Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@07:52:43 GMT

مسوولان نسبت به رفع مطالبات مردم جدي باشند

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۶۷۵۸۲

مسوولان نسبت به رفع مطالبات مردم جدي باشند

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - رئيس شوراي فرهنگ عمومي و امام جمعه مهريز مي گويد: خيلي از اعتراض ها و مطالبات مردم بر حق است، مسوولان صحبت هاي آنان را بشنوند و نسبت به رفع چالش ها اقدام کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني روز چهارشنبه در مجمع عالي بسيج شهرستان تاکيد کرد: بسياري از اعتراض و تجمع ها براي براندازي نظام نيست بلکه به خاطر وجود نارسايي ها و مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: نبايد براي هر تجمع و اعتراضي که انجام مي شود انگ براندازي زده شود، وجود مشکلات زمينه ساز برخي حرکت ها و اعتراض هاست.
وي ادامه داد: رفع نکردن نيازها و مطالبات بر حق مردم موجب جمع شدن عقده ها مي شود و مسوولان مي بايستي هميشه وظايف قانوني خود را نسبت به رفع مسائل انجام دهند و براي شنيدن حرف ها و صحبت هاي مردم آماده باشند.
رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان در ادامه تصريح کرد: افزايش قيمت برخي کالاها و اجناس در روزهاي اخير نه تنها موجب بروز مشکلات اقتصادي و اجتماعي براي اقشار ضعيف و کم درآمد شده ، بلکه اين پديده ناميمون موجب ياس ،نااميدي و سردرگمي براي اقشار مختلف جامعه شده است.
محي الديني تاکيد کرد: ريشه اکثر مشکلات اقتصادي داخلي است و هيچ ربطي به برجام و مسائل دنيا ندارد، عده اي دلال ، سودجو و اخلالگر با گرانفروشي کالا، احتکار و ايجاد بازار سياه براي مردم طبقه متوسط و ضعيف جامعه در ماه رمضان مشکل ايجاد کرده اند.
امام جمعه مهريز يادآور شد: وظيفه مسوولان است تا با افزايش نظارت ها و کنترل بيشتر قيمت ها در بازار و بر فعاليت هاي صنوف مختلف دست افراد زالو صفت را از اقتصاد خانواده ها دور کنند، زيرا گراني موجب نارضايتي شهروندان شده است.
محي الديني افزود: در سال هاي اخير بارها مقام معظم رهبري موضوع اقتصاد مقاومتي را براي مردم و مسوولان مطرح کردند، اگر توصيه هاي معظم له اجرا شود، بسياري از مشکلات که ريشه داخلي دارد نيز رفع خواهد شد.
وي در ادامه با اشاره به حضور مردم در صحنه هاي مختلف تصريح کرد: ايرانيان مردماني مومن، فهيم، مدافع دين ، نظام ، انقلاب اسلامي و ارزش هاي الهي هستند، مسوولان براي رسيدگي به مطالبات و حل مشکلات آنها وظايف خود را در چارچوب قانون و مقررات انجام دهند.
مجمع عالي بسيج مهريز متشکل از مسوولان و نمايندگان قشرهاي مختلف است، اين شهرستان 100 پايگاه و 20 هزار بسيجي دارد.
جمعيت استان يزد بر پايه آمار آبان ماه سال 1395،يک ميليون و 138هزار نفر است که در 10شهرستان زندگي مي کنند.
200هزار يزدي در تشکل هاي مختلف بسيج حضور فعال دارند.
مرکز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 کيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7541/ 2047
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، بسته شهروند خبرنگار این هفته به مواردی مانند، آبگرفتگی معابر شهر زاهدان، مشکلات مخابراتی و درخواست برای برق پایدار پرداخته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • مسوولان مشکلات قشر کارگری را احصا و رفع کنند
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • انعکاس مطالبات مردم در بسته شهروند خبرنگار
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن می‌شود
  • سلامت دهان و دندان موجب سلامتی قسمت‌های مختلف بدن