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کردند که سهم شهرستان الیگودرز 65 شهید گلگون کفن است.

 

46

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 اسلام و انقلاب دفاع مقدس سال دفاع مقدس مردان مقام معظم رهبری تلگرام نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۷۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی گفت: نخستین یادواره شهدای تخریب چی لشکر ۳۳ المهدی با عنوان معبرنشینان نور با حضور رزمندگانی از نقاط مختلف فارس، استان‌های هم جوار و بیش از پنج هزار نفر از مردم برگزار شد.
رحم دار افزود: در دوران دفاع مقدس ۲۳ رزمنده فسایی گردان تخریب ۳۳ المهدی به شهادت رسیدند.
دبیر برگزاری یادواره شهدای تخریب چی بیان کرد: پخش سرود، بیان خاطره گویی، اجرای نمایش رشادت‌های نیرو‌های تخریب چی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، تجهیزات و اداوات جنگی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
این مراسم با عنوان معبرنشینان نور به همراه با بزرگداشت امامزاده اسماعیل در فسا برگزار شد.
شهرستان فسا در جنوب شرق فارس و در فاصله ۱۵۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • یادواره شهدای فردو با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا (ع) + فیلم
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری یادواره شهدای تخریب چی در فسا
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی مازندران در بهشهر برگزار شد
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا