Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین گفت: بازدید خانواده های بی بضاعت، همراه با توزیع اقلام غذائی در ایام ماه مبارک رمضان توسط گروه های داوطلبی هلال احمر انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ابراهیم عادل زاده نائینی گفت: طرح سراسری همای رحمت به منظور تشویق و ترغیب داوطلبان به شرکت در امور خداپسندانه و کمک به محرومان و نیازمندان با حضور پرسنل جمعیت هلال احمر، اعضای خانه داوطلب و داوطلبان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین افزود: در اجرای این برنامه اقلام اهدائی و مواد غذائی مورد نیاز روزه داران نیازمند توسط نیکوکاران تهیه و همزمان با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بین خانوارهای محروم شناسائی شده ساکن در نائین و مناطق اطراف توزیع شد.

وی اضافه کرد: در این طرح، سبدهای غذائی شامل 7 قلم کالا شامل قند، روغن، حبوبات، برنج، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و چای طی سه مرحله و از طریق فراخوان داوطلبان، بصورت بسته بندی شده و حتی الامکان با استفاده از وسایل نقلیه شخصی به درب منزل افراد نیازمند توزیع شد.

عادل زاده نائینی، هدف از اجرای طرح فوق را اطعام نیازمندان و محرومان آبرومند، زنان بد سرپرست یا بی سرپرست، بیماران نیازمند با حفظ کرامت انسانی و تأسی از شیوه رئوفانه حضرت علی علیه السلام، کمک به همنوع، همدلی و همدردی برگرفته از ارزش های انسان دوستانه در ماه نزول قرآن عنوان کرد که با مشارکت فعال تعدادی از داوطلبان مشتاق اجرای طرح و همراهی اعضای خانه داوطلب به انجام رسید.

وی با بیان اینکه هزینه تهیه هر سبد غذائی بالغ بر یک میلیون ریال بوده که با همیاری خیران و با صرف هزینه ای بیش از  یکصد میلیون ریال انجام شد، گفت: این طرح که از سال 1383 شروع شده، جزء برکات و توفیقاتی است که نصیب جمعیت هلال احمر شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نایین افزود: بازدید از خانواده های بی بضاعت، همراه با توزیع اقلام غذائی در نیمه دوم ماه مبارک رمضان توسط گروه های داوطلبی انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • داوطلب هلال احمر هوراند پرچم صلح و انسانیت را برافراشت
  • ارزش معاملات بورس انرژی از ۱۲۱ میلیارد تومان عبور کرد
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان