Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک روس آبی‌پوشان لندن بعد از تمدید نشدن روادید اقامتش در بریتانیا توسط انگلیسی‌ها، تابعیت اسرائیلی گرفت. ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه گاردین، روز گذشته (سه‌شنبه) خبری به نقل از سخنگوی دولت رژیم اشغالگر قدس منتشر شد مبنی بر اینکه رومن آبراموویچ، مالک میلیاردر باشگاه چلسی تابعیت اسرائیلی دریافت کرده است و به زودی به تل‌آویو سفر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام آبراموویچ پس از آن صورت گرفت که تأخیری طولانی در فرآیند تمدید مدت روادید اقامت او در انگلیس صورت گرفت و هنوز هم دولت انگلیس حاضر نشده دلیل این تأخیر و خودداری از تمدید روادید مالک روس باشگاه چلسی را اعلام کند، هرچند مشخص است که تیرگی روابط میان روسیه و انگلیس، در این ماجرا بی‌تأثیر نبوده است.

آبراموویچ که ظاهراً از تمدید شدن روادید اقامتش در انگلیس توسط دولت این کشور مأیوس شده به سفارت رژیم صهیونیستی در مسکو سفر کرده و در آنجا تقاضای اقامت در این کشور را داده است و طبق قوانین اسرائیل، برای هر یهودی که تمایل داشته باشد در سرزمین‌های اشغالی سکونت کند، بلافاصله گذرنامه این کشور و مجوز سکونت صادر می‌شود. آبراموویچ نیز که یهودی است، شامل این قانون بوده و پس از بررسی مدارکش توسط سفارت‌خانه اسرائیل در مسکو، توانسته تابعیت اسرائیلی بگیرد.

سخنگوی دولت رژیم صهیونیستی در این خصوص به یکی از شبکه‌های تلویزیونی این رژیم گفت: رومن آبراموویچ مانند یک فرد عادی به سفارت اسرائیل در مسکو وارد شد و تقاضای صدور مجوز مهاجرت به اسرائیل را کرد. مدارک او مطابق قانون برگشت، بررسی و مشخص شد که او واجد شرایط است.

سخنگوی آبراموویچ از اظهارنظر درباره تقاضای مهاجرت این مرد میلیارد روس به اسرائیل خودداری کرده است اما یک پایگاه اینترنتی وابسته به رژیم صهیونیستی، جزئیات بیشتری درباره این ماجرا نوشته و اعلام کرده است که مالک باشگاه چلسی روز دوشنبه به تل‌آویو سفر کرده است و مدارکی که پذیرش تابعیت و تبدیل شدن او به یک شهروند اسرائیلی را تأیید می‌کند، دریافت کرده است. این سایت همچنین نوشته است که آبراموویچ در تل‌آویو یک هتل معروف را خریداری کرده و قصد دارد آن را به منزل خود تبدیل کند.

رابطه اقدام آبراموویچ برای گرفتن تابعیت اسرائیل و تمدید نشدن روادید اقامت او در انگلیس برای خیلی‌ها سؤال برانگیز بود و نشریه گاردین به این موضوع اشاره کرده است. این نشریه چاپ لندن نوشته است که برخلاف روس‌ها که صدور روادید سفر به انگلیس برای آنها به آسانی صورت نمی‌گیرد، اتباع اسرائیل می‌توانند بدون روادید مدت کوتاهی در بریتانیا اقامت داشته باشند اما برای کار در این کشور نیاز به روادید دارند.

گفته می‌شود که دلیل خودداری دولت بریتانیا از تمدید روادید اقامت آبراموویچ در انگلیس، امتناع مالک روس از ارائه توضیحات درباره نحوه کسب درآمدهایش بوده است.

انتهای پیام/

R1015163/P1435/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!

رکوردهای منفی یکی پس از دیگری برای تیم پوچتینو پس از عملکرد شرم‌آور مقابل آرسنال به ثبت می‌رسند.

طرفداری | چلسی رکورد بیش‌ترین گل خورده خود را در طول یک فصل از لیگ برتر انگلیس را شکست.

دیدار معوقه تیم‌های آرسنال و چلسی از چارچوب هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با شکست 5-0 آبی‌های لندن به پایان رسید. چلسی از همان ابتدای مسابقه تحت فشار بی‌امان آرسنال قرار گرفت و در نهایت با قبول یک باخت شرم‌آور، به تلخ‌ترین شکل ممکن استادیوم امارات را ترک کرد.

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز

شکست 5-0 مقابل آرسنال، سنگین‌ترین باخت تاریخ آبی‌ها مقابل توپچی‌ها به شمار می‌رود که باعث شد در فاصله 6 بازی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، رکورد جدیدی را به ثبت برسانند:

تعداد گل‌های خورده چلسی در لیگ برتر انگلیس پس از شکست مقابل آرسنال به عدد 57 رسید. این ضعیف‌ترین عملکرد دفاعی آبی‌ها از حیث گل خورده در تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود. این در حالی است که چلسی هنوز 6 بازی دیگر تا پایان فصل 24-2023 پرمیرلیگ در پیش دارد! پیش از این، رکورد بیش‌ترین گل خورده در طول یک فصل برای باشگاه لندنی به فصل 16-2015 بازمی‌گشت. (53 گل خورده در 38 بازی).

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بهترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس از نگاه سسک فابرگاس / عکس
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!
  • خلاصه بازی آرسنال 5-0 چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۲۳/۲۴)
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • گل انفرادی دیدنی گابریل مارتینلی در خانه چلسی (لیگ برتر انگلیس - ۲۰۱۹/۲۰) / فیلم
  • تیرک دروازه، مکان محبوب لائوتارو مارتینز برای جشن گرفتن قهرمانی! + عکس
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم