Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ محمد رازقی رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره وضعیت ترافیکی چهارشنبه 9 خرداد گفت: هم‌اکنون ترافیک متعادل و عادی در معابر شهری و بزرگراهی مشاهده می‌شود. بزرگراه‌های همت، حکیم، شیخ فضل‌الله، یادگار، لشگری و آزادراه تهران-کرج در مسیر غرب به شرق و بزرگراه‌های بابایی، صدر، رسالت، زین‌الدین و امام علی(ع) در مسیر شرق به غرب با ترافیک پرحجم و نیمه سنگین روبرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رازقی همچنین از وقوع یک تصادف فوتی خبر داد و گفت: روز گذشته تصادفی فوتی در بزرگراه آزادگان اتفاق افتاد و یک دستگاه موتورسیکلت با کامیونی که در حاشیه بزرگراه متوقف بود برخورد کرد که منجر به جان باختن راکب موتورسیکلت شد. از آنجایی که توقف در حاشیه معابر ممنوع می‌باشد، عدم رعایت این موضوع می‌تواند منجر به رخ دادن حوادث مشابه شود. این موضوع خصوصاً در رابطه با رانندگانی که توجه کافی به جلو ندارند و با سرعت غیرمجاز مشغول رانندگی هستند، صدق می‌کند.

وی در این رابطه به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: رانندگان محترم خصوصاً رانندگان وسایل نقلیه سنگین در صورت توقف در حاشیه بزرگراه باید در فاصله 70 متری از تجهیزات ایمنی و هشدار دهنده استفاده نمایند. این فاصله برای پیچ‌ها و معابری که در آن‌ها دید کم است 250 متر می‌باشد. در صورت رعایت این موضوع رانندگان عبوری متوجه توقف وسیله نقلیه مذکور می‌شوند و به موقع نسبت به تغییر مسیر یا توقف اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهنمایی و رانندگی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : بر اساس مصوبات جلسه کمیته هماهنگی مرز پرویزخان و در راستای نظم‌دهی به ترافیک کامیون‌های عبوری این مرز این لاین برای تردد تانکر‌های سوخت رسان ایجاد می‌شود.

وی افزود: ایجاد این مسیر برای تانکر‌ها کمک زیادی به ترافیک روان این مرز خواهد کرد.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: پرویزخان از مرز‌های مهم و راهبردی کشور است که روزانه ۲ هزار کامیون صادرات کالا و ترانزیت سوخت در آن تخلیه و بارگیری می‌شود.

وی ادامه داد: مرز پرویزخان، مرز نوظهور ترانزیت در کشور است که سال گذشته حجم مبادلات تجاری آن نزدیک به ۶ میلیارددلار رسید. مهم‌ترین کالا‌های ترانزیتی گمرک پرویزخان شامل نفتا، مازوت، روغن صنعتی و بیتومین است که از این گمرک به بنادر جنوبی کشور ترانزیت می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ۶۵ درصد تلفات جاده ای گیلان راکب موتورسیکلت و عابران پیاده هستند
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • ایجاد لاین اختصاصی برای تانکر‌های ترانزیتی سوخت در مرز پرویزخان
  • اجرای طرح ساماندهی کودکان گل فروش حاشیه بزرگراه شهید هاشمی و بهشت زهرا (س)
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • هر راننده معترضی ضد انقلاب و اراذل نیست؛ سوخت راننده افغان بیشتر از ایرانی است!
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • ◄ انتقاد رانندگان کامیون با سابقه از حذف مدرک دیپلم برای دریافت کارت هوشمند رانندگی
  • قاتل سریالی در دام پلیس| او قربانیایش را در بزرگراه رها می‌کرد