Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس با حاشیه کوتاهی همراه بود. ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، انتخابات ریاست مجلس شورای اسلامی در سال سوم دوره دهم صبح امروز (چهارشنبه، نهم‌خرداد) برگزار شد. در جریان برگزاری انتخابات و در حین رأی‌گیری برای انتخاب رئیس مجلس، کش‌مکشی در راهروی پارلمان بین کاظم جلالی نماینده تهران و هادی قوامی نماینده اسفراین بر سر یک برگه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

حاشیه مجلس| «بزن بزن» در جلسه علنی

 براساس این گزارش، هادی قوامی نماینده اسفراین در حالی که برگه‌ای در دست داشت، با عجله از صحن مجلس خارج شد، به ناگاه کاظم جلالی و رسول خضری به همراه تعداد دیگری از نمایندگان از صحن خارج شده و با شتاب و دست‌پاچگی به سمت قوامی رفتند و تلاش کردند، برگه را از او بگیرند. پس از کش و قوس‌های فراوان در نهایت موفق شدند برگه را از این نماینده بگیرند.

پس از اینکه جلالی و خضری برگه مورد نظر را از قوامی گرفتند، با شتاب به سمت صحن پارلمان حرکت کردند.

پیگیری‌های خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حکایت از این دارد که خضری و جلالی قصد توزیع این برگه در صحن پارلمان را داشته‌اند که قوامی مانع آنها شده بود.

انتهای پیام/ 

R1011202/P1360/S1,15/CT11 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم نمایندگان مجلس دهم مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۶۷۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی

به گزارش "ورزش‌سه"، کیومرث هاشمی عصر امروز نشستی با اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال داشت که این جلسه مصوباتی نیز به همراه داشته است.

برتر محل بحث زیادی شده و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز به همین دلیل با پرونده‌های زیادی دست و پنجه نرم کرد.

با وجود انتقاداتی که از قوانین جدید مربوط در سقف بودجه و فیرپلی مالی در فضای فوتبال کشور مطرح است، قرار است این قانون در سال پیش رو نیز در لیگ برتر با جدیت دنبال شود و در جلسه با هیئت رئیسه فدراسیون این اختیار از سوی وزارت به فدراسیون داده شده که قانون جدید را تصویب کنند.

روابط عمومی فدراسیون فوتبال درباره این موضوع اینطور با اشاره به الزام وزیر ورزش برای اجرای این قانون اطلاع رسانی کرده است:«موضوع فیرپلی مالی ظرفیت بسیار خوبی است که باعث می‌شود عدالت در فوتبال ما جاری شود. این اختیار را به فدراسیون فوتبال داده‌ایم که آئین‌نامه فیرپلی مالی را بنویسد که قابلیت اجرا داشته باشد.»

دیگر خبرها

  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • جلسه هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پردیس دانشگاه
  • انصراف بیش از ۱۰۰ نماینده مجلس عوام انگلیس از انتخابات آینده
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • تاثیر منتخبین دور دوم انتخابات روی ترکیب هیات رئیسه مجلس آینده
  • ابلاغ وزارت ورزش به فدراسیون درباره فیرپلی مالی